Het grote Sint/Kerst cadeau's topic 2017

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal1985, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kletskous

Kletskous Actief lid

7 sep 2012
    226
    8
    18
    Friesland
    Iemand ervaring met FurReal Friends of andere lopende, blaffende knuffeldiertjes? Ik ben er zelf niet weg van en lees vaak dat het tegen valt, omdat ze toch niet veel blijken te kunnen, maar ze wil zo graag zoiets... Ik heb ook naar een robot-achtig hondje gekeken, maar ook daarvoor geldt; slechte reviews of heul duur. Tips zijn dus welkom! (Ze is 4)

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.172
    8.898
    113
    Ze krijgen allebei een monovin (met zeemeerminstaart), de oudste een boek, de jongste de nieuwste CD van Kinderen voor Kinderen. Verder krijg de oudste een nieuwe tas voor dansen, voor de jongste moet ik nog iets 'nuttigs' bedenken. En dan wil ik dan voor allebei één speelgoedding kopen wat ze echt heel graag willen hebben. En een adventkalender en vermoedelijk ook nog een chocoladeletter. Dan hebben ze ieder vier cadeautjes van ons en dan krijgen ze vaak nog wat kleine dingen van opa en oma en hun tantes en dan twee 'eetdingen'. Dan hebben ze echt zat om uit te pakken. ;) :D

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.172
    8.898
    113
    Ze kunnen vaak niet veel inderdaad, maar los daarvan zijn ze wel leuk, hoor. :) De jongste heeft de panda en nog een (merkloze ;)) eekhoorn die op batterijen werkt en ze wil nu ook een hondje van een soort gelijk iets (die kan poepen ;)). Verder wil ze eigenlijk weinig speelgoed, dus ja...

4. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Hier valt het hondje / poes die snoepjes eet en uit poept erg in de smaak

5. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Hier krijgen ze van ons

Alledrie:
    Een wobbel

De oudste(3,5)
    Grote playmobil speeltuin+kabelbaan
    Playmobil raceauto

De jongste(2)
    Playmobil bouwplaats
    Playmobil huifkar met paard

De jongste(6 maanden)
    4 seizoenen slaapzak van puckababy.
    ...
    ...

Vind het een beetje stom want die had hij anders ook wel gekregen maar ik heb geen idee wat ik hem moet geven, we hebben al Zooooveel. In hun schoen krijgen ze knutselspulletjes, setje playmobil poppetjes en van mijn vader krijgt de oudste iig Lego.

6. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    FENGRISE 10 Eenhoorn Hoofd Led-verlichting String Kerst Ornamenten Nieuwjaar Kerstcadeaus Home Decor Halloween Feestartikelen
    http://s.aliexpress.com/INnqqyqi
    (from AliExpress Android)

Was even zoeken maar hier is die

Lindah vindt dit leuk.
  7. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Hebben jullie nog tips voor (bijna) 3 jarige jongens?

Mijn zoon is ook nog eens jarig rond sinterklaas.

8. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.972
    686
    113
    Vrouw
    Mijn zoontje vond puzzels erg leuk rond die leeftijd.
    En wat dacht je van dit bijv: https://www.bol.com/nl/p/smart-games-bunny-boo/9200000013361119/ Dat is over een jaar ook nog leuk (de moeilijkere opdrachten). Is wel niet iets dat je dagelijks doet. Of het mijn eerste boomgaard spel? Nijntje Stoelendans schiet me nu ook nog te binnen. Duplo kan natuurlijk altijd.. mijn zoontje heeft daar al zoveel plezier mee gehad. Heb ook een hele berg, een klein kapitaal aan Duplo zeg ik wel eens ;)
    Oja een Maxi Beads strijkkralen. Ze hebben een doos met 3 vormen erin van een boot, vrachtwagen en vliegtuig.

9. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.807
    7.405
    113
    Mijn bijna 3 jarige zoon krijgt voor sinterklaas een trekker met aanhanger (een kleine om mee te spelen, niet één waar je op kunt zitten zeg maar), laarzen met lampjes in de hak die aanspringen als hij loopt (Action), en een bosmaaier met geluid en beweging, er zijn ook bladblazers van zag ik. Mijn man is bijna elke week aan het bosmaaien in onze tuin, zoon weet dus goed wat het is en zal het denk ik geweldig vinden om 'mee te helpen' https://boerderijgereedschap.nl/index.php/nl/webshop/product/view/9706/husqvarna-bosmaaier

10. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Tracker staat op her lijstje en dat bunny boo ook! Kende ik nog niet. Lijkt leuk!

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Iemand die deze pop heeft? Is het iets?
    Ze heeft een babybornpop, is ze helemaal dol op. Alleen nu wil ze een tweelingbuggy en dus nog een babybornpop erbij. :roflmao:
    Vind dat een beetje teveel van het goede, 2 dezelfde poppen. En deze leek mij erg leuk. Heb een heleboel kleertjes ooit eens bij Aliexpress gekocht en deze pop is dus even groot en past dus die kleding..

Bijgevoegde bestanden:

12. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Met die kleertjes is dat dan wel een voordeel, idd. Volgens mij best een leuk ding. Heb 'm in de winkel gezien. Dochter wilde 'm ook wel, maar speelt erg weinig met de twee poppen die ze al heeft, dus ik vind het prima zo. Zelf vind ik het gek dat ie even groot is als de gewone babypoppen. Maar dat zullen de kids weinig interesseren, denk ik. ;) Ik had zelf vroeger zo'n pop als deze: https://www.bol.com/nl/p/sally-pop/9200000077528928
    Die is wat groter en dan liep ik ermee aan de hand door de kamer.

13. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.279
    2.037
    113
    Mijn zoon van bijna 3,5 speelt graag buiten (fiets, step, loopfiets, tractor, zandbak etc), en met duplo, playmobil, lego, klei, verf, spelletjes (begint wat te komen, het is nog van korte duur), puzzels, verkleedspulletjes en met stip bovenaan: zijn auto's, hulpdiensten en zijn garage!

Heeft iemand misschien ervaring met de mini BeatBo (BeatBelle) van Fisherprice? Mijn dochter van 20 maanden is gek op muziekjes en dansen. Ik heb nog wat ideetjes nodig voor op haar verlanglijstje, voor de familie :)

14. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.500
    10.408
    113

Hahaha inderdaad genoeg om uit te pakken en leuke cadeautjes!

15. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.500
    10.408
    113
    Knutselspullen zijn hier ook altijd goed, gaat inderdaad op en met verschillende dingen worden ze ook nog creatief. Als je dan ook op tijd je bestelling doet bij ali express is het ook goedkoop.

16. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.785
    3.911
    113
    Ik had allerlei nuttige ideeën maar heb natuurlijk allemaal ander spul gekocht en tot nu toe alleen maar speelgoed :roflmao::roflmao:.

Voor de mannen samen een slee. De oudste zal geen idee hebben wat het is als hij het openmaakt... :D. Hopen dat het ooit nog eens gaat sneeuwen.

Verder voor L.
    Fisher price zit en sta skyway
    Fisher price kassa
    Hape bademmers
    Eerste vingerverf set
    Cars puzzel

Voor Q.
    Fisher price crawl & chase monster
    Fisher price puppy keyboard
    Nuby bad octopus

En dan krijgen ze ook nog meuk van oma's/ooms. Het huis staat al zo vol maar ik vind het gewoon te leuk allemaal :).

17. missle

missle Fanatiek lid

4 mrt 2010
    1.526
    1.073
    113
    Met wat inspiratie van dit topic ben ik er klaar voor!

Oudste van 4:
    Badjas
    Lego tape (kruidvat)
    Bestuurbare trein (van Lidl)
    Boek thema helal
    Boek thema menselijk lichaam
    Bestuurbare auto

Jongste van 2,5:
    Laarsjes
    Verkleed accessoires (muiltjes, kroontje enz)
    Minnie Mouse verkleedjurkje
    Zoekboek
    Boek Tip de muis
    Playmobil zwembad (bedankt voor de tip hier ;))

En ze krijgen als schoencadeau kleinigheidjes om te knutselen of iets te snoepen en 1x krijgen ze monstersloffen van de Hema op de plek waar de schoen gezet was :D[​IMG]

owly vindt dit leuk.
  18. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Die heeft ze ook, voor haar verjaardag gekregen. Maar hij is te groot om mee te slepen. Misschien als ze wat groter is.
    (m'n dochter)

19. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    #560 mapepejo, 8 nov 2017
    Laatst bewerkt: 8 nov 2017
    Onze jongens krijgen 8 cadeautjes p.p. met pakjesavond. Het meeste heb ik door het jaar heen bij elkaar verzameld in kortingsacties of op beurzen.
    In de schoen krijgen ze 3x een kleinigheidje (max 5,-). Zetten schoen totaal 5x, overige 2x alleen pepernootjes.

Oudste (5), zeer autistisch en een fascinatie voor dieren:
    -lego vulkaan grote set
    -lego papegaai
    -lego dino
    -Strijkkralen setje dieren
    -Lotto dierentuindieren
    -Onesie draak
    -tiptoi boek Afrika dieren (2e hands)
    -... nog in te vullen...

Schoen: playmobil struisvogel, klein stempelsetje zeedieren, stickers dieren

Jongste (3.5)
    -Lego juniors politie setje
    -Lego juniors wegwerkers
    -Spel poepie knor (2e hands)
    -Setje thomas de trein treintjes voor houten spoorrails (van Aliexpress)
    -"dinosaurusberg" set voor bij de houten trein, van big jigs
    - playmobil brandweerman setje (hadden we achtergehouden, heeft hij van vrienden gehad toen hij 1jaar werd... had hij toen nog niks aan.. dus bewaard ;)
    - Klein stoplichtje (met licht, voor bij de autootjes)
    - racebaantje (niet elektrisch)

Schoen: klein lego autootje, klein stempelsetje voertuigen, stickers van Planes.

-Van oma (mijn moeder) krijgen ze ieder 3 cadeautjes (totaal 20,- p.p.). Zoek ik samen met m'n moeder uit.
    -Van opa (mijn schoonvader) 1 cadeau van 20,- p.p. Zoekt hij zelf uit met z'n vriendin.

owly vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina