Opa's en oma's: redders in nood!

Discussion in 'De lounge' started by blossom85, Nov 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Even een pluim voor de opa's en oma's hoor. We lezen er vaak ergenissen over maar man o man wat kan je dankbaar zijn.

Mijn vriend en ik hebben griep. Ik heb geloof ik al 15x overgegeven en we weten allebei niet waar we het zoeken moeten. Hoge koorts alles doet pijn. Ik kan de kleine amper optillen.
    Maar mijn ouders komen van 120km ver ons zoontje ophalen en nemen hem even te logeren mee zodat wij kunnen opknappen.
    Nooit gedacht zo 'blij' te zijn dat mensen onze kleine meenamen.

Hierbij dus een dikke pluim voor alle opa's en oma's die een helpende hand toesteken.

*kruipt weer weg onder deken*

2. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

Feb 27, 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Dat vind ik nou ook! Mijn oma heeft deze week adhoc op onze dochter gepast omdat ik ziek was en mijn man moest werken. Hulde voor oma!

3. Username

Username Niet meer actief

Ja inderdaad. Dochter was vorige week ziek en één dag konden we allebei niet vrij regelen. Schoonmoeder was meer dan bereid om 130 km enkele reis te rijden om hier te komen oppassen.
    Het bleek uiteindelijk niet nodig, ze knapte in de loop van de dag op en kon naar t kinderdagverblijf. Maar wat waren we blij dat ze het geen enkel probleem vond.
    Mijn moeder is laatst ook op komen passen. Mijn ouders wonen hier 120 km vandaan. Zo fijn dat ze dat geen probleem vinden. Wij zijn erg blij met ze :)

4. Username

Username Niet meer actief

Beterschap Blossom

5. Nonja

Nonja Fanatiek lid

Nov 12, 2008
    1,695
    20
    38
    Zuid Holland
    Beterschap Blossom! Fijn he zulke opa´s en oma´s! Hier ook staan ze ook altijd voor ons klaar, dag en nacht.

6. Metire

Metire Niet meer actief

ohh ja zeker, ik zou niet weten wat ik zonder mijn moeder en schoonmoeder moest! ze staan altijd klaar voor zoontjelief én voor ons :)

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Beterschap!

Hoewel ik mij af en toe ontzettend kan ergeren aan mijn schoonvader, zouden wij echt niet zonder kunnen.. Hij is echt een schat, staat dag en nacht voor ons klaar, en voor onze dochter is helemaal niks te gek!!

8. bramtim

bramtim Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,107
    0
    36
    Lijkt me inderdaad heerlijk om extra hulp te hebben van opa's en oma's. Jammer genoeg hebben wij die luxe niet.

Geniet er dan ook extra van want het scheelt een heleboel zorgen.

9. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,776
    18,919
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Hier net zo hoor. Wij hebben de luxe dat we alle grootouders in de buurt hebben wonen. En we kunnen altijd een beroep op ze doen. Heel fijn!

10. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Beterschap voor jullie!

Helemaal mee eens, ik heb ook geweldige ouders en schoonouders die altijd voor ons klaar staan.

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier ook gelukkig zulke ouders en schoonouders die dag en nacht voor ons klaar staan! Heerlijk is dat! Kan me dan ook echt nooit iets voorstellen bij al die (schoon)moeder topics (gelukkig)! :)

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Precies! Hier helaas geen opa's of oma's die voor ons klaar staan (in Nederland ook niet hoor).

Daarom kan ik ook niet zo tegen die 'zeik-topics' waarin al die goedbedoelende (!!!) opa's en oma's met de grond gelijk gemaakt worden. ;)

Wees blij en dankbaar en leer relativeren, op een dag zullen ze er niet meer zijn en dan is het te laat. :(

13. Aude

Aude Bekend lid

Jan 8, 2009
    776
    0
    0
    Beterschap!
    Ik zou ook niet weten wat ik zonder oma zou moeten, altijd de redder in nood! Dikke pluim voor alle opa's en oma's die altijd klaarstaan!

14. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

Jan 4, 2013
    4,621
    1,576
    113
    Female
    het oosten
    Bedankt voor jullie beterschapswensen. Ik probeer nu maar een beetje te eten en wat te drinken. Nog steeds koorts.

Kreeg net over de app al een foto van de kleine man die lekker een boterham aan het eten was. :)

Mijn schoonmoeder is er ook altijd als er wat is. Helaas had ze vandaag al ons nichtje om op te passen. Want ze woont heel dichtbij.
    Ik weet nog toen ik hoogzwanger was, alles was gepoetst in huis...klaar voor de kleine, bleek de kat ineens vlooien te hebben! Ze kwam meteen alles schoonmaken hier.

15. Imensa

Imensa Niet meer actief

Bererschapjes! Drogr crackers boullion en kleine slokjes cola.

En erg lief van je schoonouders.

16. senta

senta Niet meer actief

Hier ook heel erg prettig mijn moeder en mijn schoonouders zijn veelvuldig bijgesprongen de afgelopen periode met alle ziekenhuisbezoeken operatie en opknappen, heel erg prettig. Minste wat ik kan doen is nu mijn schoonouders helpen nu zij in de lappenmand zitten.

17. wenrichtwan

wenrichtwan Bekend lid

Feb 5, 2011
    775
    1
    18
    Female
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Beterschap!!

En hier is het ook zo.
    Mn ouders springen ook vaak bij en passen ook op door de week.
    En mn schoonouders ook!

Pluim voor alle opa's en oma's die ons altijd helpen wanneer we het nodig hebben!

18. Zonnebloem1987

Zonnebloem1987 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    1,327
    21
    38
    Helemaal mee eens.. ik heb soms ook zoiets van: waar zeur je over..
    Mijn schoonmoeder zeurt ook wel eens, en bemoeit zich ook met heel veel dingen... MAAR: ik zou r voor geen goud willen missen. Aan de andere kant doet ze zoveel voor ons en de kids! Zelfde verhaal met mijn moeder.. staat ook altijd voor ons en de kids klaar.

19. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

Nov 28, 2010
    3,509
    295
    83
    Beterschap! Heerlijk he die hulp?

Mijn ouders zijn als tweede ouders voor onze 2 jarige dochter.
    Ze vangen onze dochter ook op als ik deze week hun kleinzoon op de wereld zet :)

Share This Page