Het grote Sint / Kerst cadeau's topic 2018

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ammie1984, 28 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.988
    3.938
    113
    Vrouw
    Opgezocht en waauw! Dat ziet er echt gaaf uit. Maar dit is ook niet wat hij bedoeld. Hij wil dit wel hebben zegt hij. :roflmao:

Welke zijn echte aanraders? :D

2. meintje

meintje Fanatiek lid

9 jul 2008
    2.610
    928
    113
    Je hebt de doosjes Fisher techniek junior starter, die moet hij al een heel eind zelf kunnen maken.

Daarna kun je eigenlijk alles met elkaar combineren, en de fantasie de gang laten gaan. Wielen doen het altijd goed, grondplaat etc.
    Er zijn ook knikkerbanen van (in verschillende formaten en uitbreidingssets), die zijn ook erg leuk om eerst in elkaar te zetten, te gebruiken en aan te passen.

Fantykoekie vindt dit leuk.
  3. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.988
    3.938
    113
    Vrouw
    Zoontje is er al uit. Hij wil de minirobot :roflmao:
    Dus dat is wel een optie met nog wat kleine gemakkelijke dingetjes.

Ben blij dat ik de geomag die ik in m'n hoofd had nog niet heb aangeschaft. Die Fisher techniek vind ik zo cool. Voel me net een klein kind nu :p

JaLi en Fristi2012 vinden dit leuk.
  4. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Ik had allesvorig jaar helemaal uitgedacht en ingepakt, toen mijnvriend last minute nog met 2 hele leuke cadeautjes thuis kwam. Heel lief en zó leuk, dat ze allebei al in de zak zaten omdat ik die ook al gekocht had. Dus toen zijn ze er toch maar uit gefilterd en teruggebracht. Hij beloofde dit jaar meer te overleggen..

5. MrsBucket

MrsBucket Niet meer actief

Wij leggen met Kerst de cadeautjes onder de boom. We vieren dit met z’n viertjes (mijn moeder, mijn partner, zoontje en ik). Zoontje krijgt van ons en van oma 4 cadeautjes (8 in totaal dus) volgens het 4-cadeautjes-principe. De volwassenen hebben voor elkaar een budget van €50,-. Voor mijn zoontje hebben we al een flinke set houten treinrails en huisjes van Thomas de trein gekocht via Marktplaats. Verder gaan we tegen die tijd wel eens kijken.

Met Sinterklaas kopen wij met z’n allen een gezelschapsspel. Mijn zoontje is 3,5 jaar en ik ben nog een beetje zoekende welk spel hij leuk zal vinden. We kopen namelijk altijd alle spelletjes bij de kringloop, maar met Sinterklaas kopen we een nieuw spel.
    Hebben jullie tips voor me? Hij speelt op dit moment Stratego junior, Monopoly junior, Cluedo junior en Twister.

6. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Haha zo oppert mijn man dat onze kinderen vast wel de Nintendo switch willen hebben :p

Bubblez en owly vinden dit leuk.
  7. Pinac

Pinac Fanatiek lid

13 jul 2014
    1.145
    432
    83
    Het intertoys boek is binnen dus even gekeken. Is knex leuk voor 3 jarigen?

Ze zijn net jarig geweest en hebben zo enorm veel gekregen, veel meer speelgoed vind ik niet nodig. Heb zoef zoef dieren op marktplaats staan en megablocks gaan er ook uit. Dus denk een grote doos knex als dat wat is en grote doos knutselspullen, kunnen ze beide uren spelen. En pyama en mooi boek ofzo

8. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Voor een 3-jarige zou ik Kid K'nex aanschaffen ipv de 'gewone' K'nex.

9. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.275
    2.035
    113
    Ik doe over het algemeen alle inkopen, maar wij overleggen wel. Soms loop ik tegen iets leuks aan (bv in de kringloopwinkel), dan neem ik het gewoon mee en laat ik het thuis zien.

owly vindt dit leuk.
  10. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.489
    113
    Vorige week een woezel en pip puzzel gekocht voor in de zak, maar zoon is zo druk met puzzelen momenteel dat hij hem nu gaat krijgen. Zonde om nog 2 maand te laten liggen.
    Dus weer wat nieuws bedenken. Jeeeeh. Of misschien ook niet en is t wel genoeg.

11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.385
    10.329
    113
    Vond mijn man ook, hij heeft hem ook staan

12. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.988
    3.938
    113
    Vrouw
    Zijn de speelgoedwinkels in Duitsland nog goedkoper dan hier? Of was dat alleen vroeger zo?
    En als ze goedkoper zijn. Welke winkels zijn goed?

13. Fantykoekie

Fantykoekie Fanatiek lid

18 jul 2018
    2.988
    3.938
    113
    Vrouw
    Haha hier heb ik dat ook al een paar keer laten vallen voor eventueel zijn verjaardag. :roflmao:

14. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.029
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    https://www.amazon.de/ je kunt tegenwoordig met iDeal betalen en de meeste artikelen worden vanaf een bepaald aankoopbedrag gratis verzonden.

en het prijsverloop kun je nakijken op https://camelcamelcamel.com/

Vooral voor Duitse merken, als bijvoorbeeld playmobil en Hape, zijn ze goedkoper.

Strandbal en Fantykoekie vinden dit leuk.
  15. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Heeel herkenbaar :rolleyes:

16. Diz

Diz Actief lid

9 okt 2012
    225
    20
    18
    NULL
    NULL
    Aangezien ik waarschijnlijk rond de intocht ga bevallen van de 2e, ben ik ook al het “inslaan” voor dochter van 2,5.
    Vorig jaar van schoonzus nog wat spellen gekregen, 1 daarvan gaat in de sinterklaas zak (Nijntje bonte ballonnen) bij de action van de week een leuke koekjes klei apparaat en puzzel van frozen gescoord en laatst een doktersetje van Fischer price meegenomen. We denken nu nog aan een mooie doos Duplo en dan is het wel klaar. Bij opa en oma gaat ze ook weer genoeg krijgen.
    Voor de baby schaf ik nog wel een leuk speelgoedje aan en misschien pak ik nog wel wat oud speelgoed in wat er nog goed uitzien en waar dochter al heel lang niet naar omgekeken heeft, hahaha. De overdaad van spullen staat me enorm tegen, maar vind wel dat er aandacht voor moet zijn voor de kids!
    Met kerst doen wij niks wat betreft cadeautjes. Mijn ouders kiezen ervoor nu onze dochter nog zo klein is om dan de sintcadeaus te geven. Zo wordt het een beetje verspreid.
    In maart wordt ze dan alweer 3, gelukkig zijn we er al aan uit dat ze dan een mooi fietsje gaat krijgen.

17. Ilsev85

Ilsev85 Bekend lid

19 apr 2013
    609
    17
    18
    Vrouw
    Psychologie
    AadR
    Ja, wij gaan elk jaar rond de kerstmarkt nog een keer naar Duitsland. Voor de gezelligheid, maar vooral voor de Sint en kerst inkopen.
    Playmobil en Lego zit zeker prijsverschil op! Wij hadden al even gekeken en sommige dozen scheelt gewoon €10,-

18. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    #258 Strandbal, 10 okt 2018
    Laatst bewerkt: 10 okt 2018

Oeeh heb wat gezien. Jammer dat het duits is :D en dat je eerst moet aanmelden.

Edit: heb nu de duitse site in het nederlands

19. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.162
    3.043
    113
    Nederland
    Ik ben bijna klaar voor sinterklaas.:oops:

Heb een aantal dingen besteld via Ali, die moeten nog binnen komen maar die verwacht ik nog wel op tijd.:D Mochten ze idd op tijd er zijn dan heb ik tot nu toe;

Dochter;

Zeemeerminnenstaart deken
    Glitter tattoo set
    Voorleesboek
    Kussen met licht er in
    Verkleedpak
    Microfoon

Zoon;

Verkleedpak
    Soort duplo van Blaze
    Pawpatrol auto's van ali
    Walkie talkie
    Voorleesboek
    Treinrails duplo

Samen;

Playdough touch
    Playdough ijsmachine
    Allebei een elektrische tandenborstel

Baby;

Speelmat

Misschien komt er nog iets bij wat ze uit het intertoys boek willen, en anders dan wissel ik iets met een cadeau voor onder de kerstboom als ik teveel cadeaus heb.:p

20. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Oh ik krijg zoveel stress van dit topic. Ik weet het gewoon echt niet dit jaar. Heb echt verwende nestjes geloof ik, ze hebben al zoveel..

Deel Deze Pagina