Rijstebloem pap bordje

Discussie in 'Voeding' gestart door RM21, 1 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RM21

RM21 Lid

27 dec 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames
    ik wou beginnen met een bordje pap in de ochtend mn zoontje is nu 4 en halve maand
    hij eet normaal 4 scheppen nutrilon hongerige baby voeding en 2 normale scheppen nutrilon in zijn flesje
    hoe moet ik dan het bordje pap klaarmaken ?

2. Rombely

Rombely Niet meer actief

Ik zelf geef wel pap s morgens, maar gewoon in de fles hoor. 4,5 mnd vind ik wel jong voor een bordje al. Eerst dat maar eens lekker oefenen met groente en fruit. Maar is je eigen keus:):). Ik vind ook dat voordat de rijstebloem echt dik genoeg is voor een lepeltje je er echt wel een schep of vijf zes door moet doen, dat vind ik plk veel voor zo'n kleintje. Die van mij is nu 7 mnd en krijgt nu 3 schepjes er door, toen hij 4 mnd was 1 tot 1,5. Hoop dat je er iets mee kan...

3. RM21

RM21 Lid

27 dec 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik las op de verpakking dat je er 6 schepjes aan toe moest voegen aan een bordje en dan ook nog zijn normale nutrilon fles voeding dat is dan idd erg veel dus dacht even hierzo vragen

4. Misha85

Misha85 Fanatiek lid

17 dec 2013
    1.326
    0
    0
    6 scheppen is hier te veel (100cc van de 200) dan is net net behang lijm Hij krijgt 3 schepjes in de fles (volle 200cc)of 4 in het bordje. als ik t bordje gebruik dan maak ik eerst de fles zo als altijd en giet daar 100 cc uit en geef de fles tussen de bedrijven door (zo als wij drinken bij het eten)

De voeding die hij krijgt is een combienatie van comfort en extra, beide van de hero.

5. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Hier krijgt dl de rijstebloem in de fles. Met een 3 standen speen of speciale papspeen prima te doen. Ik denk dat je met een bordje heel lang bezig bent hihi. Maar doe gewoon waar je zelf je goed bij voelt.

Maakt het trouwens wat uit wanneer je rijstbloem geeft? Savonds of smorgens

6. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Ik zou, als je graag pap wilt geven, ook gewoon uit een fles doen.
    Ik heb het bij m'n zoontje rond de 4 a 5 maanden ook wel eens geprobeerd met een lepel, maar was met 100cc pap een kwartier bezig en toen had hij nog pas de helft op.
    Maar mijn zoontje is geen pap kind, dus hij krijgt het sowieso niet meer.
    Ik zou voorzichtig starten met rijstebloem, er zijn veel kinderen die er last van krijgen, buikkrampen/obstipatie.

Deel Deze Pagina