Wij vieren alleen Sinterklaas, maar heb voor de kids tot nu toe weinig inspiratie. Vind die 4 cadeautjes in de categorie die jij beschrijft ook wel een goede. Misschien ga ik het zo dit jaar ook eens doen. Ze hebben ook al zoveel...
Ik heb nog niks gekocht. Vind het best wel een uitdaging aangezien ze al vanalles hebben maar naar veel speelgoed nog eens niet omkijken. Daarbij is de oudste ook in december jarig en vieren we bij ons thuis en bij beide opa en oma's nog sinterklaas. Denk dat er zeker wel wat van duplo en lego Friends gekocht gaat worden. Voor de jongste heb ik een tipi speeltent in gedachte.
Heerlijk kom alweer in de stemming zo. Dochters zijn 3 en 5 jaar. Kleuren, knutselen, leren is allemaal goed. Ik ga even meelezen.
Leuk topic! Ik heb nog niks gekocht en weet, op de Nintendo Switch na, ook nog niet echt wat ik ga kopen. Een budget heb ik niet en max. aantal cadeautjes ook niet. We vieren Sinterklaas uitgebreid, samen met de opa's en oma's. Met kerst krijgen ze denk ik een kleinigheidje.
leuk hè... Ik wilde 'm net bestellen is de maat van dochter er al uit. Dus hier zou ik niet te lang mee wachten als ik jou was. Ik heb spijt dat ik het vorige week niet gelijk heb gedaan
Ja heerlijk he? Ik vind de voorpret eigenlijk nog het allerleukste. Dat speuren naar cadeautjes. Altijd een beetje teleurgesteld als ik eigenlijk alles al heb en dus van mezelf moet stoppen.
Sinterklaas vieren we meestal met mijn schoonouders. Die vieren het altijd op de dag zelf en dan het liefst zo laat mogelijk. Dit jaar zien we dat niet zitten. Mijn vriend is op de dag zelf niet eens thuis vanwege zijn werk en C moet de volgende dag naar school. Dus of ze vieren het in het weekend of wij vieren het zelf zonder hun. Ik heb alvast voor dochter een Doktersset Puzzel die ze zelf moet inkleuren Ze krijgt ook nog een uitbreiding voor der sylvanian huis. En verder nog geen idee. Voor zoon nog geen idee. Hij houd van auto's tractors en motoren. Maar daar heeft ie inmiddels al zo vreselijk veel van. Voor de baby ben ik al wel aan het neuzen maar dat ga ik volgende maand wel even verder bekijken. Ik hou van kerst Met kerst liggen de cadeaus onder de boom. Wij vieren het altijd met mijn moeder. Smorgens een paar cadeaus thuis en de rest bij oma.
Als je de link van het artikel op de Duitse site gebruikt, worden de prijzen van de Duitse Amazon getoond. https://de.camelcamelcamel.com/Barbie-FDD43-Hundemama-Badewanne-Spielzeug/product/B01MYXFQ6F
Misschien in een stenen winkel? Ik weet trouwens niet hoe de maat van de poppenpyjama tegenwoordig is, maar een aantal jaar geleden vond ik het meer een barbiemaat dan bv. Baby Born...
Ik heb van de week voor de oudste bij Ali een monovin besteld. Hopelijk past hij! (Ze had er al een, met zeemeerminstaart, maar die is te klein geworden.) Als hij past, dan bestellen we ook een nieuwe zeemeerminstaart erbij, maar als ie niet past, dan heeft ze daar natuurlijk niets aan.
Poeh ik kijk ook even mee. Ik heb werkelijk geen idee wat ik zou moeten kopen Zoon is net 11 en speelt al heel lang niet meer met speelgoed. Bordspelletjes is hij ook heel kieskeurig in dus ik vind het zoo moeilijk.. de paar dingen die ik wist heeft hij vorige week op zijn verjaardag gekregen. Iemand nog tips? Mijn dochter is tegen december net 2 en ook daarvoor vind ik het moeilijk.. ze heeft nog niet echt voorkeuren, behalve voor een echte baby pop, maar die gaat ze eind deze maand krijgen voor haar verjaardag.
Oh wat vliegt de tijd toch! Fijn dat de gezellige dagen er weer aankomen. Ik hoop dat we het met familie vieren. Zoon krijgt vaak van ons op sinterklaasavond: - iets nuttigs, non-speelgoed (pyama, sloffen, laarzen, muts/sjaal oid) - een boek - twee of drie andere cadeautjes. Twee/drie keer iets in zijn schoen: een keer iets lekkers, een briefje van de sint,1 of 2x kleine cadeautje. Denk dat we maximaal op 50 euro uitkomen. Ik vind het leuk (en 'belangrijk') om ook mooi tweede hands spul een nieuw leven te geven. Ik heb al wat bij elkaar gescharreld op rommelmarkt en kinderkledingbeurs. Als we het met familie vieren (lootjes trekken oid) nemen die ook vaak voor zoon een cadeautje mee. Met kerst doen we geen cadeautjes, alleen gezellig samen zijn. Wel geef ik (schoon)ouders altijd een bos bloemen of ander cadeau.
Jaa we zijn er weer. Onze oudste had het al over "Het speelgoedboek" dat toch altijd komt in de herfst. De jongste is in oktober jarig dus daarvoor zijn we sowieso al aan het kijken voor cadeautjes. Een spel oid krijgen ze eigenlijk altijd wel voor sinterklaas en iets van lego.
volgens de site niet Heb al op verschillende plaatsen gezocht. Maat zou wel goed zijn, ik denk dat ze hem vooral voor haar lievelingsknuffel zou gebruiken.
Iets voor zijn sport of hobby, bioscoopbon. En je kunt makkelijk uitbreidingen kopen voor een pop, denk aan poppenkleding, poppenbed, poppenstoel, etc.
Dat was ook wat ik dacht. En je zoon zou ik het vooral ook gewoon zelf vragen. Mijn oudste is iets jonger, maar die weet zelf prima wat ze wil hebben (de jongste ook trouwens ).