Ik heb zojuist een Harry Potter kalender voor ze gekocht. Aangezien ze dit moeten delen zal ik nog wel eentje met snoep ofiets kopen. Maar voor nu staat de teller op welgeteld 1 cadeautje
Zo juist deze gekocht, zo schattig! Originele Squismallow bij de kruidvat. Ze hadden 7 verschillende @GossipGirlxoxo had jij die niet gekregen op het lijstje?
Volgens mij hebben ze een bepaalde voorraad voor zulke acties. Toen ik vanmorgen keek stonden er weet ik veel hoeveel setjes in, vanmiddag om 4 uur nog maar 7. En zal nu wel uitverkocht zijn.
Het zal wel een voorraad speciaal voor de actie zijn geweest. Want bij meer dan de helft van de setjes die ik besteld heb staat bol nog steeds als verkoper en is het ook direct beschikbaar. Heb jij een leuke slag kunnen slaan?
Nee heb niks gekocht. Hadden al een boel dure Lego gekocht afgelopen week. Meeeeer dan genoeg eigenlijk. (Al was het voornamelijk voor onszelf en niet voor de kinderen)
Ze hadden hier 7 verschillende. Het speelgoed als lego is 2de halve prijs. Heb er nog een polybag lego bij gekocht. Had het samen voor 8.25
Er was helaas een maximum van 4 dezelfde items. Ik ben erdoorheen gekomen met 2*4 groene. Ik weet niet of ik geluk heb gehad. Het waren alleen de grijze, groene en blauwe platen die in de aanbieding zaten. Stadsplaten koop ik op AliExpress. Helaas zit er wel wat kleurverschil tussen de verschillende platen.
Ik heb de eekhoorn gehaald en een mini brands bal. Was 9 euro kwijt omdat de 2de speelgoed nog korting had. Nou dikke prima voor schoen cadeautjes mijn streven is vaak rond de 5- 7.50 euro voor de schoen.
Die was ook leuk! Ze zijn zo schattig. Bij ons gaat hij in de zak. Hij gelooft niet meer maar wil niet wachten tot de kerst, te schattig
Schoen cadeautjes bij de action https://www.action.com/nl-nl/p/3200642/disney-snuglets-verrassingszakje/ Ik heb geprobeerd dombo en stitch te vinden door te proberen door het zakje te kijken