Mijn zoontje is iets jonger, maar wel oudere neven en nichten: - bioscoopbonnen - kookboek sterk in de keuken kids - maskertjes/ nagellak/ luchtjes - iets voor hun sport/ hobby (zoontje krijgt een trainingspak) - Adventskalender - aankleding voor hun nieuwe kamers (vloerkleed/ zitzak/ dekbedovertrek/ make-up spiegel) kan je hier iets mee?
Onze bijna 10 jarige, die ook volgende maand nog jarig is, heeft op zijn lijstje staan: - boeken: o.a. juf Braaksel, de Vijf - spelletjes: o.a. dixit, kwakzalvers - iets voor de voetbal: trainingspak, tenue, voetbal - smartwatch - kadobon: bioscoop, zwembad, karten, lasergamen, prison island, klimbos - bouwpakketten van Smartivity
Hier weten ze zelf vaak het beste wat ze (niet) willen. Daar luister ik dus zoveel mogelijk naar. Voor de oudste liggen zo’n enorme fleecetrui (jurk? ) en een pyjama klaar, voor de jongste iets om met de hond te doen (voor een agility parcours) en n daar komt misschien nog een ‘hobby-iets’ bij. Zal ook nog wel iets van make-up ofzo bijkomen inderdaad. En als ze willen een boek, maar de oudste heeft zo ongeveer alles wat ze wil en de jongste leest niet graag…
Dat is idd wel het beste bij de pubers om vooral te vragen wat ze wel/niet willen. Minder kans dat het ongebruikt in de kast zal belanden.
Ik heb al weer veel te veel voor neefjes en we moeten nog anderhalve maand haha. Houten ridderzwaarden Wetenschapsboek met proefjes Glow in the dark fleecedeken, elk 1, eentje met dinos en eentje met sterren en planeten (vandaag in de ALDI) Adventskalenders met boekjes, Bumba en de gruffalo Dino dekbedovertrek Spelletje Stickers Domino om zo een omvalparcours te maken En wat chocolade dingetjes En sowieso vergeet ik nog dingen die ik nog tegenkom in de kast binnenkort
Voor onze 4 jarige (we vieren met familie, afspraak 3 cadeautjes per kind, mijn ouders hebben ook nog wat extra cadeautjes o.a. glown in the dark dekentje en onesie) - knikkerbaan + knikkers - kleine discolamp - vis hengel spelletje, maar ipv vissen zijn het krokodillen Voor onze 8 jarige - pods voor de air up - Diamond painting - air brush stiften Voor de schoen - slijm (gaven ze toevallig van de week aan dat ze dat hoopten te krijgen...) - gevulde staf met smarties (van de lidl) - kaartjes voor de efteling (eigenlijk beetje overdreven als schoen cadeautje, maar waren bang dat nichtje waar we sint mee vieren anders jaloers zou zijn en die kan de dag dat we gaan niet mee...) In principe vieren we kerst niet, maar ik vind het zelf altijd wel gezellig om cadeautjes onder de boom te hebben dus haal vaak toch wat Met een vrienden stel gaan we waarschijnlijk dobbelen (alleen de volwassen) met kerst
Bon van de Mac of bioscoop Iets voor op de kamer Dekbedovertrek Nieuwe Pods voor air up Trainingspak van Nike of z’n favo club Parfum Kleding Boek of tijdschrift
Wat super lief!! Leuk hoor! Bij ons was de glow in the dark laatst in de aanbieding, wij hadden het vloerkleed met glow in the dark sterren en planeten gekocht.
Ben een heel eind, de stapelkorting bij Bol is echt fijn voor een aantal dingen! Vieren twee keer Sint dit jaar, met mijn familie en pakjesavond met schoonmoeder zodat er dit jaar voor de jongste eens een paar weken rust zit tussen de cadeaus (jarig vlak na kerst) 1e keer Sint Oudste: Lego friends paardentraining Playmobil prinsessen paardrijlessen Zoete zusjes omkeerboek Sint/Kerst jongste: Lego Disney princess set Playmobil paardenkoets K3 microfoon met statief 2e keer Sint Oudste: Oma - Clementoni wetenschapsspel Walkietalkie Knutselset sieraden Boek Waanzinnige Boomhut Iets van Paardenpraat Lego creator unicorn Loombandjes jongste: Oma - Barbie kampeerder Aquabeads koffer Paw patrol figuur Liberty Lego Frozen Loombandjes Kamer Gabbys poppenhuis Blaaspennen Disney schoen: Vriendenboekje/moppenboekje Setje diamond painting Laatste keer adventskalender voor allebei Jongste wil heel graag het kasteel van playmobil princess voor haar verjaardag dus daar kunnen we ook al mooi beetje op voor sorteren
Is Gravitrax een aanrader voor 8jarigen? Ook voor een meisje? Hoor het geregeld maar ken het helemaal niet. Op marktplaats staan best veel advertenties hiervan, wat moet je minimaal hebben om echt leuk er mee te kunnen spelen?
Hier was het ook aangekruist in het speelgoedboek Speelt ze veel mee op de bso ook. Volgens mij is daarmee wel ook dat je best wat moet hebben om leuk te kunnen bouwen
Voor de afdeling Dungeons and Dragons fans (zullen hier veelal de partners en pubers betreffen vermoed ik) Primark heeft Dungeons and Dragons kussen. D20 print achterkant en Dungeon Master op de voorkant. En een DND dekentje, bij de house afdeling. Wist niet wat ik zag want ik was wel op zoek maar had t nooit DAAR verwacht, maar voor mn man ben ik nu dus ook klaar. Ze hadden overigens ook een aardige collectie van Marvel liggen.
Wij hebben 2 grote dozen en wat kleinere aanvullingen en er wordt hier in de winter altijd goed mee gespeeld.
Oooooh nou ja dat zou ik echt niet verwachten. Ik ga zo online kijken, zo wel zoon (9) als man zijn fan Bedankt voor de tip!!
Nee ik ook niet maar gisteren in dordt gehaald. Zie overigens wel meer niet op de website staan...apart
Die website zegt inderdaad vaak heel weinig. Is trouwens wel bij meer winkels, maar bij de Primark is het meer een promo-iets dan dat je er echt wat aan hebt. [edit]Zie nu dat hij inmiddels wel wat uitgebreider is qua informatie ed. Ik keek er nooit (meer) op, omdat er toch niets op stond.
Nou ik ben helemaal lyrisch al heeft t de kerst/sint niet gehaald maar t werd met luid gejuich ontvangen. Bij de kringloop een super lading duplo voor 50,-. Helicopters, brandweerwagen, politieauto, kasteel, dierentuin, motoren, auto's vrachtwagen en een karrevracht aan bouwstenen. G en R samen lekker aan t bouwen.
Hier al een tijd in huis en dit blijft leuk om af en toe te doen. Hier hebben we eerst alleen een basisset gehad (verjaardag in september)en hiermee kan je goed uit de voeten. Met 1 of 2 uitbreidingen erbij wordt het al snel heel groot, dus dan is het wel echt nog leuker, die kwamen hier met sint erbij.. Dit was al 2 jaar geleden maar ze pakken het nog steeds wel om te bouwen.