Voor zoon (8 jaar) hebben we liggen: - Perplexus puzzelbal (hij houdt enorm van dit soort dingen en deze bal is best groot!) - The Harry Potter Wizarding Almanac (Harry Potter is echt by far het favoriete boek) - Lego Minecraft Vossenburcht (hij heeft al een aantal sets en deze nog niet, dus dat kan er mooi bij) - Uitbreidingsset van Gravitrax (hij heeft de startset en de verticale uitbreidingsset, dus deze lijkt een mooie aanvulling) Verder krijgt hij nog iets nuttigs (ik denk een drinkfles voor school) en een pyjama. Wij vieren alleen Kerst. We krijgen op kerstavond allemaal 1 cadeautje en dat is een pyjama. Die was ik van tevoren, zodat we ze gelijk aan kunnen doen. Op kerstochtend openen we de andere cadeautjes.
Ik denk dat ik klaar ben Sint: - Squismallow knuffel (eend met muts) - Brushstiften - 2 hot wheels auto's - kalligrafie setje - lego poly bag Kerst - grafitrax starterset (Net gekocht voor 23 euro) - verlichting in de vorm van een fakkel - gewone stiften stabilo 68 in case - poster hanger (hout). Kan hij zijn eigen tekeningen ophangen op zijn kamer. - polymeer klei koffer - fineliner setje met verschillende maten Schoen/advent - chocolade kalender af en toe een cadeautje: - donald duck pocket (tweedehand maar netjes, hij gelooft ook niet meer) - kerstsokken - activiteiten zoals koekjes bakken, knutselen, kaarten maken ,film avond etc Kan zijn dat ik nog wat ben vergeten
De Sinterklaasfolder van de Lidl: https://www.lidl.nl/l/folders/special-sinterklaas-2023/view/flyer/page/1
Ik heb inmiddels 3 advent kalenders in huis. - voor C de little creations knutselbox - voor N een Pokemon kalender - voor L een prinsessenkalender van de action Voor D zoek ik nog verder Deze week ga ik alvast kijken wat er op hun verlanglijstje staat en dingen bestellen.
Ik ben klaar! Vind het altijd leuk om alles in een moodboard te zetten zodat ik een beetje overzicht heb. Meisje 3: Voor jongen (2)
Voor de mensen die nog 100% katoenen dekbedovertrekken zoeken, vanaf woensdag 25-10 bij de Aldi, van Minecraft en Pokémon.
Bij de makro in de uitverkoophoek. Was helemaal verbaasd. Ben heel erg benieuwd wat hij Volgens mij niet goed gegaan met plaatsen Het was bij de makro jn de uitverkoophoek Dat verwachten ik echt niet
Dat is inderdaad een mooi prijsje, ik zag deze ook nog: https://www.lidl.nl/p/ravensburger-gravitrax-starterset-lite-knikkerbaan/p100356639?mktc=shopping&gclid=CjwKCAjws9ipBhB1EiwAccEi1A9poJHMcFO6NjeqKX_QgumkGY0d7ldKpmz37ImLb8azMSPCt53B5BoCNP4QAvD_BwE
Hoe gaat het hier met de inkopen? Ik ben redelijk compleet, moet alleen nog even wachten op een Nintendo spel dat nog uit moet komen. Er is nog ruimte voor iets erbij, mocht ik nog wat tegen komen de komende tijd, maar geen must. Met kerst zien we ook nog m'n zus en haar vriend, en m'n ouders, voor hun heb ik ook alle cadeaus al in huis.
Hier compleet. Op een boksbal voor kerst na, maar we weten welke we willen. probleem is alleen dat ik nog elke week weer iets leuks in de folders zie haha. Niet goed
Oh ik zoek trouwens nog wel wat. Ik heb acryl stiften gekocht voor happy Stones maken. Maar waar vind ik die stenen? In de winkels gaan die pebbles per heel veel kg. En moet het nog afgelakt worden of is acryl stift van Action genoeg?
Zoon wil chocolade bar van mr beast Verder wil hij focus drink, prime en beste drankje ter wereld Hij kijkt geen YouTube hoorrrrr
Ik heb geen flauw idee. Ik denk dat ik al genoeg heb, voor Sinterklaas in ieder geval. Voor de verjaardagen moet ik nog wel. En kerst ook. Met kerst wilde ik een boek en smartgames doen. Maar daar hebben ze eigenlijk interesse in. Dus denk dat de ik de smartgame maar achterwege laat.
Wij maken ze niet heel vaak maar tot nu toe doen we dat met gevonden stenen uit het bos. Lak ze wel af maar geen idee of het nodig is. Vond het onnodig om gelijk kilo's stenen te hebben
Ik denk nu dat ik klaar ben. Had geen zin om in de stress te schieten wanneer de pakjes steeds later gebracht worden. De vinkje achter sint, schoen cadeautjes kerst. Ik geloof niet dat ik ooit zo blij was. Overigens doen man en ik samen 1 grote lego set dus gelijk klaar