Het grote Sint / Kerst cadeau's topic 2018

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ammie1984, 28 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.035
    113
    Is het ook.. Ik ben al een poosje bezig met het opruimen/verkopen van 'oud' speelgoed (lees: speelgoed waar niet meer mee wordt gespeeld, bv. de toet toet serie in ons geval). Wij gaan dit jaar ook weer voor praktisch (elektrische tandenborstel, pantoffels, kleding ed) en ervaringen (bioscoopkaartje oid), aangevuld met speelgoed van een serie die ze al hebben (playmobil, lego).

chantal1985 vindt dit leuk.
  2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Bij Lobbes staat het boek al online! Meteen even in gesnuffeld :D

3. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Mijn dochter heeft bij een vriendinnetje een camelbak beker met rietje gezien en nu wil ze ook zo'n beker. Had er nog nooit van gehoord en ze heeft al best veel flessen, maar denk dat Sinterklaas er vast wel een wil kopen! ;)

4. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Is het Intertoys speelboek al uit? Wij krijgen nu geen folders, dus moet er om in de winkel.

5. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Volgens de Intertoys FB pagina komt ie pas begin oktober. Hij is laat dit jaar! ;)

6. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Dan heb ik nog even de tijd! :thumup:

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Dat laatste is echt een goed idee! Helaas kon ik m’n mond niet houden (mijn kinderen zijn sint het hele jaar niet vergeten:D) en weten ze al dat we naar een show gaan.

8. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.816
    4.057
    113
    Wij gaan verhuizen en krijgen in december de sleutel. Ze gaan dit jaar dus ook dingen krijgen die ze graag willen of nodig hebben op hun kamer. Voor onze dochter hebben we een mooie hangstoel op het oog en een grote droomvanger. Voor onze zoon een dinostoel en een mooie lamp van een dino.

Ook staat een abonnement voor de dierentuin op de lijst.

Daarnaast willen ze beide schleich, beide zijn dol op bordspellen en vinden puzzels leuk.

Voor de verjaardag van onze zoon zitten we te denken aan een quadrilla knikkerbaan.

9. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.365
    10.318
    113
    Misschien meer praktisch? Dekbedovertrekken, misschien is tiptoi ook leuk, dat is leerzaam. Onze knul is 4 en lego gaat harstikke goed, je hebt eventueel ook junior lego.

Misschien ook samen met de kinderen spullen uitzoeken. Wij hebben met onze knul spullen uitgezocht en hij heeft een plan gemaakt waar hij voor spaart. Hij wil graag een bureau en een setje lego.

10. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Bij kruidvat alle speelgoed 2e halve prijs. Hier 2 dochters van 2.5 en 4.5 jaar. Mijn oudste is een prinsessenfreak. De jongste wil alles wat de oudste doet. Ik ga denk ik los op ali en ga voor prinsessenjurken. Anna, Elsa en Belle en dan voor beide meisjes. En dan ook nog accessoires, schoentjes, toverstafjes, kroontjes, Dat valt dan onder want, ik wil ook voor beide nog sloffen kopen en nog een dvd van doornroosje. Verder nog zoekende. Mijn streven is max 5 cadeautjes per kind.

11. rums

rums Niet meer actief

Ben het nu aan het kijken. Maar wat komen die kinderen ondankbaar over. Ze trekken het papier eraf en laten het cadeau zo op de grond vallen.
    Hoeven die van ons niet te doen. :eek::mad:

12. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.875
    113
    Ik ken het niet, maar vast zo'n programma waarin kinderen tigduizend cadeaus krijgen... Dan zijn ze toch ook verwend en is de waarde van de cadeaus toch ook weg, schuld van de ouders, lijkt me, kunnen die kinderen weinig aan doen.

13. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Dekbedovertrekken in overvloed ;)
    Tiptoi ga ik Googlen ;)
    Net als junior Lego, thnx!

Ik denk dat ik sowieso weer voor wat mooie voorleesboeken zal gaan en verder.... Pffff haha moeilijk moeilijk!

14. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.365
    10.318
    113
    Hahah ik heb ook een overvloed aan overtrekken. Onze zoon is 4 en is dol op pluk van de petteflet. Verhalen van vos en haas zijn ook leuk.

Je zou ook kunnen kijken naar smart games, leuk, leerzaam en in verschillende niveaus.

maartje84 vindt dit leuk.
  15. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    @maartje84

Dan worden het toch een potje super slijm met een paar squissies?

Als je dan daar je voorleesboeken bij doet, ben je al een heel eind op weg.

Je zou ook nog een speelgoed opberg systeem kunnen geven, voor het gezin samen.

Nog een idee: (Kid) Knex,

maartje84 vindt dit leuk.
  16. DragonBaby

DragonBaby Bekend lid

8 dec 2012
    826
    204
    43
    Vrouw
    Ik lees vaker dat er een pyjama cadeau gedaan wordt.
    Is dat dan echt een pyjama die je kind heel graag wil of gewoon een willekeurige die jezelf leuk vind?
    En hoe doen jullie dan als de maat niet met elkaar klopt? Hier shirtmaat 122 en broek 110... Dat is echt een lastig dingetje...

Ik heb voor hier al een playmobil zwembad goedkoop op de kop kunnen tikken.
    En een dekbed zojuist besteld. Misschien nog sokken of pantoffels oid zoeken.
    En enkel nog voor een ander playmobil dingetje kijken, denk uitbreiding van het ziekenhuis... En een lego-dingetje nog zoeken...
    Voor de kerst heb ik al een concertkaartje van kvk.
    En dan is het denk ik wel weer goed zo...

17. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.102
    3.488
    113
    Mmm... vraagje: ik had voor sinterklaas pannetjes en bestek gekocht.
    Zoon is 2,5 en heeft het een paar maand geleden in de kast zien liggen.
    Nu had hij het er vandeweek over dat hij de pannetjes uit de kast wou hebben. Heeft ze al minstens 2 maand niet gezien maar weet blijkbaar wel dat het er is.
    Zou ik dat gewoon kunnen geven van sinterklaas of is het geloof dan al verpest voordat hij goed en wel gelooft?

18. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Hier heeft mijn dochter een keer alle kado's zien liggen achter het schot op zolder. Ze was toen denk ook tussen 2 en 2,5. Ze heeft naderhand wel nog een paar keer gekeken, maar we hadden het al verplaatst. Ze heeft het er niet over gehad toen ze de kado's kreeg dat ze ze al had gezien. Sinds die keer verstoppen we alles wel beter haha

19. tuc

tuc Niet meer actief

Als hij het na een paar maanden nog weet zou ik dat niet meer doen nee.

Melief vindt dit leuk.
  20. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.365
    10.318
    113
    Afhankelijk van je kindje, als hij vaker dat soort dingen onthoud zou ik het niet doen. Onze uk onthoud mega veel en legt ook verbanden. Hij zou dan ook zeggen het zelfde als jij hebt mama.

Ik zou het onder de kerstboom leggen voor de gezelligheid.:)

Deel Deze Pagina