Dat heb ik dus ook...vorig jaar kregen ze 20 cadeautjes per kind ofzo. Alleen van onszelf, We vierden het alleen als gezin namelijk. Dat was wel iets overdreven...Nu geven wij 6 A 7 kadootjes per kind en krijgen ze nog 2 A 3 dingen van mijn broer en schoonzus die het met ons mee vieren. Meer dan genoeg, maar ik kan nog wel 20 dingen voor ze verzinnen, het Is allemaal zo leuk...
Weet iemand of er speelgoed helikopters met afstandsbediening bestaan waarbij die helikopter gewoon een beetje bij omhoog gaat? Zoontje wil dat zo graag hebben maar onze woonkamer is te klein voor zo een helikopter wat vliegt. Tuin is ook te klein. En we willen geen kapotte tv en meubelen krijgen
Vandaag laatste dingen besteld (dat hondje dat snoepjes kan eten en ze weer uit kan poepen voor de jongste en 2 LOL surprise ballen voor de oudste), dus ik ben klaar.
Oudste van 3 Toet toet racebaan Electro voertuigen Play doh kappersset Boekje Stabilo woody potloden Kleurboek Max verstappen pull back auto (meer voor mijn man eigenlijk) Jongste 20 maanden Pop Little people dierenverzorgingsboerderij Schoonmaakset met stofzuiger Kleurboek Boekje
Gister en vandaag is er wat Lego binnen gekomen. Er is nog wat onderweg, is dat niet op tijd voor Sinterklaas dan schuiven we dat door naar Kerst. Ik wil nog even wat kleurpotloden/stiften halen en de chocolade letters
Dank je, ik had het gezien, maar ze wil het hondje. Die was bij de Intertoys overigens maar 4 euro duurder.
Hier hebben we alles al, maar nu zag ik gisteren bij de Lidl een super leuke houten autobaan, zo jammer, want zou ze erg leuk vinden. Volgend jaar toch maar niet te vroeg inkopen .
Ik vind het voor zoon van 2.5 best lastig. Hij heeft gewoon al te veel natuurlijk Heb al wat dingen vooruit gegeven waarvan ik denk dat hij er met pakjesavond zelf niets mee kan/geen oog voor heeft en omdat hij echt toe was aan wat nieuwe uitdaging (Smartmax bijv). Hij krijgt nu een magnetisch labyrinth, een Cars badlaken, een doos met 4 Nijntje-puzzels, een puzzel met een ambulance, een dino, een houten gereedschapskistje en wat Schleichdieren misschien. Een euro of 30 in totaal nu. O ja, en er komt nog een houten Thomas de treinlocomotiefje aan als het goed is. Ga bij de Julianatoren nog een pet van Jul en een dvd van Jul en Julia halen,hij heeft het over niets anders dan paneer Pikakagaaf, pavrouw Suikerspin en Jul en Julia die de boeven vangen Misschien nog de poppen van Suikerspin en Kaasgaaf er bij of een t-shirt van Jul. Van opa krijgt hij een garage. Dochter (11) heeft geen moeite met wensen doorgeven: 7 Schleichdino's van zo'n 15 euro per stuk werden mij doorgemaild, grote dozen Jurassic park Lego zijn bekeken op Marktplaats, ze heeft een origineel Jurassic park t-shirt op internet gevonden, een interactief Jurassic Parkboek, een boek hoe teken ik dino's (zien jullie al een thema?) en alle boeken van Harry Potter in gebonden uitgave, naast nog een ander lijstje boeken... Van opa kan ze iets uitzoeken van 25 euro, de rest moet van ons komen, dus ze zal toch wat moeten schiften om enigszins gelijk uit te komen met haar broertje. Houd niet een exact aantal cadeaus of bedrag per kind aan, dat is met dit leeftijdsverschil gewoon te lastig, en de jongste heeft daar geen oog voor en de oudste gelooft al even niet meer Voor in de schoenen heb ik geen idee trouwens nog, heb alleen voor de oudste lipgloss liggen.
Zo, alles voor 5 dec is inmiddels ingepakt en in de schuur gezet. De eindstand voor 2 kindjes samen is: Houten pizza, taart, vis en fruit voor in hun keuken. 5 kleine duplo setjes: busje, paar dierenfiguurtjes verdeeld over 2 pakketjes, politie autotje en wat steentjes. Paar kleine chocoladeletters Bambi en een Chipmunks dvd In de schoentjes komen af en toe wat knutselspullen, hot wheels autotjes en een houten kalender.
Hier ook bijna klaar.. Oudste: Lego friends Loco mini K3 kalender en doeboek Verkleedjurken frozen Zuppie hondje K3 parfum Poppen Frozen Jongste: Walkie talkies Poppen luiertas en verzoring spul Poppenwagen Cd k3 Speelkleed Tasje met portemonneetje Zoekboek K3 telefoon Fietshelm Nu voor de oudste nog 1 ding dat ze bij mijn ouders krijgt. Ik ben ong. 100 eur pp kwijt. Mijn ouders en schoonouders ong. 50 pp. Ik weeg het niet af, maar we zorgen wel dat het aantal kados overeenkomt om ruzie te voorkomen. Thuis bijv. Beiden 5st. Meer als zat want met alles wordt samen gespeeld.
Ze is bijna jarig en daar hebben we ook al wat voor. Maar ik ga het aan opa en oma vragen en anders krijgt ze het later voor dr zwemdiploma ofzo , vind het te leuk om te laten liggen.
Goed idee. Zo doe ik dat ook hoor. Als ik iets leuk zie, gewoon kopen. Komt altijd een keer van pas om te geven.
Ik probeer juist niet meer te ver vooruit te kopen; het jaar er op kom ik toch altijd weer andere leuke dingen tegen of hebben ze andere wensen/belangstelling. Zo heb ik al een jaar of drie het eea van Playmobil in de kast liggen...
Heb geshopt bij Aliexpress dus op tijd begonnen en nagenoeg alles is al in huis. 5 december: Voetbalpyjama Voetbal dekbedovertrek Messi voetbaltenue (Ali) Scheenbeschermers La cucachara spel (marktplaats) Hijskraan Transformers miniset (Ali) ...en er komen twee zwarte Pieten Sinterklaas bij opa, altijd drie cadeautjes van totaal 25 euro: Voetbaltrainer Truck racing SpidermanMinion knuffel (Ali) Schoencadeautjes: Minion bril (Ali) Spiderman autootje (Ali) Solarpoppetjes (Ali) Spiderman horloge (Ali) Peppa Pig knuffel George (Ali) Vandaag trouwens 10% korting op al het speelgoed bij Intertoys
Wat kan iknog kopen voor dochter van 5,5 en dichter van bijna 3 jaar???? Gouden tips welkom: hier hits: kleuterkwartet (dagelijks!), smartgames als pyramide en Roodkapje. Make up setje heb ik reeds gekocht en een prikblok en Elsa jurk Wat nog meer?
Heb voor mijn dochter een strijkkralenset van frozen. Heb vandaag Lobbes leeg gekocht, dus dames die nog moeten shoppen, het spijt me Heb me niet aan het principe kunnen houden Mijn zoon wilde een racebaan en die werd iets duurder dan gehoopt. Carrera Go Mario 8. Verder voor hem een onesie van Pikachu (Ali) glow in the dark sterren en planeten Een robot Oudste: Onesie van Sullivan (Ali) Engino SMART Newton's law Robot Lego creator robotverkenner Jongste: Build a bot konijn Strijkkralenset van Frozen Onesie eenhoorn (Ali) Bic stiften en iets te knutselen/kleuren. Nadat een kennis van mijn schoonouders met de hele Paul van Loon collectie van de Totall aan kwam en de kids die heerlijk in ontvangst hebben genomen voor ik in de gaten had wat er gebeurde, heb ik het to read gedeelte geskipt. Er komt voor alle drie nog een gym/sporttas bij en dit zijn cadeautjes voor twee vieringen. Voor in de schoenen een kleinigheidje, op de eerste keer na. Dan krijgen ze lego classic (die kleine een kleur doosjes) en dochter een juwelendoosje.
Misschien een praktisch cadeau? Mijn kinderen krijgen bijvoorbeeld ook een nieuwe pyjama Of nog een gezelschapsspelletje, een boek, leuke dvd/cd, kindernagellak, setje lego/playmobil, playdoh speelset, nieuwe laarzen/pantoffels, beautycase (voor de make up spulletjes )..