Haha, da's nog *zit het hard op vingers na te tellen* 15 weken weg! Dan maar weer liever naar de volgende OD toe... vind het altijd wel handig
@Miepie: ja, daar word je ook niet echt vrolijk van he, van die late vakanties? Hoe laat moet Miepman morgen eigenlijk present zijn voor de echo?
Ik krijg nu echt honger! Cevapcici klinkt ook heel lekker! Ben benieuwd wat ik eet vanavond..... Moest net trouwens even iets ophalen een eindje van mijn kantoor, en lopen gaat echt niet lekker. Ik heb helemaal pijn in mijn buik ervan gekregen. Maar ze zeggen toch altijd dat je juist veel moet bewegen bij bekken problemen?
Om 14.00 melden in het ZH voor de echo en daarna bloed laten prikken... We hebben idd heel laat vakantie, maar eerst straks lekker genieten van 2 (!) weken meivakantie 8)
Cynthia, volgens mij wel bewegen, maar niet teveel ineens, toch? Ik moet ook nog even gaan bedenken wat ik vanavond ga eten... man is er niet... denk gewoon boterhammetje of restje uit de vriezer. heb net tóch even gespiekt op de calculator... mocht er een wonder gebeuren... staat de "innesteldag" op onze trouwdatum If only.....
Hallo allemaal, Tezz hoe was de dag vandaag voor je dochter. Ging het toch goed als hulpje? Miepie, ik vind dat je een vrolijke banner hebt uitgezocht. Hier verder alles goed. Gisteren wilden mijn beste vriendin en ik voor de eerste keer naar zwangerschapszwemmen gaan. Stonden we daar, bleek het sinds gisteren gestopt te zijn i.v.m. weinig animo. Dus zijn we toch maar in onze te kleine bikinitjes het water ingesprongen, tussen de oudere dames met van die badmutsen met bubbeltjes waarvan je vroeger dacht dat je ze kon laten knallen. Maar het viel wel even tegen zeg, baantjes trekken. Valt me mee dat ik nog geen spierpijn heb. Verder had ik een paar dagen geleden geboden op een mooi kinderkamertje (marktplaats). Op een gegeven moment was ik de hoogste en had ik na een dag de aanbieder gemaild (sotnd geen tel. nr. bij) of we konden komen kijken. Als de kamer er goed uitzag zouden we hem meteen meenemen. Krijg ik gisteren een bericht dat nog iemand anders hetzelfde via de mail had geboden (niet rechtstreeks op de site) en dat die komt kijken. Terwijl ik dus als eerste het hoogste had geboden. Ach ja, het is ook geen officiele biedingssite, maar als je moet bieden dacht ik altijd dat je als hoogste bieder als eerste benaderd werd. Dat zou wel het eerlijkst zijn. Dat zat me niet echt lekker. Het maakt me voor het kamertje niet veel uit ('k vind het wel jammer), maar ik bestook ze niet met veel e-mails omdat me dat vervelend lijkt en dan grijp ik net mis. Dus heb ik een ander mailadres aangemaakt en heb gewoon weer hoger geboden en onder een andere naam een mail gestuurd of ik z.s.m. kan komen kijken en de kamer op kan halen. Een beetje flauw, ik weet het, maar ik ben gewoon benieuwd hoe ze hierop reageren. Waarschijnlijk krijg ik weer een reactie dat de kamer gereserveerd is, maar je weet maar nooit. Groetjes, de heks die niet tegen haar verlies kan .
@Cynthia: ja, je moet wel in beweging blijven, maar wel rustig aan natuurlijk. En veel afwisselen van je houding. Lopen is niet fijn als je last hebt van je heupen/ bekken! Als ik jou was de volgende keer maar op de fiets? (Vond ik in elk geval wel ideaal tijdens mijn tweede zwangerschap. Dan heb je veel meer steun aan je zadel en stuur dan met gewoon lopen). Kalm aan meid! @Miepie: ja, hiero de kids ook 2 weken vakantie. Hebben ze lekker weer uitgebreid de tijd om het huis op de kop te zetten! Gelukkig heb ik daarna weer ruimschoots de tijd om de boel weer op te ruimen Dus 14.00 uur? Dan probeer ik morgen na de middag/ tegen de avond nog ff in te loggen hier! (Woensdag meestal einig tijd om te forummen) mmmmmmmmmmm ga zo lekker met het eten beginnen! Jippie! Ik ga denk ik voor de Gyros vanaaf, voor de verandering eens met rijst i.p.v. de oh zo foute patatjes! Met komkommersalade erbij! Mjammie! Laterrrr! Liefs Tezzz
Gezond hoor, Tezzz . Weet niet hoe laat we morgen weer thuis zijn (hangt er vanaf hoe lang het duurt voor mijn man weer bij zijn positieven is na het bloedprikken ... en natuurlijk van hoe lang het duurt voor we aan de beurt zijn :-?), maar kom me hier dan zeker even melden. Leentje, wat een eikels :-? Hoop voor je dat je hoax (help! Wat is het NLse woord?) werkt...
Dochterlief heeft de hele dag prachtig geholpen en ligt nu met 38,5 op de bank sielug te wezen Zo'n badmuts hebben wij vorige week teruggevonden en....laten knappen! Stom van dat bieden zeg! Ben benieuwd wat voor mailtje je nou terug krijgt! en nou lekker eten maken!
Dank je Tezzz ... had inmiddels ook opgezocht welk woord ik zocht; meer iets van foppen, maar zoek daar dan het zelfstandig naamwoord van :-? Fopperij?
Hee daar! Gezellig thee kransje geweest hier! Ik mocht niet komen van de man.. moest hard werken... Maar nu is't klaar! Al die eet-smul verhalen van jullie. Wij eten restant andijviestampot van gister (Bedankt Ellenk! voor de tip was echt super lekker idee!) @ Ellenk: veel plezier morgen in de Sauna! Heerlijk! Als ik terug ben uit de VS ga ik ook weer (rustig aan dan, maar kan wel, al is het maar om bij zo'n open haard een boekje te lezen... en een lekkere massage te krijgen!) Geniet maar van je vrije dagen! @ SC: he, bah! Hoop dat je snel thuis bent met een bus ofzo! @ Miepie: Goed dat je meegaat morgen met Miepman om 'm goed bij te staan. Hoop dat ie overeind blijft! En anders vang je 'm maar liefdevol op en draag je 'm de drempel over naar huis... ter ere van de bijna 10 jaar! En zo te horen met die recepten komt dat ook wel goed! Je weet de liefde van de man gaat door de maag ps. banner is gaaf! @ Leentje: en.. nog een reactie gehad Ben benieuwd! Marktplaats werkt altijd anders dan je denkt. Maar ik vind een mailtje wel prettig. Weet je tenminste dat het echt geinteresseerden zijn! Dus voortaan dan maar doen Ach, en vast genoeg baby kamertjes te vinden of niet? Dames, ik ben gaar. Ga naar huis, daar doet de man al de afwas... kan ik lekker 't prakkie opwarmen! Smakelijk!
gaan we vandaag voor vogels kijken zijn we daar denk die man dat ik zwanger ben oooooo nee had vandaag voor het eerst een heel leuk jurkje aan.Die hou ik maar als positiejurkje want is niet zo leuk van dat je zwanger bent terwijl je dat niet bent maar wel HEEL graag wilt! x krientje
hallo hier was ik weer eventjes! Miepie, ik wens jij en je man heel veel sterkte voor morgen. @go4baby, ik zie dat alles goed gaat bij jou en daar ben ik heel blij om. Ik dank jullie nogmaals voor alle lieve reakties en gedachtes, het heeft me echt geholpen. Knuffel voor iedereen. Ik kom morgen wel even vertellen hoe het bij de gyn is gegaan.
Hoi Lieve dames, @ Leentje: Wat een heksen-streek! Nee hoor, ik vind dat je het goed aangepakt heb door een andermail adres aan temaken! @ Tezzz: Agossie arme dochter! Maar wel karakter dat ze hulpje wou zijn! Enne... Ben benieuwd naar je ovu test morgen! @ Go4baby: lekker rustig aan vandaag en was je prakkie lekker? @ Cynthia: nou lekker is dat met de NS, gelukkig had ik net geenproblemen ermee! @ Miepie: hoe gaat het niet roken? En al wat gevonden voor morgen? @ Ellen: wat knap gewoon in je vakantie aan het schoolwerk! Doe je goed! Je hebt wel heerlijk weer overigens! Zooo, hier echt gaar, vandaag een crisisopname, had er gister ook al 1... Pfffff, ruzie met de taxi chauffeur, wij werken met taxibonnen, daar zijn ze niet zo happig op! Ik heb hetnetjes aan de centrale doorgegeven, bij onze kliniek aangekomen, vraag ik of hij even zijn taxinr. wilt invullen... nou hij werd kwaad dat het helemaal niet was doorgegeven. Ik zei nou dat is dan toch niet mijn probleem dat de communicatie tussen jou en de centrale niet goed verloopt! Dat vond hij van wel. Ik zei ik ga niet betalen met geld, ik heb een bon. Nou hij smijt de tas van mijn client uit de auto en rijdt boos weg! Nou jaaaa, dat zonder te betalen! En het was een lang ritje want het was echt druk in de stad! 8) Nou ik ben nu echt moe, ik ga even wachten op vriendje en dan samen lekker op de bankhangen (en eten!) Fijne avond!
Wat een verhaal Lola... Julita, fijn dat je ons op de hoogte houdt, veel succes morgen bij de gyn. Miepie jullie ook succes morgen. Heb net de overgebleven gehaktballen van gisteren opgewarmt, geb. aardappeltjes en verse boontjes ... en klaar is klara Ik ga vanavond ook maar eens voor de tv hangen.
Hallo lieve dames, allemaal nog hartelijk dank voor de inspiratie voor het SMEPpen! Ik ben na 8 rondes en een miskraam in de eerste ronde SMEPpen zwanger! Wie weet was het de combinatie van SMEPpen, Etos pillen en heeel veel geluk! Heel veel succes allemaal! x Queenie
WAUW, Queenie...gefeliciteerd!!! =D> \/ @ Leentje...YOU GO GIRL!! JA, wat moet je dan als iets gezien heb wat het helemaal is, dan wil je dat en dan zo oneerlijk met je omgaan dan heeft Leentje nog wel een streek in gedachte...gelijk heb je. ** wij hebben een setje van de kwantum...erg leuk maar eigelijk vind ik de meubeld van http://www.paarsgras.nl leuker...is ook tig x duurder ** @ alll...verder beetje vergeten
Smep Baby's Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) 16 apr. 08, knul. *MOAS => Mother of all smeppers! SMEPpers van s(m)eptember: Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl! ± 24 mei WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy ± 23 mei Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise ± 27 mei Fiona23 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! ± 30 mei 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger....15,63% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a surprise ± 10 jun. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP)It's a surprise ± 18 jun. Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! ± 12 jun. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl! ± 13 jun. Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl! ± 20 jun. Mijntje \/ (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 jun. Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! ± 4 jul. 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise ± 11 jul. Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! ± 11 jul. Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise ± 14 jul. Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy ± 12 jul. Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! ±17 jul. Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy ± 20 jul. Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP)It's a surprise ± 25 jul. 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC*) \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a girl! ± 12 aug. Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 aug. Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) It's a girl! ± 28 aug. *SC => Super Cynthia! 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) ± 6 sep. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) It's a girl! ± 9 sep. Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) ± 28 sep. Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) ± 03 okt. 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) ± 09 okt Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) ± 24 okt 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) ± 16 nov Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) ± 24 nov Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) ± 30 nov 14 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 3 Zwanger 21.4 % zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: 1. Nynke1980, ronde 9, NOD 2 apr 2. Ikdus, ronde 4, NOD 4 apr 3. Marieke1610, ronde 16, NOD 6 apr 4. Ellenk, ronde ?, NOD 6 apr 5. Wieffie, ronde 10, NOD 8 apr 6. Tom78, ronde 11, NOD 9 apr 7. Stoetel, ronde 4, NOD 9 apr 8. Julita (ronde 14, veel x smep) 9. Elba \/ (ronde 11, veel x smep) ± 22 dec 10. Goofychick, ronde 5, NOD 14 apr 11. Lola1982 \/ (ronde 5 na MA, 1x smep) ± 26 dec 12. Klingel, ronde 2, NOD 19 apr 13. Queenie, \/ (ronde 8, 1x smep) ± 28 dec 14. Rainstarrrrrrrrrrrr, ronde 15, NOD 21 apr 15. Krientje, ronde 9, NOD 22 apr 16. Tezzz, ronde 6, NOD 22 apr 17. Dag, ronde 5, NOD 24 apr 18. Marina71, ronde 6, NOD 25 apr 19. Nyncke, ronde 6, NOD 29 apr 19 SMEP - kandidaten 9 Ongi.... 3 Zwanger ....0 negatief....0 twijvel.... 1 MK ...% zwanger ************************************************************************** SMEPpers van Mei, in Mei krijgt elke smepper een ei! 1. Ellenk, ronde ? , NOD 4 mei 2. Pooh81, ronde 6, NOD 5 mei 3. Marieke1610, ronde 17, NOD 10 mei 4. Stoetel, ronde 5, NOD 10 mei 5. Mupkuh, ronde 1 na MA, NOD 11 mei 6. Klingel, ronde 3, NOD 18 mei UP!