Door Corona lang niet in winkels geweest maar onlangs bij Action zie je knutselspul van SES en klei playdoh..... Ik zou normaal dit vast inslaan maar dacht 3 en 4 plus we zien volgend jaar wel weer en moet ook nog wensen over houden voor verjaardagen als familie vraagt of ze wensen hebben.
Grappig hier ook zoiets...als ik wat leuks zie maak ik schermafbeelding en verplaats het naar mapje op telefoon. Zo heb ik toch nog wat tips voor sint verjaardag en kraamkado baby.
Ik vind smartphoto hebben vaak aanbiedingen 40 en 50 procent korting ook. Dus je kunt t nu bijv maken en als de aanbieding er is bestel je hem.
Stoepkrijt in 48 kleuren https://www.educatief-speelgoed.com/buitenspeelgoed/ Springtouw Als je de mogelijkheid hebt van de zijwand van de berging ofzo een klimwand maken Kit om hutten mee te bouwen https://www.bol.com/nl/nl/p/speeltent-pl-ug-tent-kit/9200000058336512/
Hier ook voor mijn bijna kleuter en 6 jarige is het kijken wat ze nodig hebben. Ze hebben al zoveel, en dan is het even leuk...en daarna kijken ze er niet meer naar om. Onze jongste word 12 November ( tijdens de landelijke intocht 1 jaar) dus even heel hard brainstormen wat ik ga doen. Had iig een sweet dreams wolkenkleed voor haar kamer en een sweet dreams nachtlampje van een ster. Voor de rest nog aan het kijken...knutselspullen van SES en boekjes , duplo en vtech
Ik wil dit jaar ook zo min mogelijk speelgoed. Het is niet normaal wat we al hebben met 2 kinderen van 3 en 1,5 jaar, en onze zoon is 3 maanden na Sinterklaas ook al jarig. Ik lees graag mee voor ideeën. Tot nu toe heb ik op het lijstje • Schleich dieren: beide kinderen zijn gek op dieren, dit is zulk stevig speelgoed dus duurzaam. Gebruiken we op verschillende manieren en blijft leuk. • Busy bus: een bus vol schroeven die je op verschillende manieren moet open draaien: met een schroevendraaier, inbus, sleutel etc. (Voor dochter van 3 uiteraard ) • Dierenatlas van de wereld. • Elektrische tandenborstel Ik twijfel nog over playmags / magnatiles. Heeft iemand daar ervaring mee?
Besteld! Die van Lobbes hebben we vandaag ook binnen gekregen. Straks nog de intertoys en dan zijn we compleet. Ik geloof dat die ook ergens in oktober uit komt.
Ik weet eigenlijk niet of we het dit jaar gaan vieren ivm newborn op komst. Maarrr heb al wel leuke ideeën: Play Silkies: Beetje al richting rollenspel met groente en fruit - een pop - muziekinstrument (eitjes met geluid) - pantoffels / wanten / sjaal - badspeelgoed (boekje) - magic painting kreeg ik als tip! Geen geknoei, wel plezier
Las dat ze daar idd wel weer mee bezig waren! Ik denk dat die half oktober komt. Die van Lobbes is al uit. En Toychamp komt 18 oktober.
Hier alles toch weer gewijzigd, dit is nu ons plan: Zoon Rollercoaster tycoon switch Pixicade V tech marble rush raket baan muizenval spel Verkleedsetje politie Lego aquarium Schoencadeautjes Bonnenboekje politie Race auto maken ses Hoe word ik astronaut Boek Sirene voor op de fiets Dochter Vos en haas spel V tech sparkling Melissa and doug bbq set Sylvanian drieling Rollerskates voor de baby born Barbie dreamtopia dress up of gymnastiek barbie Schoen Jasje voor pop Kleding pop Badpak pop Gips prinses setje Zoete zusjes vieren sinterklaas boek Aan oma en opa vraagt zoon Lego, kindersjoelbak, Donald duck pocket. Dochter vraagt sylvanian en een sparkle girlz pop. Ze krijgen meestal iets van 25 euro. Mijn ouders verwennen de kids nog met kerst voor 75 tot 100 euro dus op die lijstjes komen een mix van Lego, poppen, sylvanian, knutselspullen, spellen en boeken. En dan zijn ze ook nog eens allebei in oktober jarig. Het is niet eerlijk verdeeld over het jaar.
Inmiddels nog een kado bedacht. Een nieuw badpak. Ik kwam van de week met zwemmen achter dat de huidige wat striemen gaan geven. Zag bij declathon leuke.
Wij geven echte babykledij en verzorgingsmateriaal aan onze dochter. Meestal zaken die op zolder liggen of kledij dat we ruilen, vinden in de kringloopwinkel. Een goedkoop setje uit de winkel kan natuurlijk. Soms is het even duur als poppenkledij, maar mooier. Newborn of prematuur luiers van het kruidvat is ook een leuke.
Voor degenen, die een leerzaam cadeau willen geven: de serie Ik leer van Jumbo. Bij de Bol zijn er diverse dozen van te vinden, maar natuurlijk ook bij andere sites.