Het grote Sint/Kerst cadeau's topic 2017

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal1985, 1 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Dat heb ik dus ook...vorig jaar kregen ze 20 cadeautjes per kind ofzo. Alleen van onszelf, We vierden het alleen als gezin namelijk. Dat was wel iets overdreven...Nu geven wij 6 A 7 kadootjes per kind en krijgen ze nog 2 A 3 dingen van mijn broer en schoonzus die het met ons mee vieren. Meer dan genoeg, maar ik kan nog wel 20 dingen voor ze verzinnen, het Is allemaal zo leuk...

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Weet iemand of er speelgoed helikopters met afstandsbediening bestaan waarbij die helikopter gewoon een beetje bij omhoog gaat?
    Zoontje wil dat zo graag hebben maar onze woonkamer is te klein voor zo een helikopter wat vliegt. Tuin is ook te klein.
    En we willen geen kapotte tv en meubelen krijgen :roflmao:

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.170
    8.897
    113
    Vandaag laatste dingen besteld (dat hondje dat snoepjes kan eten en ze weer uit kan poepen voor de jongste en 2 LOL surprise ballen voor de oudste), dus ik ben klaar. :thumup:

4. yoshi

yoshi Actief lid

12 aug 2015
    362
    45
    28
    Oudste van 3
    Toet toet racebaan
    Electro voertuigen
    Play doh kappersset
    Boekje
    Stabilo woody potloden
    Kleurboek
    Max verstappen pull back auto (meer voor mijn man eigenlijk)

Jongste 20 maanden
    Pop
    Little people dierenverzorgingsboerderij
    Schoonmaakset met stofzuiger
    Kleurboek
    Boekje

5. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

Kami het poesje is in de aanbieding bij de bol voor €24,99

6. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    Gister en vandaag is er wat Lego binnen gekomen. Er is nog wat onderweg, is dat niet op tijd voor Sinterklaas dan schuiven we dat door naar Kerst.

Ik wil nog even wat kleurpotloden/stiften halen en de chocolade letters :D

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.170
    8.897
    113
    Dank je, ik had het gezien, maar ze wil het hondje. Die was bij de Intertoys overigens maar 4 euro duurder. :)

8. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Hier hebben we alles al, maar nu zag ik gisteren bij de Lidl een super leuke houten autobaan, zo jammer, want zou ze erg leuk vinden. Volgend jaar toch maar niet te vroeg inkopen :confused:.

9. veense

veense Niet meer actief

#569 veense, 10 nov 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 nov 2017
    Ik vind het voor zoon van 2.5 best lastig. Hij heeft gewoon al te veel natuurlijk;)
    Heb al wat dingen vooruit gegeven waarvan ik denk dat hij er met pakjesavond zelf niets mee kan/geen oog voor heeft en omdat hij echt toe was aan wat nieuwe uitdaging (Smartmax bijv).
    Hij krijgt nu een magnetisch labyrinth, een Cars badlaken, een doos met 4 Nijntje-puzzels, een puzzel met een ambulance, een dino, een houten gereedschapskistje en wat Schleichdieren misschien. Een euro of 30 in totaal nu. O ja, en er komt nog een houten Thomas de treinlocomotiefje aan als het goed is. Ga bij de Julianatoren nog een pet van Jul en een dvd van Jul en Julia halen,hij heeft het over niets anders dan paneer Pikakagaaf, pavrouw Suikerspin en Jul en Julia die de boeven vangen :rolleyes: Misschien nog de poppen van Suikerspin en Kaasgaaf er bij of een t-shirt van Jul. Van opa krijgt hij een garage.

Dochter (11) heeft geen moeite met wensen doorgeven: 7 Schleichdino's van zo'n 15 euro per stuk werden mij doorgemaild, grote dozen Jurassic park Lego zijn bekeken op Marktplaats, ze heeft een origineel Jurassic park t-shirt op internet gevonden, een interactief Jurassic Parkboek, een boek hoe teken ik dino's (zien jullie al een thema?) en alle boeken van Harry Potter in gebonden uitgave, naast nog een ander lijstje boeken...
    Van opa kan ze iets uitzoeken van 25 euro, de rest moet van ons komen, dus ze zal toch wat moeten schiften om enigszins gelijk uit te komen met haar broertje. Houd niet een exact aantal cadeaus of bedrag per kind aan, dat is met dit leeftijdsverschil gewoon te lastig, en de jongste heeft daar geen oog voor en de oudste gelooft al even niet meer;)

Voor in de schoenen heb ik geen idee trouwens nog, heb alleen voor de oudste lipgloss liggen.

owly vindt dit leuk.
  10. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.672
    8.412
    113
    Vrouw
    Zo, alles voor 5 dec is inmiddels ingepakt en in de schuur gezet. De eindstand voor 2 kindjes samen is:

Houten pizza, taart, vis en fruit voor in hun keuken.
    5 kleine duplo setjes: busje, paar dierenfiguurtjes verdeeld over 2 pakketjes, politie autotje en wat steentjes.
    Paar kleine chocoladeletters
    Bambi en een Chipmunks dvd

In de schoentjes komen af en toe wat knutselspullen, hot wheels autotjes en een houten kalender.

tuc vindt dit leuk.
  11. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.295
    11.902
    113
    Oh maar dan koop je die toch gewoon voor sinterklaas volgend jaar. Of voor de verjaardag.

12. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Hier ook bijna klaar..
    Oudste:
    Lego friends
    Loco mini
    K3 kalender en doeboek
    Verkleedjurken frozen
    Zuppie hondje
    K3 parfum
    Poppen Frozen

Jongste:
    Walkie talkies
    Poppen luiertas en verzoring spul
    Poppenwagen
    Cd k3
    Speelkleed
    Tasje met portemonneetje
    Zoekboek
    K3 telefoon
    Fietshelm

Nu voor de oudste nog 1 ding dat ze bij mijn ouders krijgt.

Ik ben ong. 100 eur pp kwijt. Mijn ouders en schoonouders ong. 50 pp.
    Ik weeg het niet af, maar we zorgen wel dat het aantal kados overeenkomt om ruzie te voorkomen. Thuis bijv. Beiden 5st. Meer als zat want met alles wordt samen gespeeld.

13. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.191
    1.396
    113
    Ze is bijna jarig en daar hebben we ook al wat voor. Maar ik ga het aan opa en oma vragen en anders krijgt ze het later voor dr zwemdiploma ofzo ;), vind het te leuk om te laten liggen.

14. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.295
    11.902
    113
    Goed idee. Zo doe ik dat ook hoor. Als ik iets leuk zie, gewoon kopen. Komt altijd een keer van pas om te geven.

Chocoholic en sillies vinden dit leuk.
  15. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.170
    8.897
    113
    Ik probeer juist niet meer te ver vooruit te kopen; het jaar er op kom ik toch altijd weer andere leuke dingen tegen of hebben ze andere wensen/belangstelling. Zo heb ik al een jaar of drie het eea van Playmobil in de kast liggen...

16. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

#576 MMarianne, 12 nov 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 nov 2017
    Heb geshopt bij Aliexpress dus op tijd begonnen en nagenoeg alles is al in huis.

5 december:
    Voetbalpyjama
    Voetbal dekbedovertrek
    Messi voetbaltenue (Ali)
    Scheenbeschermers
    La cucachara spel (marktplaats)
    Hijskraan
    Transformers miniset (Ali)
    ...en er komen twee zwarte Pieten :o:

Sinterklaas bij opa, altijd drie cadeautjes van totaal 25 euro:
    Voetbaltrainer
    Truck racing
    SpidermanMinion knuffel (Ali)

Schoencadeautjes:
    Minion bril (Ali)
    Spiderman autootje (Ali)
    Solarpoppetjes (Ali)
    Spiderman horloge (Ali)
    Peppa Pig knuffel George (Ali)

Vandaag trouwens 10% korting op al het speelgoed bij Intertoys :)

17. Love21

Love21 Bekend lid

27 jun 2016
    511
    135
    43
    Bij wonderforkids.nl heb je veel Unicorn spulletjes! Toevallig laatst gezien

Lindah vindt dit leuk.
  18. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    516
    113
    Wat kan iknog kopen voor dochter van 5,5 en dichter van bijna 3 jaar????
    Gouden tips welkom: hier hits: kleuterkwartet (dagelijks!), smartgames als pyramide en Roodkapje. Make up setje heb ik reeds gekocht en een prikblok en Elsa jurk

Wat nog meer?

19. TopperD

TopperD Bekend lid

9 jun 2015
    779
    156
    43
    #579 TopperD, 12 nov 2017
    Laatst bewerkt: 12 nov 2017
    Heb voor mijn dochter een strijkkralenset van frozen.

Heb vandaag Lobbes leeg gekocht, dus dames die nog moeten shoppen, het spijt me :rolleyes:
    Heb me niet aan het principe kunnen houden :oops:
    Mijn zoon wilde een racebaan en die werd iets duurder dan gehoopt. Carrera Go Mario 8.
    Verder voor hem een onesie van Pikachu (Ali)
    glow in the dark sterren en planeten
    Een robot

Oudste:
    Onesie van Sullivan (Ali)
    Engino SMART Newton's law
    Robot
    Lego creator robotverkenner

Jongste:
    Build a bot konijn
    Strijkkralenset van Frozen
    Onesie eenhoorn (Ali)
    Bic stiften en iets te knutselen/kleuren.

Nadat een kennis van mijn schoonouders met de hele Paul van Loon collectie van de Totall aan kwam en de kids die heerlijk in ontvangst hebben genomen voor ik in de gaten had wat er gebeurde, heb ik het to read gedeelte geskipt. ;)

Er komt voor alle drie nog een gym/sporttas bij en dit zijn cadeautjes voor twee vieringen. Voor in de schoenen een kleinigheidje, op de eerste keer na. Dan krijgen ze lego classic (die kleine een kleur doosjes) en dochter een juwelendoosje.

20. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.279
    2.037
    113
    Misschien een praktisch cadeau? Mijn kinderen krijgen bijvoorbeeld ook een nieuwe pyjama :) Of nog een gezelschapsspelletje, een boek, leuke dvd/cd, kindernagellak, setje lego/playmobil, playdoh speelset, nieuwe laarzen/pantoffels, beautycase (voor de make up spulletjes :) )..

Deel Deze Pagina