Eens een verdere versie van het lijstje schrijven. Dochter: Sinterklaas: Washimals Iets van sylvanian families (Telefoon/eetkamerset/stofzuiger wasmachine/piano) de andere sets gaan naar verjaardag/kerst lijst Woezel en pip sprookjes Verjaardag: Schleich paard en omheining Schleich stalletje (van opa) Aquabeads (vragen aan tante?) Smartgames boerderij voor kerst zoon: Sinterklaas: Lego wegplaten+ witte en groene plaat Lego Thor En nog iets nader te bepalen Boek (waarschijnlijk moppenboek Paul van loon) Verjaardag Lego 60266 (schip) Reaxion (van opa) Bestuurbare auto (nog te kiezen, van opa en oma) Smartgame voor kerst Zelf koop ik denk ik nog weinig. Alleen nog wat dingen verzinnen die we voor de verjaardagen kunnen vragen.
Ik heb zelf geen kinderen meer in deze leeftijd, maar voor de opvang heb ik een pakket met speelgoed voor de lichttafel gekocht. Ik moet alleen nog schoencadeautjes, als jullie een leuk idee hebben. Leeftijden 0-8, eventueel kan ik 2 verschillende dingen doen.
Nou zeg, ik heb me toch niet zo gehouden aan de 5 gift rule Oudste Dochter: playmobil waterding glijbaan, naam vergeten ryders pup pad pyama kroontje met staf Zingende pop van Elsa strijkkralen verkleedjurk Jongste Dochter: playdoh Chef set kid knex pyama kroontje met staf verkleedjurk barbie met kindje en dieren setje poppenkleertjes Playmobil boerderijtje, die van de lidl Volgens mij was dat het, verder heb ik nog wel schoencadeautjes, voor iedere week 1. En ik moet nog uit het lijstje van de jongste een verjaardagscadeau halen. Daarom staat er bij haar 1 meer. Ik denk dat dat de Play doh wordt, maar dat valt nog te bezien. Als we de sint zo laten, koop ik een cadeau voor de oudste erbij en een ander verjaardagscadeau voor de jongste. Er speelde ook nog een idee om een kleed voor hun kamers te doen. Maar dat gaat toch wat veel worden denk ik.
Ik was ff in t andere sinterklaastopic in de lounge, maar die is gesloten dus ik ga hier nog even snuffelen voor ideeen. Wij gaan voor 3 kleine cadeautjes en 2 wat grotere. De kleintjes heb ik al maar die groten.. echt nog geen inspiratie voor. Misschien hier wat ideeen Edit: ff de op gelezen Wij vieren geen kerst, hebben we nooit gedaan. Dus tis alleen sint bij ons. Dit jaar weer met familie, mijn moeder, oom + tante, 2 nichten + aanhang en hun beider tweelingen. 1 setje van 8 die niet meer geloven en 1 setje van 6. En dan A en ik. Er komt een sint met pieten. We doen dus 3 kleine cadeautjes en 2 grotere per kindje. Heb 2 kleintjes al, een voorleesboek en een klok, de 3e moet ik nog kopen al wel eeb idee. Mijn 2 grotere cadeau's. Heb nog geen inspiratie. Als ik van sommigen de lijstjes en cadeautjes hoor of zie.. zo'n budget heb ik echt niet en dat kan ik ook niet missen qua inkomen.
Ik heb echt zo weinig inspiratie terwijl er al zoveel in dit topic staat. En nog zoveel budget om uit te geven. Ik "moet" cadeautjes voor Sint, zijn verjaardag en Kerst. Ik koop cadeautjes namens : Opa en oma 1 Opa en oma 2 Oma 1 Oma 2 Zwager En mijn vriend en ik natuurlijk. Note : Mijn zoontje speelt vrij weinig, en heeft ontzettend veel Hot Wheels, Lego, Play-Doh (inclusief allemaal sets en figuurtjes) spellen, boeken, gereedschap, Paw Patrol Brandweer, Chase Politie Cruiser, Losse Paw Patrol autootjes. Spiderman pak, puzzels, dierenarts speelgoed, Knutselspullen, telefoon, tablet, Nintendo Switch (van ons maar mag hij mee spelen), schoolspullen. Wat ik sowieso niet koop : Playmobil Knikkerbaan Knex Gravitex? Wat ik tot nu toe heb : Paw Patrol Dino Kwartier Puck Mopshondje Karel Koekoek Pyjama van Cars Panda Switch Spel Dr Bibber Dieren De Betoverende Toren Hot Wheels Baan Pyjama van Cars nr 2 Play Doh Kukeleku kip 2x Clementoni leer spellen Robin Ratel Spel Play Doh Front Loader Glitterlijm Deluxe Set, 64 Tubes SES Blaas Airbrush Viltstiften SES Ik Leer Schrijfbewegingen Clementoni Brilliant Puzzel Marvel Veterstrikken Dino Vriendenboek Schoencadeautjes : Stickers - Dino's Stickers - Dieren Gelpennen, 20st. Magische Stiften, 12st. Magische- Verf- en Viltstiften, 15st. Tattoo's - Minions FruitFunk Adventskalender FruitFunk Snoepjes Ideeën : Spelletjes Switch Knutselspullen Verkleedkleding Beker (Krijgt hij van oma nog erbij) Hij krijgt ook nog 2 andere cadeautjes van oma.
Wat ik tot nu toe heb: Oudste van 4: Knikkerbaan Sprookjesboek van de Efteling Ik leer veter strikken Houten klok Clementoni ik leer maanden en seizoenen Paw patrol pyjama Mozaïeken Hema Spel: wie heeft het gedaan? Spel: waar ben ik? Foam vliegtuig Strijkkralen set Jongste van 1: Dikke kleur potloden Zakje duplo Boerderij dieren Water WoW peppa pig Water WoW baby shark Puzzelboek boerderij Verder wil ik hier nog een voorleesboek en toettoet autootje aan toevoegen De cadeautjes worden verdeeld over sint en kerst.
Ik heb: Oudste: - Pokémon rugzak om mee te spelen - bestuurbare auto Jongste: - Vtech ijscokar - ballon auto's Buikbaby: - 2de hands winter fleece pak - muziekblokken Samen: - 2 bordspellen - boksbal + handschoenen En dan nog ieder 4 schoenkadootjes: - een boek / Pokémon poppetjes - speekzand / zand knutsel setje - fingerprint knutselboek voor beide - zaklamp voor beide
Ik heb voor de oudste van 5 een sumblox startersset in de sale gekocht. Samen krijgen de oudste 2 nog riverstones en allebei een schmink setje. De jongste krijgt een kleine pop. Verder krijgen ze nog wat praktische cadeaus en zoek nog een cadeau voor de middelste. Hier geen overdaad aan speelgoed, spelen ze toch weinig mee.
Wat een leuke ideeën. Wij vieren het met mijn schoonouders en zijn zusje en man en met hun kleintjes van 4, 2 en een baby. Ieder jaar maak ik voor ieder kind iets, mijn man regelt de cadeaus voor de volwassenen. Mijn schoonouders gaan ook altijd helemaal los met cadeaus voor de kleinkinderen. Zelf ben ik nu zwanger van ons eerste kindje, maar omdat we onderzoeken hebben lopen naar afwijkingen heb ik nog helemaal geen tijd gehad om te bedenken wat ik wil gaan maken voor de kids, ik denk ook dat het dit jaar gekochte cadeaus gaan worden. Gelukkig ideeën genoeg hier!
Deze lampjes van de blokker. Oa hippo, dino, hond waren er. Waren vorig jaar bij mij gastouder een hit. Samen met een zakje kruidnootjes.
Dank! Vtech Marble Rush, had er nog nooit van gehoord maar heb gelijk de XL besteld! Let op: 100 euro bij Bol, nu 47 bij de Intertoys!!!
Ik heb gemist hoe oud ze zijn maar je kan ook kijken op marktplaats. Kinderen kijken daar niet naar (de onze in ieder geval niet) kun je hele leuke dingen kopen en soms zelf nieuw voor een leuk bedrag. Bijvoorbeeld een houten trein baan dat is altijd leuk.
Inderdaad marktplaats. Ik kocht al tijdje terug 3 smart games voor 30 euro. 1 als kadootje op vakantie, 1 voor sinterklaas en 1 voor haar verjaardag. Laatst een maxi cosi voor de pop gekocht via mp 3 euro. Kind dolblij
Dat is toch super leuk! Zo deed ik dat ook. Zeker met Smart games, gewone spelletjes en houten speelgoed. Kind blij. Portemonnee van mama en papa ook blij
Ja dat doe ik ook zeker hoor Goed tweedehands speelgoed is niks mis mee Domme vraag misschien, maar ik zie bij meerdere mensen smartgames staan. Wat is dat dan precies? Want als ik t google krijg ik vooral veel letterlijke spellen te zien. Word er nog niet zo wijs uit
Smartgames zijn 1 persoons puzzel spellen. Van jong tot oud, voor ieder wat wils. Smartgames is de uitgever. https://www.smartgames.eu/nl @Lill mijn dochter is 3 jaar en 5 maanden en speelt graag bunny boo. Ze leert daarom dingen als voor, achter, naast, op, onder, etc. Ook ruimtelijk inzicht, want je moet soms dingen draaien, spiegelen etc.
Smart games zijn spelletjes die alleen kan spelen. Het zijn een soory puzzels. Er zijn veel verschillende soorten. We hebben er inmiddels al meerdere gehad.
Ik weet niet wat je budget is, maar mijn kinderen van 5 en 7 zijn dol op hun Ikea gymmatje (25 euro) en Bilibo schelp (rond de 25 euro). Misschien een tip!
Ikea mat is hier ook een groot succes! En @Lill hier ook geen tig cadeautjes, hoor. Meestal een stuk of 5, meestal twee grotere en drie kleinere oid inderdaad. En dan krijgen ze ook nog wat van opa en oma (voor rond de 15-20 euro, dus ook niet buitenproportioneel) en soms van een tante (klein cadeautje dan). Ik heb niet het idee dat ze wat te kort komen.