Wij vieren sinterklaas vooral voor de kids. Voor hun zijn wij dan ook wel klaar maar nu dacht ik samen met een van m'n broertjes ook voor volwassenen wat te doen ongeveer 10/12,50 pp hebben jullie ideeën? Gaat om ongeveer 5 stellen! Rituals doucheschuim Geurkaars Vogelvoer (voor de liefhebber) Chocoladeletters hebben we al.
Zo'n weckpot met ingrediënten om mee te bakken bijv. koekjes of cake. Nu bij de Lidl gezien voor 3,95 euro. Zagen er echt leuk uit. Daar kan je dan ook bijv. nog een leuk schort, ovenwanten, bakpapier e.d. bij doen.
Goedemorgen De laatste dagen komen er veel meldingen binnen over topics in de lounge met betrekking op cadeautjes voor sinterklaas en dat heeft natuurlijk te maken met kinderen. Nu is de lounge daar normaal de plek niet voor en worden deze onderwerpen in de juiste subfora geplaatst. Nu met deze tijd van het jaar waarin we groot en klein, als juf, tante of ouder hiermee bezig zijn wil ik graag 1 groot topic in de lounge zetten Alle losse draadjes in de lounge die over dit onderwerp gaan zal ik dan ook sluiten en hier naartoe verwijzen. Dus brand maar los over surprises, pepernoten alles voor het heerlijk avondje Fijne dag en hopelijk blijft het gezellig en overzichtelijk
http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/het-grote-sinterklaas-cadeautjes-topic.667078/ Ik heb een algemeen sinterklaas topic in de lounge gezet waar je deze vraag kwijt kunt.
Met sinterklaas trekken wij lootjes en maken een gedicht met kado en evt surprise. Maar ik wil ook altijd nog iets leuks voor mn ouders kopen, als extra waardering, bv voor oppassen ed. Maar ik heb helemaal geen inspiratie. Wie weet hebben jullie goede tips????
Misschien een dinerbon zodat ze fijn samen uit eten kunnen? Of met kerst een kerstpakket samenstellen met een leuk kaartje erbij
Wij doen meestal een belevenis cadeau. Herinneringen maken is het mooiste cadeau. Dit jaar geven we bijv onze schoonouders kaarten voor tineke schouten. Maar we doen ook wel eens dinerbon, hotel bon of dagje weg. Voor mijn ouders zijn we er nog niet uit. Denk een dinerbon voor hun favoriete restaurant.
Wij geven ook altijd een uitje, bijv. met ons en de kinderen naar de dierentuin of de Efteling. Of lekker uit eten. Zoiets vinden ze altijd het leukst om te krijgen, spullen hebben ze vaak al genoeg en foto's geven we tussendoor wel als we een leuke hebben.
ik doe vaak wat kleinere dingetjes erbij - handcreme, rumbonen, flesje jagermeister, staatslot (1/5) . Dat soort dingen.. beetje onopvallend extra..