Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem bij jou ook slecht zie hoor marieke! Ik heb wel vaker indoogingslijntjes gehad dus ik ga ervan uit dat dit er ook een is. Ik kan ook niet zien of kleur heeft of dat ie grijs is...Dus ik ga van grijs uit
Hahaha, wat een verhalen zeg! De mijne wilde eenmaal midden in de nacht gaan schoonmaken maar toen ie de deurklink in de hand had heeft ie zich toch weer bedacht en ging maar weer in bed liggen. Kortom hij maakt me blij met een dode vogel
Hey meiden, Ik kom weer even hier bij jullie kijken. Gaat alles goed, zijn er hopelijk alweer zwangere bij.
@ikdus: ik heb de vorige ronde etos zwanger worden gebruikt, ben er ook direct mee gestopt toen mn cyclus zo lang werd. deze x dus weer zo'n lange cyclus! ben benieuwd wat het deze ronde word. begin nu ook met temperaturen. wie heeft er ervaring met die oorthermometers? zijn die een beetje goed? ik hoop dat die indrooglijntjes van jullie over een paar dagen goed roze zijn!
Ik heb alleen slechte ervaring met oormeters. Ik heb het wel eens geprobeerd maar er kwam geen 1x hetzelfde uit.
BEASTIE ik wil niet dat je kwaad wordt maar ik moet zo ontzettend nodig plassen..... Ik heb om tien uur voor het laatst geplast. Dus officieel mag ik pas om twee uur de ovutest doen of zou ik het om kwart over een ook kunnen doen. Ik heb gisteren eergisteren ook getest had toen wel veel gedronken en vond de streep aardig positief.. Hoeveel je gedronken hebt heeft toch ook invloed op een ovutest? En als de ovutest nou niet positief is kan ik dan ook gewoon niet zwanger zijn? TEZZ Lieverd wat heerlijk dat je een goed ei hebt. Waren die steken toch niet voor niets. Goed gebroed dus. Jammer dat je zo lang moest wachten op die gyn heel vervelend kon je ook niet meer een snelle ochtend smep meer doen zoal je mischien van plan was. Is het bij jullie ook lekker weer>?
ja klopt wieffie je ziet m op de foto slechter als in t echt.. maar is idd bijna niet te zien! de mijne is iig wel roze.. dat is wel duidelijk te zien..
@ Lauwtje: mijn cyclus was ook op hol door die gekke etos pillen! (denk ik dat het daar door kwam) ik hoop dat jou cyclus zich snel hersteld!
Tom, dus je hebt al eerder zo voor je NOD ovutesten gedaan en die waren vrij donker ? Hopelijk positief nieuws, ik ga nu me kamer goed schoonmaken ben ik al even van plan maar me neefje stoort me steeds.
hahaha ja daarom dus ik vertrouw er ook niet meer op hoor! zal morgen wel weer ongi worden.. tom ik heb last van mn boobs maar dat heb ik ook wel es gehad als ik ongi moest worden... verder heb ik steekjes soms links soms rechts... net nog wat steekjes in mn doos gehad zeg maar hihi maar goed ik geloof dr niet zo meer in eigelijk ben de pupo stand een beetje kwijt!
Denk dat het dan daaraan ligt . Eind van de maand 10 jaar samen... die rare dingen begonnen pas na een jaar of 7 * even tussen het douchen en boodschappen door, ben weer weg nu *
pfff ja sorry dames heb je mij weer met mn gezeur! heb net een CB gedaan... duurde heel lang voor die uitslag gaf, uiteindelijk zei die dus negatief.. dus ik helemaal teleurgesteld... dus ik op eject drukken word dat ding me er toch uit gelanceerd hahaha maar goed.. ik kijken.. zie ik dus weer een heeeel licht (dit keer dus blauw) lijntje en even dik als de andere streep.. dus ik de bijsluiter erbij gepakt.. staat er alleen... lijntjes op de test moet je negeren... ja sjonge... wat heb ik daar nu aan.. een grietje hier van de site die de zelfde test had als ik zaterdag heeft later ook een CB gedaan en die teste dan wel zwanger maar daar waren de 2 streepjes even duidelijk.. dus kan iemand mij vertellen hoe de CB werkt? werkt dat ding net als een ovutest ofzo? of zou ik toch nog te vroeg hebben getest vandaar dat hele lichte lijntje? ik weet t dames.. hierna hou ik echt op met dat ego gedoe van mij sorry!
Ik heb geen idee marieke, ik weet idd alleen dat je niet naar de lijntjes op het staafje mag kijken. je hoort dan ook verschillende dingen. Sommige blijken dan toch zwanger, anderen weer niet... Verdorie! Ovu testje moet idd heel erg posi zijn als je zwanger bent. Ik heb bijvoorbeeld altijd een licht streepje in het 2e gedeelte van mijn cyclus.
Ja hoi Marieke Je mag echt geen betekenis uit dei lijntjes halen. Mijn mislukte vanochtend had ook 1 dik en een minder dik lijntje en dat rondje aan het einde van de teststaaf was ook blauw. Ik wil gewoon zon andere doen eigenlijk ik ga zometeen naar mijn oma toe. Ik ga hier nog wat opruimen en dan doe ik de ovutest.
marieke, daar mag je idd echt niet naar ki jken! over 2 dagen nog eens testen? Gatsie nog geen zekerheid!