Wij houden een systeem aan van: - something they want - something they need - something to wear - something to read En meestal nog een creatief iets. To wear is breed, vallen ook assecoires onder. Ik heb toevallig 1 ding al in huis voor zoon: een sporttas van Feyenoord.
Ik ben er ook al aan het nadenken over cadeautjes, ze is ook nog jarig in dec. Ze wil graag het playmobil cruiseschip, maar ze is hard toe aan een nieuwe fiets . Voor 5 december wil ik kijken voor lego friends bij Aliexpress. Ty beanie boo heb ik al liggen en een boekje, maar kan ook dat ik dat zomaar eens geef.
Ik zou oppassen met lego friends via Aliexpress. Vorig jaar heb ik voor mijn dochter van 6 de catamaran gekocht bij Ali. Was echt een flink stuk goedkoper. Alleen was het ook een heel stuk moeilijker om het in elkaar te zetten. Dat ging toch niet zo makkelijk als de echte lego Friends. Ze is er op een gegeven moment mee gestopt, omdat het te lasting was.
Hey dit is herkenbaar! Zoiets ziet het er bij ons ook altijd uit. Heerlijk! Ik hou van die blije koppies en kan dan niet stoppen met kopen haha! Dit jaar vraag ik zelf maar een speelgoedkast erbij ofzo...
Playdoh touch is inderdaad flink afgeprijsd bij de Kruidvat. Zijn de verkleedkleren van Ali wat? Ik vrees ervoor dat de kwaliteit bagger is en snel kapot gaat of valt dit mee?
ik heb voor mijn dochter 2 verkleedjurken 1 van frozen en nog een andere ze loopt er het liefst de hele dag in rond en hier zijn ze nog niet kapot gegaan
Ik heb al een aantal dingen gekocht en die zijn goed, maar ik koop geen hele grote sets, durf ik dan toch niet aan.
Wij hebben begin dit jaar een belle jurk gekocht. Voor 15 euro dacht ik en echt toen we hem hadden ontvangen stonden we echt te kijken. Zo mooi. Nu weet ik natuurlijk niet of dat voor alles geldt, maar wij kopen altijd wel iets waar al recensies van zijn. We hebben nu een unicorn jurk besteld.
Ja het verbaasde mij dat het goed is Hier betaal je 25 voor de jurk heb dezelfde jurk voor minder dan 7 gekocht
Wij hebben 1 verkleedjurk uit disney zelf en de rest van aliexpress. Nou mijn dochter ziet het verschil niet hoor, mijn portemonnee wel Maar de ene jurk van Ali is echt mooi en stevige goede kwaliteit maar we hebben ook wat 'flut' jurkjes. Maar die waren dan ook maar 6-8 euro ofzo dus ja dan kun je ook niet zo heel veel verwachten. Maar meeste scheurtjes zijn dan op de naad dus prima te herstellen dus echt een ramp is dat niet.
Bij de kruitvat hadden ze opruiming. Heb daar vast de eerste schoencadeautjes gekocht! Iets wat ze al heel graag wilden maar waar ik het nut niet hele aal van inzag. Wat zullen ze blij zijn. Laatste jaar dat de oudste geloofd. Zo gek!
Hier ook laatste jaar voor John, hij heeft nog wel jongere neefjes dus voorlopig vieren we wel sinterklaas
Wij hebben vier verkleedjurken van aliexpress, twee zijn prima, twee zijn raar. Een Sofia-jurk die idioot lang is en een Sneeuwwitje jurk die idioot klein/kort is. De Anna en Elsa jurken die we hebben zijn wel prima en (heel) veel gedragen. Ik bestel wel standaard een of meerdere maten groter, want het valt eigenlijk altijd klein.
Ze mogen hier twee keer per week hun schoen zetten. Meestal doe ik er op woensdag wat lekker is en op zaterdag een cadeautje.
Dat ligt er denk ik een beetje aan hoe vaak de schoen gezet mag worden. Sommige doen dat elke dag (waarbij er dan niet altijd wat in zit), andere vaste dagen per week. Mijn dochter mag elke zaterdag vanaf aankomst (17 november) tot dat we het vieren haar schoen zetten. Dat is in totaal drie keer. Ik doe er dan een kleinigheidje in, en wat snoepgoed. (een kikkertje en wat muntjes, bijv)