Ik heb de adventskalenders maar meteen besteld. Ik twijfelde wel want vind het eigenlijk best veel geld voor wat het is. De rest van de cadeautjes moet ik nog over nadenken.
Vaak is het veel van hetzelfde inderdaad. Zal eens kijken of er nog leuke aanvullingen bij zitten voor de kerstscenes in onze stad. Die van friends heeft wel veel leuke nieuwe dieren erbij zag ik.
Mochten er nog lego liefhebbers zijn maar die wat vastlopen in creatief bouwen of juist wat anders zoeken is brikkon erg leuk. Wij hebben deze tweedehands gekocht en vandaag al zo lang zitten bouwen. Heel eerlijk en ik ook
Hier van het weekend een jarige en hij heeft oa de nieuwe smart game Tower Stacks gekregen. We hadden al veel Smart Games, maar deze is duidelijk anders, geen kopie van de rest en het doel is ook duidelijk met simpele regels. Aanrader als je een smart game voor de feestdagen overweegt.
Betreft smart games is thinkfun rollercoaster ook eens wat anders. Je bouwt je achtbaan van makkelijk naar moeilijk.
Ik heb voor dochter inmiddels e.e.a. moet nog even kijken wat voor Sint/schoen/adventkalender/kerst is. Eenhoorn fantasy koekjesvormen Koekjes versiermeuk Blokfluit + wat ritme instrumentjes (krijg ik vast spijt van, maar goed... ze wil graag muziek maken) Houten poppetjes voor bij de blokken die ze heeft Klitteband armbanden knutselen Badpak want de huidige begint krap te worden Kleurboek Eenhoorn krijtjes Wat knipjes en frutsels voor in haar haar
Heb voor de jongste nog deze dino met vuur. De blauwe had hij al voor zwemdiploma a (tegen de €30 prijs). Hij doet er nooit wat mee maar vindt het fantastisch
Ik ga komende week deze alvast even halen voor kerst. Polymeerklei (fimoklei) doos met tools. Dochter vindt dat leuk om te doen.
Heeft ze klei van de Action normaal of de ‘echte’? Ik vind die van de Action niet fijn als echte fimoklei, het blijft vaak hard en stug ed.
Ik heb drie cadeautjes in huis, ws voor Sinterklaas. Voor de oudste een snuggle deken of hoe je dat wil noemen, zo’n enorme trui in ieder geval, en een pyjama. Ze heeft ze zelf uitgezocht. En voor de jongste een tas voor haar paardrijlaarzen (ze heeft nu leren, dus daar zijn we toch wat zuiniger mee ).
Wij vinden de klei van de action ook fijn. Even goed doorkneden en hij is super. Als die doos er volgende week er is gaat hij onder de boom
Oh wat leuk! Mijn dochter wil het ook graag hebben, vorige week bij een vriendinnetje gedaan. Ga kijken of ze hem hier ook hebben.
Als je bij de kassa je klantenkaart (qr-code) in de app laat scannen, dan zie je voor een aantal weken de aanbiedingen voor de week erop al.
Een traditie die ik wel weer nieuw leven ga inblazen is in de Kinderboekenweek een boek uitzoeken in de boekwinkel. Toevallig ben ik die zaterdag in Amsterdam met hem, dus lopen we daar zijn lievelings boekwinkel binnen.
Af en toe hebben ze ook een kraskaart-actie in de app. Als je dan in de winkel je klantenkaart gescand hebt, krijg je in de app een kraskaart. Nooit iets mee gewonnen, en ken ook niemand die dat wel heeft gedaan, maar goed, wie weet ooit.