Het grote Sint / Kerst cadeau's topic 2018

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ammie1984, 28 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.503
    113
    Nederland
    Die heb ik besteld via alie. Duurde een week a 2 voor ik hem in huis had.

    1 st 38 cm Kleurrijke Stervorm Speelgoed Ster Gloeiende LED Lichtgevende licht Kussen Zachte Relax Gift Glimlach Lichaam Kussen Valentines Gift W0085
    https://s.click.aliexpress.com/e/kzmR9lQ
     
    pietje1987 vindt dit leuk.
  2. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Wat een leukerd! Meteen besteld, dank je:thumup:!
     
    brownielover vindt dit leuk.
  3. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Hier één van 4 jaar en één van 1 jaar. Vooral voor die laatste wil ik nog niet TE veel halen we puilen hier uit van het speelgoed. Hier vieren we het op mijn werk (krijgt oudste zoon een piraten-eiland playmobil en jongste een V-tech iets)

    Verder laat ik ze meestal 5x hun schoen zetten en daarvoor heb ik:
    Jongste:
    houten balansspel
    duplo-autootje
    Keukenspeelgoedmandje

    (en één keer chocolade letter en 1 keer choco muntjes. vaker schoen zetten mag maar dan zit er niks in ;)

    Oudste:
    Talki robot
    Keukenspeelgoedmandje
    Playmobil Piraat

    Dan wil ik op 5 december geven:

    Jongste:
    iets van een houten spelletje (puzzeltje ofzo)
    houten autogarage met autootjes
    Muts & handschoenen
    Geluiden voorleesboekje
    Stempels (2x) en papier

    Oudste:
    Mini-loco boekjes
    Playmobiel Piratenkasteel
    Spiderman vriendschapboekje (wil hij heel graag)
    Play-doh kleiset en klei
    En dan wil ik voor hem nog iets in de categorie ''wear'' (bedankt @tuc :thumup:) dat wordt of een stoere pyama of een verkleedset (dus als iemand nog superhelden ideeën heeft)

    Verder weet ik nu al dat er via opa en oma en tante ook nog wat dingetjes aankomen dus ik denk dat het ruim voldoende is haha.
     
    tuc vindt dit leuk.
  4. Love21

    Love21 Bekend lid

    27 jun 2016
    511
    135
    43
    Wat een ontzettend leuke tip! Dank je wel, heb gelijk wat besteld.
     
    mapepejo vindt dit leuk.
  5. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    Ik ben blij, vanmorgen bij de kringloop een nieuwe djeco puzzel en little people boerderij gevonden in goede staat gevonden voor een prikkie. Bij de Kruidvat nog wat boekjes gekocht. Schoencadeautjes zijn dus binnen ;)

    Bij de Kruidvat hebben ze superleuke grote zoekboeken voor 3 euro. Mijn bijna-3-jarige is gek op die boeken.
     
    owly vindt dit leuk.
  6. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.503
    113
    Nederland
    Bij alie heb je heel veel leuke verkleedkleding! Ook gewoon leuke superhelden capes met masker. Ook niet zo gek duur. Big bazar heeft een Spider-Man pak zag ik laatst en H&M heeft ook verschillende pakken.
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  7. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.261
    3.499
    113
    Ik kende die balansspellen helemaal niet, dus ben even gaan googlen, ziet er super leuk uit!
    Welke heb jij voor je 1-jarige. Zit nu op Lobbes en daar is best veel keuze, maar waarschijnlijk lang niet allemaal geschikt voor een 1-jarige.
    En de stempels vond ik ook een goed idee! Kan ik voor haar ook weer even vooruit. :D
     
  8. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Hihi onze jongsten zijn ook bijna even oud he;) (onze oudsten ook) Ik heb toevallig nu de Kruidvat versie van playing kids!

    En stempels dacht ik aan omdat mijn oudste dat vrij jong al heel leuk vond!
     
  9. Chocoholic

    Chocoholic Fanatiek lid

    25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Iemand goede ervaringen met spelletjes (voor ong.6 jarige)? En die geen €30 kosten :rolleyes:
     
  10. missle

    missle Fanatiek lid

    4 mrt 2010
    1.521
    1.061
    113
    Ik dacht ook klaar te zijn... Maar nu wil opa nog een cadeau erbij geven. Hij komt dan hier pakjesavond mee vieren. Hij wil het vooral niet zelf gaan kopen of uitzoeken, dat moet ik doen, hij wil ook geen budget noemen en hij betaalt wel wat ik opgeef dat het gekost heeft.

    Wat vinden jullie een redelijk budget om dan uit te geven aan een cadeau per kind?
    Opa hoeft niet direct op de centen te letten, maar heeft ook geen riante geldboom. :rolleyes:

    We hebben zelf het volgende:

    oudste
    1x doos playmobil groot
    1x doos playmobil kleiner
    boeken
    toegangskaartje
    puzzel
    vriendenboekje

    jongste
    doos playmobil medium
    hondje wat op commando's reageert
    barbiepop
    toegangskaartje
    puzzel
    vriendenboekje
     
  11. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.261
    3.499
    113
    Oh hihi is dat zo? Grappig :D
    Die van de Kruidvat zijn inderdaad wel leuk, ook om gewoon met de losse figuurtjes te spelen.
    Ja en ik bedenk me ook opeens stickers plakken. Leuk, stempelen en stickers plakken gaat ook makkelijk in het ziekenhuis, daar ook weer eens wat andere uitdagingen. Zijn ook leuke cadeautjes voor in de schoen.
     
  12. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Ja zeker, voor jouw jongste nu helemaal ideaal. Stickers en stempels, een tof kleurboek erbij! Weet je wat ook leuk voor haar is (al is dat misschien nog net te lastig maar nabije toekomst zeker) zon water kleurboek (ook via alie) Ik bedoel dus deze http://www.internet-toys.com/m/210863-galt-magische-waterstift-met-boerderijtekeningen-26-cm/
     
  13. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.261
    3.499
    113
    Oh dat is ook gaaf zeg! Kleuren vind ze nu nog niet zo boeiend, gooit de kleurtjes op de grond of trommelt ermee. :roflmao:

    Maar ga het zeker onthouden, kende het helemaal niet!
     
  14. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Ja dat is nu nog net te jong, onze jongste zou er ook mee gaan gooien. Of op gaan kauwen :roflmao: Maar zo richting 2 is het ideaal ook om mee te nemen omdat het eindeloos plezier geeft.
     
    Olifantje1991 vindt dit leuk.
  15. Sneeuwvlokjes

    Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    2.130
    1.209
    113
    J heeft voor zn verjaardag dit politiepak gekregen. Weliswaar geen superheldenpak maar wellicht ook nog een leuk idee?
    Het staat J echt zó goed. Hij draagt hem het liefst elke dag. Krijg er zeer regelmatig zelfs complimenten over, dat mensen (ja, zelfs vreemden, willen weten waar ik het gekocht heb)

    5268A90F-F2B9-44FD-9EC3-CED258418184.png
     
    Zonnestralen en Hopsatee vinden dit leuk.
  16. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Jaaa leuk idee! Hoeft inderdaad niet superhelden te zijn maar hij vindt verkleden zo tof! Thanks!
     
    Sneeuwvlokjes vindt dit leuk.
  17. Sneeuwvlokjes

    Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

    12 mrt 2014
    2.130
    1.209
    113
    @Hopsatee (of iemand anders die verstand heeft van mini loco): hoe werkt mini loco nou precies? Ik hoor er goede verhalen over.
    Ik zou J bijv het opdrachtenboekje van buurman&buurman willen geven maar heb ik dan eerst een basisset nodig? Ik snap het niet zo goed.
     
  18. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.900
    3.317
    113
    Je hebt dat doosje nodig, en dan kan je elk boekje spelen die je maar wilt.
    In het boekje zitten dus opdrachten waarbij je de blokjes op de juiste plek moet leggen.
    En als je klaar bent draai je het om en zie je of je het goed hebt gedaan aan de hand van het figuurtje.
     
    Sneeuwvlokjes vindt dit leuk.
  19. brownielover

    brownielover VIP lid

    9 mrt 2009
    7.507
    2.503
    113
    Nederland
    Wie is het, ticket to ride, doolhof?
     
    Chocoholic vindt dit leuk.
  20. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    @missle mijn schoonouders geven per kind ongeveer € 20,- uit voor Sinterklaas (6 kleinkinderen).

    Mijn ouders hebben niet echt een budget, ik verwacht ergens rond € 50,-. Maar goed, zij hebben 2 kleinkinderen en laat mijn moeder het nu heel leuk vinden om cadeaus te kopen!

    Ik zou zelf voor ongeveer € 25,- kijken.
     
    missle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina