Het grote Sint/Kerst cadeau's topic 2019

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal1985, 1 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lils

Lils Bekend lid

11 sep 2017
    616
    648
    93
    Vrouw
    @Berte een bioscoopbon is inderdaad een goed idee en de poppenuitbreiding had ik inderdaad ook al naar gekeken:)

@NiekeKris Hij weet zelf ook niks, behalve een nieuwe computer, maar die gaat hij niet krijgen haha:)

2. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

In het schoolkinderen gedeelte heb ik ook een Sint/Kerst topic geopend, daar kun je misschien wat tips opdoen voor je zoon? Staan ook veel niet-speelgoed dingen bij.

DQueen vindt dit leuk.
  3. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Leuk topic!! Ben op zoek naar leuke cadeaus.

Ik hen vandaag via marktplaats een loco Bambino gekocht.
    Via alie express een hubelino baan.
    Verder gewoon inspiratieloos..

chantal1985 vindt dit leuk.
  4. DQueen

DQueen Niet meer actief

Dat komt mij goed uit want dochter speelt meer met haar doudou knuffel poppen dan baby born en annabel. en die knuffel poppen zijn ook lekkerder om mee naar bed te nemen als pop dan ook een nachtponnetje heeft.

5. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Wanneer vieren jullie sinterklaas?
    Gewoon 5 december of het weekend ervoor/erna?

6. breister

breister VIP lid

9 aug 2019
    5.860
    890
    113
    Vrouw
    Wij vieren het met zijn drietjes, dus het eigen gezin. Dat wordt op de dag zelf.

miss C vindt dit leuk.
  7. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Ik vind het zo lastig, het weekend ervoor hebben we mijn man zijn verjaardag (zaterdag) en zondag is mijn man de middag weg en zitten we smorgens met zwemles.
    5 december is op een donderdag maar die vrijdag moet dochter gewoon naar school dus wil het niet te laat maken+dat ze niet meteen met haar cadeautjes kan spelen (wij zijn beide pas rond 18.30 thuis ivm werk)
    En dat weekend erna vind ik niet leuk en zitten we ook weer vol met allerlei afspraken enz.

Elk jaar hebben we dit "gezeur" wordt er eerlijk gezegt een beetje simpel van haha

8. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Is woensdagmiddag een optie? Dan kan er die middag nog gespeeld worden met de cadeaus en kan ze toch op tijd naar bed..

miss C vindt dit leuk.
  9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Helaas niet, zowel man als ik zelf mogen in december geen vrij nemen op t werk, het is voor beide drukste periode van het jaar..

10. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Op 5 december zelf (dochter is 6 december vrij, dus dat is wel fijn), of weekend ervoor. Ben er nog niet helemaal over uit.

miss C vindt dit leuk.
  11. tuc

tuc Niet meer actief

Hier is doordeweek nooit een optie en na 5-12 ook niet. Dus altijd de zaterdag voor 5-12. Als het op een vrijdag valt dan wel op vrijdag.

miss C vindt dit leuk.
  12. breister

breister VIP lid

9 aug 2019
    5.860
    890
    113
    Vrouw
    Overigens ben ik net bij de Kruidv@t geweest en daar zijn nu Lego en Duplo in de aanbieding: 20 procent. Zelf net het vliegveld gehaald daar. Dus dat wordt nu zijn sinterklaascadeau.

littlemunchkin en miss C vinden dit leuk.
  13. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Thnxx voor de tip!

breister vindt dit leuk.
  14. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ik heb al wel wat liggen. We doen alleen voor de Sint, want kerst wordt waarschijnlijk weer een waar festijn bij mijn schoonouders.
    Bovendien is de jongste letterlijk nog geen week voor Sinterklaas jarig. Dat laatste maakt het ook lastig, en vermoed in de toekomst nog lastiger.

Wat ik nu heb:

Oudste:
    knuffel
    zo'n ministeck achtig ding voor kleine kinderen(met die ronde dopjes) geen idee uit mijn hoofd hoe het heet
    ik heb wat boekjes liggen(denk oa schoen)
    Er komt nog lego of duplo(ik ga dus idd zeker ff bij de kruidvat langs van het weekend) bij en ik denk iets van sokken of een pyama van paw patrol, Mickey mouse of dora

Jongste:
    een trek hondje
    een knuffel

Meer denk ik dat ook niet handig is op deze leeftijd. Daar hebben ze de aandachtspanne niet voor. Vind dit al heel wat, zeker met het oog op hoeveel je wel niet verzameld. Weg doen van speelgoed is ook nog niet van toepassing, want ja.. jongste is er ook nog. Ik ga wel wat dubbele dingen weg doen binnenkort. Het is compleet en netjes, dus ik denk dat ik zo'n sint/kerst goed doel zoek zodat armere gezinnen ook cadeautjes kunnen geven aan hun kinderen.

chantal1985 vindt dit leuk.
  15. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.035
    113
    Wij vieren het dit jaar het weekend voor 5 december. Het weekend daarna zijn we weg, dan is het allemaal zo kort op elkaar.

Misschien een tip: een light pad (lichttafel/lichtbak/light table). De mogelijkheden zijn eindeloos, op Pinterest kun je heel veel ideeën vinden (zoek op light pad activities). Ik heb er een in de klas (kleuters) en de kinderen vinden het helemaal geweldig. De panelen zijn er in verschillende maten en prijsklassen, maar je kunt er zelf ook eentje maken :)

MamaChantal en Miracle1 vinden dit leuk.
  16. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.638
    1.443
    113
    Waar koop je zoiets dan?

17. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.273
    2.035
    113
    Baileyy, Liekje81 en breister vinden dit leuk.
  18. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Ik heb al wat kleine dingetjes liggen voor de schoen (knutselspul, klei) en probeer het op pakjesavond bij 4 cadeautjes pp te houden. We vieren ook nog een keer pakjesavond bij mijn ouders, dan krijgen ze ook nog wat pakjes..

19. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    Heb hem (met hulp vd klantenservice) toch gevonden! In de stad van mn zus. Maat 98/104 heb ik nodig.

DQueen vindt dit leuk.
  20. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.224
    23.297
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    O gelukkig maar dan. Ik heb m in 98/104 mocht het toch niet lukken. Zgan.

Roanna vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina