Hier al vanalles gehaald zegt mijn dochter gister ineens. Nou mam, ik wil alleen een Elsa jurk en Netflix op mijn tablet. Had ik dat maar eerder geweten
Iemand nog een leuk idee voor een gezelschapsspel? Mijn zoon van 4 is een pienter jongetje en gek op spelletjes. Ik zie zoveel spellen dat ik het eigenlijk gewoon niet meer weet wat is nou leuk voor een 4 jarige?
Zoon (3) wilt graag een hijskraan. Zag dat je van toet toet een hijskraan had maar die kan niet zoveel toch? Wat zou dan een leuke zijn?
Bunny Hop, Carcassonne junior (erg leuk!), Monopoly junior, Huisje Boompje Beesje (soort Mens Erger je niet), Boomgaard, Mimiq (grappig kaartspel met gekke gezichten), Kroko Loko, Stef Stuntpiloot, Knibbel Knabbel Knuisje, Toren van Pisa.
@Noorie , @chantal1985 Monopoly jr. lijkt mij ook erg leuk, maar vraag me af of dat niet te moeilijk is voor een 4 jarige? Carcassone lijkt mij ook erg leuk. Ik schrijf ze in ieder geval op mn lijstje
Hier krijgen ze; Oudste (7) Avi boek Robot hond Hotwheels baan Pyjama Dokter Bibber Disco lamp Jongste(4) Jumbo ik leer lezen Hotwheels baan Robot hond Pyjama Strijkkralen Andere kralen Dit allemaal ook van mijn broer/schoonzus en mijn ouders Ik wil nog een aapje erbij doen van fingerlings. Is dat aan te raden?
Hier krijgen ze naast de standaard dingen (een boek, duplo etc) ook een nieuwe silhouet voor de lamp van De Noest. Echt prachtig! Ik geef bij verjaardagen en feestdagen vaak een nieuwe plaat. Heel erg mooi en leerzaam om bezig te zijn met de seizoenen en feestdagen.
Wij hebben van Monopoly Junior de kermis versie. Die is goed te spelen voor een 4-jarige. Ik heb geen ervaring met de andere Junior versies.
Wij hebben twee hijskranen voor onze 3 jarige (een houten en een gele plasticen). Het zijn beide best ingewikkelde hijskranen met twee touwen die je ook echt vast kan zetten. Binnen no time had hij het door, ook al maanden terug. Er wordt hier heel veel meegespeeld. Dagelijks wordt van alles opgetakeld. Favoriet zijn de duplo auto's, die passen lekker aan de haak De hijskraan van toettoet ken ik niet, maar ik zou dus wel gaan voor eentje die echt als hijskraan te gebruiken is voor al wat ingewikkelder spel.
Van 20 t/m 26 november de hele week 15% korting op al het speelgoed bij Intertoys! https://www.spotta.nl/folders/intertoys?fid=6177
Wij hadden deze: http://www.blokker.nl/nl/blknl/speelgoed/spellen/bordspellen/monopoly-junior - er staat 5 plus - een beetje een pientere 4 jarige kan het wel. Onze dochter kende ook al vrij snel alle kans-kaartjes uit haar hoofd . Vanaf 8 jaar spelen we met de oudste het gewone monopolie.
Nog iemand interesse in een goede furreal aanbieding? https://www.top1toyszeist.nl/product/fur-real-friends-pompom-mijn-sp/ Ken de site verder niet en ook niet zelf besteld trouwens...
Hier echt klaar! Dochter; Lol bruisfabriek Soggy doggy Nagel versier set Lol bal Lego prinses ariel Spaarpot (komt een panda uit als je er geld op leg) Onsie Verf Tekenen met Jill Dohvinci knutsel set Zoontjr; Nieuwe fles woezel en pip Toet toet xl garage Toet toet tank wagen Toet toet takel wagen Knuffel boek woezel en pip Blokken woezel en pip Setje met tractor Pyjama 2x Los autotje Voor kerst nog niet klaar maar voor dochter; Kinderen voor kinderen spel Disney triviant Hatchimal tweeling En zoontje; Nog niks
Misschien een smartgame? Al is dat meer iets dat hij dan zelf kan doen en niet zozeer een gezelschapsspel. Ik weet het ook niet echt, zit in hetzelfde schuitje. Rummikub junior?