@Miepie: ja, de bak staat aan de weg! (Heb het ook al ruim 2 weken kunnen onthouden ) EN heb de broodbakjes gevuld! @Mielenl: Jouw man gaat het morgen meebrengen of hij het nou vies eruit vindt zien of niet! Hij laat jou gewoon het bakkie zien en JIJ BEPAALT of het op je brood kan! Het eerste wat ik at na m'n bevalling was werkelijk waar filet americain (en dat op zondag!) en ik zal even herhalen tegen jou wat mijn man tegen mij zei op dat moment: Jij hebt het verdient! jajajaja...ik ga nu naar bed! pupo pupo pupo! TezzzzzzzzzzSNURKzzzzzzzzzzz
Goedemorgen dames! Ik wil miepie en man succes wensen voor vandaag! EN natuurlijk feliciteren met jullie 10 jarig jubileum! Hiep hiep Hoooooiiii! Tezzz, wat doet je temp vandaag? De rest lees ik op mijn werk even bij! Fijne dag!
Goeiemorgen! Iedereen lekker geslapen? Mielenl, mag jij al een beetje doorslapen van Mika? Lola, dank je wel . Raar hoor, al 10 jaar samen... *ego-alert!* Begin het wel steeds spannender te vinden van vanmiddag. Ben heel benieuwd of ze iets vinden. Hoorde van het weekend het hele verhaal van mijn schoonouders. Die waren al bezig zich in adoptie te verdiepen omdat hij dus een spatader had én zij blijkt PCO te hebben. Ze heeft uiteindelijk de zwangerschap van mijn man 7 maanden plat moeten liggen, maar toch 3 gezonde kinderen gekregen... zijn ouders zijn dus vol goede moed voor ons
Miepie en Miepie man: gefeliciteerd met jullie jubileum. En fijn dat je er zo met je schoonouders over kan praten. Ik ben benieuwd hoe het vanmiddag is. En verbrandde handen, hoe krijg je dat toch voor elkaar hahaha. En verder iedereen: GOEDEMORGEN! Tezz, nog steeds wel een beetje in de PUPO stand?
Jaaa...echt veel te duur...maar wel errug leuk Het is echt bizar ... stelt een nieuwe collega zich voor...loopt de deur uit en ik weet al niet meer wat ze komt doen en hoe ze heet Ben het ook echt niet van mezelf gewend.. Over 2 weken moet het wel wat minder worden hoor die moeheid ...vanaf week 16 begin je je top te voelen...dat had ik wat minder maar eetlust in volle vreugde terug en beter slapen doet wonderen.. @All Goedenmorgen! Spannende dag voor 2 vaste smeppers...Julita..veel suc6 bij de gyn...hopenlijk ziet ie al een dik vet ei! En Natuurlijk de allertrouwste.. MIEPIE!! ...Suc6 vanmiddag met ze 2 ...enne kook ze (10 jaar is echt vet lang ) @Tezzzzzzzzzzzz... PUPO PUPO PUPO!
Thanx, Beastie ... hebben besloten vanavond lekker simpel te eten, vrijdag uitgebreid. En zaterdag nachtje hotel en even uitwaaien (1 jaar getrouwd ). Julita, hoe laat mag jij naar de gyn? Heel veel succes! Beastie, dat namen niet meer weten enzo heb ik ook hoor, en dat zonder zwanger te zijn Valt me altijd mee dat ik uiteindelijk de namen van leerlingen wel mijn koppie inkrijg
OOWW wat lekker...hotelletje...lekker ontbijtje...hmmm Even ontstressen van vandaag en van wat komen gaat.. Als docente mag je toch ook "Heeé" en "Jij daar" en misschien wel "dingetje" gebruiken? Het was super stom van me.. ze had zich voorgesteld en toen wel haar naam genoemd ..zo van "Ingrid gaat dat en dat doen.." en ik "wie is Ingrid?" terwijl ze voor me neus stond!
@Beastie die meubels zijn ook mijn smaak. Een vriendje van ons heeft bij PH Eek gewerkt die hebben allemaal designg van hem in huis. Prachtig.. (de philipskast ed) Enne zwangerschapsdementie hoort erbij Maar tis wel vervelend @Miepie Ik wens jullie heel veel sucses vandaag met de afspraak bij de uroloog en jullie jubileum! dikke kus @TEZZ PUPO PUPO PUPO @Leentje hoe is het? @ MLF Ik ga aan het werk tot later~!
Haha, Beastie, da's wel erg, ja ... Leerlingen vinden alles best, zolang ik ze maar niet met de naam van hun broer/zus aanspreek die ik ook heb Ik wordt trouwens ook van alles genoemd: "mevrouw (oude achternaam)", "mevrouw (nieuwe achternaam)", voornaam, juf, meneer, mama, etc.
wil je dat écht weten? 37.2!!!! Maar zachtjes hoor, anders horen de duiveltjes het mmmmmmmmmorgen! Wou ik mijn temp invullen op Ff ligt eerst google eruit (dus duurde 5 minuten voor ik op internet zat), toen wou zw.sch.p. niet opstarten en nou ligt FF eruit! Gaat lekker hier! Dochterlief is vandaag 'ziek' thuis gebleven. Ze hoest wel ontzettend, maar verder is ze gewoon aan het zingen en kletsen en dansen en tekenen enz. Niet zo heul errug siekies dus! Naja, ook wel gezellig natuurlijk @Miepie: wat fijn dat je zo lekker met je schoonouders hebt kunnen praten zeg! Ik hoop van harte dat bij jouw mannetje ook een spatader blijkt te zitten of zo. Zou wel heel logisch zijn, omdat er wel wat zaadjes door komen (alsof de tuinslang een beetje dicht zit ) Nou ff thee maken voor m'n dochter en mij. zo weer terug!
Haha, je wilt niet weten hoe vaak ... zitten ze heel geconcentreerd te werken, willen ze iets vragen... "mama!".. en dan een rooie kop Tezzz... klinkt wel heel goed die temp van jou gezellig dat je meidje thuis is vandaag . En gisteren was ze ziek en wél naar school, dus mag wel een dagje, toch ? Mijn temp doet maar raar... wel iets omhoog, maar nog lang geen na-ei-temp :-? Blijft een beetje hangen op 36.4 (voor ei 36.2, maar normaal na-ei 36.6 ofzo )... en heb toch echt + ovutesten en veel eipijn gehad. Ga er maar vanuit dat ie nog wel verder gaat stijgen
@ Miepie: agossie, wat lief die kinderen dan, dat ze per ongeluk mama zeggen! Juf en meester klinkt ook altijd zo schattig! @ Tezzz: Wooooooooooow, jou temp is echt hoog! (mijne was ook zo hoog toen ik positief testte!) Lekker thuis met je meisje, heerlijk hoor, heeft ze ook wel verdiend na gister toch?! @ B eastie: hahahahaha, wat erg, zooo vergeetachtig! hihi! Ach, hoort erbij he?! @ Tom: werkse!
Ik miste Marieke ook al een beetje. Denk dat ze even totale rust neemt deze maand (ook die hsg niet he), dus misschien dat ze daarom even wat minder komt? Hoe zou het met rainstarr zijn? En zou Krientje al positief hebben getest? En Marina lust geen koffie meer! En dag? Toch wel weer een spannend weekje hier!
haahah Miepie grappig. Ik heet bij de scouting Juffrouw Pompedomp. Ik word Juffrouw, Pompiedomp, pommedom en natuurlijk ook mama genoemd. (zolang het nog geen oma is vind ik het best ) Dat gebeurd idd als ze heel erg geconcentreerd ergens mee bezig zijn of als ze net zijn gevallen en moeten huilen. Maar goed "mijn" kinderen zijn 5-6 Queenie gefeliciteerd hoor meis! Julita en Miepie succes vandaag Tezzzzz PUPO PUPO Mielenl: gaan voor dat broodje filet! Rest: *zwaai* Zo, ik ga lekker genieten van mijn sauna verwen arrangement vandaag. Spreek jullie vanaaf wel weer... Toedels