@Queenie: GEFELICIFLAPSTEERD!!! En nou kalm aan doen en genieten he! hoe zou het trouwens met rainstarr zijn? Die stond er al op voor gisteren @Julita: Ik hoop dat alles goed blijkt bij de gyn en dat er al weer wat ei-activiteit te bespeuren is! @Lola: taxichauffeurs @Sc: ik hoop dat je thuis bent gekomen! Gelukkig ben je de komende 2 daagjes vrij hmmm op het nodforum zijn er nog te weinig roze, dus daar stijgen mijn kansen per dag, maarreh...hier gaan m'n kansen wel hard achteruit zo zeg!
Wij hebben nog een kamer behalve geen ledikant.. maar wel comode, kast en nog een soort kastje.. Is bijna helemaal nieuw, en ik heb het de laatste halfjaar goed onderhouden elke week goed schoongemaakt. Het is wit met lichtblauwe randjes, het is wel zelf ophalen en ik weet niet hoe duur me tante het wilt verkopen, maar het moet wel eind van deze week weg.
Tjonge een paar dagen niet geweest en jullie zitten alweer op pagina 134. Wat kleppen jullie veel. @lola: gefeliciteerd en hopen dat het nu wel mag blijven zitten @ queenie:jij ook gefeliciteerd @ tezzz heb je al symptomen? Hier ff een update: Vrijdag naar de gyn geweest (dag 17) toen was het eitje 1 cm. Dus weer een nieuwe afspraak moeten maken op het folikel spreekuur. Deze was vandaag. Had een andere arts, maar dat maakt me niet zoveel uit. Weer een echo gemaakt en hij zei dat het eitje nog steeds rond de 1 cm zat. Ik vroeg dus waar die steken dan vandaan kwamen en hij zegt dat dat dan wss mn darmen zijn geweest. Omdat een eisprong er voor lopig niet aan zit te komen (dfit is dag 21) en hij zegt dat door de clomid proberen ze hem tussen de 14e en de 20e dag te laten springen, gaan we de ongi weer opwekken. Dus vandaag begonnen met provera en dan op dag drie weer beginnen met clomid. Alleen dan 100 mg. Snapt iemand het nog? ik ben weg, ga lekker bankhangen vanaaf
@Nyncke: Ik snap je! De clomid heeft er dus niet genoeg voor gezorgd dat je eitje ging groeien. En da's dus knap kl*te! Sterkte meid! Ik hoop voor je dat de clomid 100 mg wel snel aan gaat slaan!
Queenie, gefeliciteerd! Nyncke, balen dat het allemaal niet zo gaat als zou moeten.. hoop dat de 100mg wel gaat werken komende ronde! Julita, fijn weer van je te horen, en super dat je morgen bij de gyn terecht kan... weet je toch een beetje waar je aan toe bent voor je op vakantie gaat en gaat verhuizen. Dikke knuf! Ellen, krijg ook trek in gehaktballen... heb je nog wat over? Go4baby, niet forummen van je man :-? Hmmm, misschien heeft ie ook wel een beetje gelijk. Als die van mij met mij op kantoor zou zitten... was deze pagina denk ik geblockt geweest Ga ook weer verder bankhangen. Tot later!
Goedenavond, even kort berichtje van mij...wat een boel roze hier momenteel........gewoon al 3 zwangeren deze maand! Ik zag trouwens dat ik hier op de 25e sta maar dit moet de 24e zijn...ik verwacht ook gewoon dat de me opzoeken hoor, voel verder niks, behalve brandende borsten en bij tijd en wijle misselijk (geen zin in koffie en dat is heel bijzonder ) Ik ga er maar vanuit dat dit gezonde zenuwen zijn voor mijn laatste 2 examens van morgen Tis hier in ieder geval spannend zo in de laatste dagen van april...mijn duimen draaien overuren ! Groetjes Marina
Nyncke, balen zeg. Wel fijn dat er meteen actie wordt ondernomen. Hopelelijk zorgt de 100mg Clomid voor een vetgemest ei. Queenie, van harte gefelciteerd! Hoe voel je je? Julita, ik hoop dat het goed met je gaat en dat je het een beetje rustig aan doet, wat me wel moeilijk lijkt met een verhuizing in het vooruitzicht. Ik ben benieuwd naar wat de gyn morgen te vertellen heeft. Beastie, dat zijn inderdaad supermeubels, echt mijn smaak. Maar ik vind het ook veeeeeeel te veel geld. Go4baby, ik had ook een mailtje gestuurd, maar schijnbaar iemand anders ook nog. Ik heb nog geen reactie op mijn andere mailadres. Miepieman, succes morgen! We horen van Miepie wel hoe het gegaan is. Ik ga nog even tekenen. Toedeledoki p.s. ik ben ook benieuwd hoe het met Rainstarr is.
@ leentje wat vaag zeg....ik heb ook niet zulke goede ervaringen hoor met bieden op marktplaats... @ julita succes bij de gyn morgen! @ nyncke jammer dat de clomid nu niet is aangeslagen.....maar Mika is ook een clomid-100 mg-baby dus wie weet @ miepie-man en miepie succes morgen! @ cynthia ik heb ook veel last gehad van mijn bekken, ik ben een paar keer naar de fysio geweest en wat oefeningen gekregen. Dat heeft echt geweldig geholpen! Bewegen is inderdaad goed hoor, maar met wat kleine aandachtspuntjes ben je zo van de pijn af. Als je op je zij slaapt, kun je bijvoorbeeld het beste een kussen tussen je knieën doen, dan ligt je bekken niet scheef. Sterkte ermee meis! Ik moet even iets kwijt meiden.....ik heb het echt zooooo zwaar! Ik riep dus mijn hele zwangerschap dat ik na mijn bevalling DIRECT een broodje filet americain moest hebben (en een roseetje maar dat was een geintje ) maar nu bijna een week later heb ik het NOG STEEDS niet op! aaaaaargh!
Hahahaha Mielenl, stuur je man morgenochtend maar meteen naar de slager voor verse filet americain. Mmmmm...heb ik ook wel zin in (bedankt ). Hoe gaat het verder met jou en je kleine grote man. Het lijkt me ook super om je man dan ook in de vaderrol te zien. En om te zien hoe trots hij is. Tezz, nu moet jij maar eens in de PUPOstand! Je hormonen gaan nu sowieso een beetje raar doen, dus daar reageert je lichaam op. Ik blijf gewoon doorduimen!
@Mielenl: Jij gaat nu een boodschappenlijstje maken en daar schrijf jij op: Filet americain lekkere broodjes Filet americain Filet americain Filet americain Filet americain Filet americain Filet americain En dat lijstje geef je morgenochtend om kwart voor 8 aan je man, zodat hij om 8.00 uur bij de super kan staan om het te halen! O ZO!
Mielenl, morgen lekker weer... eerste wandelingetje buiten met Mika langs de slager? Tezzz, PUPO aan idd. En ik heb ook een ongi-gevoel, dus zegt echt helemaal niks, want ik ga nog lang niet ongesteld worden. Jij ging voor roze, nou niet terugkrabbelen hè?
Goedenavond! @ Beastie: moet wel gniffelen dat jij opeens zo vergeetachtig bent! Niets voor jou! Maar soms wordt er zoveel gekletst... dat ik het ook wel eens vergeten ben als ik ga reageren... @ Leentje: ben benieuwd of je nog wat hoort! @ Julita: Zo fijn om je af en toe even voorbij te zien komen! Heel veel succes morgen bij de gyn en hopelijk is alles weer mooi klaar voor een volgend super ei! @ Lola: wat een verhaal zeg. Taxi chauffeurs zijn vaak best aso. Dus eigen schuld lijkt me. Wel vervelend als je daar stond met je client en dan nog zo'n spoedopname dus waarschijnlijk al niet de meest ideale situatie! Kanp hoor dat je dit werk doet! Al lekker onder de wol? @ Queenie: GEFELICITEERD! Heerlijk zo snel weer na je miskraam! Duim voor je dat het nu allemaal lekker goed gaat en jij ook snel zo'n gaaf mini mensje kunt bewonderen op de echo! @ Nyncke: hopelijk gaat die 100mg voor een dik vet ei zorgen binnen die 20 dagen! @ Marina: nou.. ik heb stiekem goede hoop... geen koffie lusten... Wie was het ook alweer (was nog van de zomer Daantje86 volgens mij die de koffie ook niet binnen hield en ja, hoor, lekker zwanger bleek te zijn een aantal dagen later!) @ Rainstarr: jajaja hoe is't daar? We weten dat je geen internet hebt nu, maar we duimen je knalroze @ Tezzz; dit wordt gewoon een super roze maand! De statistieken gaan we flink verhogen! Ik blaas je temp nog even hoog en duw je nog wat hcg toe via de digitale snelweg: ****************************************** ****************************************** ****************************************** Zoiets of wil je nog een beetje? @ Mielenl: hihi als dat alles is... Dan hoop ik dat dat broodje heel snel naar je toe komt! En de kraamhulp kan die niet even naar de AH ofzo... Of zit dat niet in haar taken pakket Zal ze vast wel eerder hebben gedaan... @ Miepie: toi toi morgen! Denk aan jullie! Nou, ik ga maar naar bed ofzo... blijf nog steeds moe! En wil wel een beetje uitgerust naar NY volgende week! Ben morgen weer op pad voor school dus tot later op de dag denk ik!
ik wéét het: goed ei, goed zaad, goeie samenlevingstest, rare vroege krampjes en precies goed geklust. Pupo pupo pupo. Ik ben gewoon alvast teleurgesteld voor als mijn test weer negatief zou zijn! de zenuwen hebben nu duidelijk toegeslagen! Ik ben door aan het draaien hiero. Heel fanatiek het forum aan het afstruinen alsof hier het antwoord ligt op de vraag: ben ik zwanger of niet? AAAAAAAAAAH! Ik hou er nou gewoon over op! Morgen mooi weer! Laila hopelijk een beetje beter. Moet de kussenhoezen van de bank wassen en weet-ik-wat-al-niet-meer doen. Ik ga de groene bak aan de weg zetten (want dat was ik de vorige keer vergeten terwijl m'n vader het nog zooo gevraagd had ), broodbakjes vullen voor de kids en dan lekker naar bed!
slaap lekker allemaal! en Miepieman alvast sterkte morgen! Jullie zijn gewoon schatten! Laterrrrrrr! Liefs Tezzz
Trusten Tezzz (staat de groene bak buiten? .... schijnt vergeetachtig te worden als je zwanger bent ) Weet niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ben verbrand op mijn handen Begint nu al te jeuken, zit ik straks waarschijnlijk met vervellende handen :-? Pfffft... Tezzz.... doe flink met je mee met ongikramp... voelt alsof ik morgen of nu direct ongesteld ga worden :-? (haha, weet het, ben een zeur! )
@ tezzz PUPO PUPO tsja......jammer genoeg geen slager hier in het dorp (zelfs geen supermarkt). Ik heb de filet americain al twee keer op het boodschappenlijstje gezet. Maar mijn man vind het heel vies en als hij het dan in de supermarkt ziet staan dan denkt hij dat het niet goed meer is en durft hij het niet mee te nemen. En dan zegt hij dat hij nog wel even naar een andere super rijdt alleen voor die filet en dat vind ik dan ook weer onzin. Dus wie weet morgen.....of overmorgen..... Ach ik heb er 9 maanden niet aangezeten dus dan kunnen die paar dagen er ook nog wel bij