Het grote Sint topic 2022

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal1985, 30 aug 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    @CroqueMadame ik vind grapat mandala echt superleuk. Maar ik weet niet of het aan zal slaan. Misschien eens de gok wagen.

    Kinetisch zand hebben we. Ik wil inderdaad nog van grenn wat stekers.

    Ze krijgt al plastic oceaandieren en dan blauwe orbeez erbij
     
  2. Goldrose

    Goldrose Actief lid

    4 feb 2017
    318
    193
    43
    Dochter van 3 jaar:

    In de schoen:
    Houten horloge
    Stickers
    Boekje van Bobbi viert Sinterklaas

    Pakjesavond:
    Paardrijcap
    Houten thee servies
    Kinetisch zand
    Leuke haarspeldjes
    En dan nog iets van pyjama of sokken ofzo.
     
    Mum1921 vindt dit leuk.
  3. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat ik duidelijk schrijf en niet al te onsamenhangd, ben moe.

    Ik had een hubelino baan gekocht. Maar ik twijfel enorm om dat nu te geven of misschien door te verkopen. Ik weet niet of het aanslaat. Laatst waren we bij een beurs bij de haba stand en daar was ze weer weg van de kullerbu baan. Maar tjee die is duur!

    Ze heeft nu met enige tegen zin een lijstje gemaakt.

    Een spelletje wat ze wil op verlanglijstje gezet voor die vrienden, en ze krijgt 1 in haar schoen.
    Verder voor in haar schoen sokken met nemo en knuffel nemo vis, staat niet op lijstje, maar ze is dierengek.
    Meestal geef ik naast de vrienden hun kado’s nog iets voor max 25 euro totaal. Ik wil het niet te gek/groot maken.

    Verder op haar lijstje:
    Ze wil als sinds vorig jaar de crayola octopus, maar slechte recensies op internet. Nu weet ik niet of het om de octopus gaat en ze een voorliefde voor (zee) dieren heeft. Dus ik zeg nee.
    Verder wil ze graag een microfoon. Maar ik vind die dingen best duur, ook niks op mp in de buurt. Plus zit niet op herrie te wachten in huis. Maar ik weet ook dat ze dit al een tijdje wilt.
    En ze wil een set met ambulance, politie, brandweer met licht/geluid. Ik denk dat ik die ook nog op lijstje zet van vrienden.

    Maar nu heb ik nog wat anders onwijs leuks gevonden. Ze wil later dierendokter worden. En ik kwam deze set tegen:
    https://www.amazon.nl/Melissa-Doug-Dierenarts-speelset-behandeling-fantasiespel/dp/B074L8RV1F/ref=asc_df_B073FCG1WR/?tag=nlshogostdde-21&linkCode=df0&hvadid=430592635820&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=2142904243149664730&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=c&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9065050&hvtargid=pla-490952031599&th=1
    En bij de hema is een dokterjas afgeprijsd. Is dan wel samen boven de beoogde 25 euro.

    Mja wil 4 december ook geen teleurgesteld gezicht als ze geen microfoon / octopus krijgt.
    Ik twijfel omdat ze bij de 1ste keer schoen zetten er playmobil in zat en ze zei maar ik vroeg toch een microfoon of octopus?! Ik heb gezegd dat schoen zetten kleine kadootjes is. En pakjes avond grote kado’s en dat ze dan misschien iets van haar lijstje krijgt.

    Voor kerst (we zijn op vakantie dus niet te veel gesleep).
    Spelletje
    Ton met plastic zeedieren. Ik wou deze eerst in der schoen doen, maar op vakantie kan ze er mee in bad :)
    Eventueel kan ik ook zeggen dan de dieren speelset met dokterjas.
    Ga ik wel over mijn normale budget heen haha.

    En toen keek ik nog ff bij mijn berghok oeps er staat nog oa wat playmobil en brio garage. Maar ze keek maanden niet om naar de playmobil en brio en nu weer wel.
     
  4. Mum1921

    Mum1921 Actief lid

    26 jan 2022
    394
    93
    28
    Ze krijgen beide ongeveer 10/12 kadoos maar daaronder ook sokken /boxer/ hemd /chocolade
    En dingen die ik ooit in uitverkoop kocht zoals duplo wintervakantie
    Samen playmobil zoo

    Smartmax, rubbabu
    En verder voor t uitpakken. Wat boekjes en dingen van zolder. Knutselspul , badschuim
    . Vind wat dat betreft de Marktplaats reclame wel erg leuk.
    Ze hebben gewoon erg veel. En Vind 5 kadootjes ook wel zat maar ze vinden t uitpakken zo leuk. Dus t zijn er vaak meer.
     
  5. Lvs88

    Lvs88 Actief lid

    13 mei 2021
    460
    250
    63
    Vrouw
    Mijn zoontje van 5 (bijna 6) krijgt van Sinterklaas een kassa omdat hij tegenwoordig altijd winkeltje wil spelen en een doos met 3 puzzels van Paw Patrol. En verder nog wat chocolade en dergelijke. Op zijn verlanglijstje staat ook nog speelgoed (auto's bv) van Paw Patrol, een knikkerbaan van VTech en een tablet.
     
  6. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.949
    8.762
    113
    #66 owly, 25 nov 2022
    Laatst bewerkt: 25 nov 2022
    Ik heb net gekeken naar cryola maar ze doen zelf niks. Je laat dus dat ding tekenen. En een microfoon snap ik dat je daar niet op zit te wachten. Hebben ze niet ergens nog een plastic echo microfoon?

    Zou Crayola Washimals Zeedieren Lagune set niks voor haar zijn? Je hebt ze als waterdieren maar ook met honden en katten. Je kan er op tekenen en weer afspoelen. Bol heeft op een aantal sets hoge korting.

    Dat setje met de knuffels hebben ze zo iets niet bij de action? Een of ander knuffeltje in een koffertje en dan losse dokterspullen?

    Bij lobbes hebben ze wel deze. Of moet het ook een echte zijn.
    https://www.lobbes.nl/speelgoed/rollenspel-en-verkleden/muziek/zingen-en-dansen/detail/7920340b-microfoon-standaard-blauw

    Nog verder gezocht

    https://www.lobbes.nl/speelgoed/rollenspel-en-verkleden/themaspel/dokter-en-zuster/detail/1430140-ecoiffier-hond-in-reismand

    Ze hebben er ook nog een grote versie maar dan is het een stuk duurder.
    https://www.lobbes.nl/speelgoed/rollenspel-en-verkleden/themaspel/dokter-en-zuster/detail/1430400-ecoiffier-dierenpraktijk

    Of als liever een konijn heeft met een wat vriendelijker bedrag:
    https://www.action.com/nl-nl/p/konijn-in-draagkoffer/
     
  7. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik heb de dokterset gekocht, was nu met blackfriday 24 euro. Ze krijgt zelden wat nieuws.
    Dokterjas en nog doosje met leuke pleisters erbij.

    Washimals speelt ze de app van. En ze kleurt/knutselt momenteel praktisch niet.

    Op het lijstje van vrienden nog iets van barbies gezet.
     
  8. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.484
    8.332
    113
    Ik zou wel proberen tenminste één ding van haar lijstje te geven, maar misschien doe je dat al. Ook al weet je van te voren dat ze er misschien niets/weinig mee doet. Anders zou het lijstje volgend jaar sowieso laten zitten en gewoon zelf wat bedenken.
     
  9. beebje082011

    beebje082011 Fanatiek lid

    29 jul 2011
    1.400
    253
    83
    Weet iemand waar je leuke adventkalenders met edelstenen krijgt? Zoon van 11 zou dit graag willen...
     
  10. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.110
    3.377
    113
    Vrouw
    Ze wil later dierenarts worden.
    1 ding krijgt ze met kerst die nu op haar lijstje staan.
     
  11. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ik heb een Memory spel van de gruffelo gekocht, die is helemaal "in" hier
     
    aicirtap vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina