Onze lokale creawinkel heeft 2 planken vol, daar kon ze goed vergelijken want een hoop kleurboeken viel weinig in te kleuren eigenlijk, zeker niet met haar alcoholmarkers. Dus daarzou ik eens kijken, online is dat zo lastig te bepalen.
Dat komt door booktok, denk ik. De vriendinnen van mijn dochter lezen ook Engelstalig, dus ze geven elkaar vaak boekentips. Dit schooljaar is ze gestart met Cambridge. Gaaf dat je dochter Engelse literatuur gaat studeren! Mag ik vragen naar welke boekenclub/Britse boekwinkel ze gaat? Wie weet kan ik een keer samen met mijn dochter gaan.
Zij is daar echt veruit de jongste, gemiddelde leeftijd is 23.... dus jouw dochter zou wel heel jong zijn, en voor volwassenen is er een aparte groep. Zit in Amsterdam. In Amsterdam koopt ze regelmatig boeken bij Waterstones, Scheltema en ABC. Vaak is bol.com wel een paar euro goedkoper.
Zo, even alles doorgelezen om wat inspiratie op te doen Jongste zit in groep 8, dus vermoed dit jaar laatste keer "Sinterklaas vieren" met lootjes trekken binnen het gezin voor ongeveer € 25 p.p., volgend jaar wordt het denk ik wat anders, lijstjes maken gaat moeizaam, luxe probleem ... Kerst vieren we wel, maar zonder cadeautjes. Denk dat ik maar wat ga aansturen op ook nuttige cadeautjes n.a.v. wat ik hier lees
Ik bedenk me nog iets leuks wat ik had gezien. Bij die knutselwinkel Pippoos ofzo kan je zelf een stokpaardje pimpen. Je koopt een leeg paardenhoofd op een stok in een kleur naar keuze. En daar kan je zelf ogen/haren en andere versiering enzo bij kiezen. Tot welke leeftijd zou dat leuk zijn?
Geheel off topic, maar wow wat een ruimte! Jullie wonen in een kasteel? (grapje hoor) Wou dat ik zoveel ruimte had!!
Niet om deel te nemen aan de club hoor, maar om een keertje te gaan kijken (en kopen uiteraard!). Wij kopen nu vaak bij een lokale boekhandel met een uitgebreide selectie Engelstalige boeken.
Ah dan zijn deze 3 winkels erg geschikt, ook the old english bookshop nog en de Slegte. Zitten allemaal binnen 5 a 10 minuten loopafstand van elkaar vandaan. Onze winkel heeft 2 planken Engels
Ja de hobby horses. Op onze basisschool niet meer weg te denken, er worden hele stallen in de gang gebouwd. Ik zie hier vooral meiden van 8-12 ermee.
Heb net mooie glitterstiften besteld bij bol Voor m’n dochter die is gek op tekenen En het nieuwe zoete zusjes boek dat gaat ook in de zak voor de oudste voetbal kaartjes voor een wedstrijd van real Madrid ( mannenweekend met z’n vader naar Madrid ) En voor de jongste van 4 Nog geen flauw idee
Ja veel te duur eigenlijk maar dat weekendje weg stond al op de planning dus toen dacht ik doen we die kaartjes in de zak
Oh mijn dochter moet nog 7 worden haha. Zeker niet te kinderachtig dus. Ik zag alleen op de website van Pipoos niet veel meer. Binnenkort maar eens in een fysieke winkel kijken. En ik zag net op Facebook reclame voor een mini microscoop om buiten mee op ontdekking te gaan. Dat zou ik ook zelf nooit bedenken, maar vond het er erg leuk uitzien!
Zulke dingen werken vaak niet zo goed is mijn ervaring. Een stevig vergrootglas kost rond de 5 euro en is veel handiger in gebruik.
Oké nou maak je het toch echt te bont. Bibliotheek. Lego en knutsel ruimte. Yepp nu weet ik het zeker jaloers
Sorry..... We zijn ook niet voor niets graag thuis, genoeg te doen hier. Op vakantie wil niemand eigenlijk, doen we ook zelden. Heel fijn dat alles kan blijven staan ook vooral. Alhoewel jongste ook erg graag op zijn eigen kamer is, en dat is nou niet direct een balzaal ofzo. Man heeft nog een eigen werkkamer en dochter de hele zolder: 1 slaapkamer en 1 hobby/rommelkamer. Oja woonkamer, bijkeuken, ouderslaapkamer en 2 wcs en 2 badkamers hebben we ook nog. Alleen lego, boeken en knutselen is leuk maar niet zo praktisch ongewassen, op lege maag en zonder slaap
Hahaha ik gun het je van harte. Lijkt me wel fantastisch. Ach zoon mag ook niet klagen of de hoeveelheid lego of knutselspullen.