Tezzz, je hebt ook een kaartje om trots op te zijn! Ik ga jullie weer verlaten, heb weer een boel huisbezoeken op de planning, gelukkig vanmiddag ook nog even lunchen met mijn collega! Anders ben ik zo alleen daar in mijn stomme stadsdeel! Doeiiiii! Fijne dag allemaal!
goedemorgen dames! ik zag dat ik gemist werd! wat lief! maar ik was een beetje erg druk + dat ik idd een beetje rust voor mezelf had genomen.. maar het gaat goed hier hoor heb niet alles terug gelezen maar: miep, als ik een dikke streep krijg dat test ik 2 keer op een dag.. gisteravond had ik weer een vrij dikke streep.. maar ik had gisteravond ook buikpijn/ eipijn... dus dat vond ik een beetje vreemd..maar goed... heel veel suc6 en sterkte vandaag! tezzz. vervelend dat je dochter ziek is.... en meid wat een mooie temp! krientje jahoee ook morgen op roze donderdag testen hoor! werkt altijd haha julita jij ook veel suc6 vandaag! voor de rest een dikke knuff!
ja ik hoop dat ik kan testen! dus ongi blijf maar lekker weg hihi echt vaag ene kant zegt me gevoel ja tis raak(vrouwelijke intuitie) maar ene kant ook weer niet.Ik heb wel andere buikpijn dan altijd en ben af toe borrelig en darmkrampjes I HOPE SO tezzz ook heel spannend voor jou zeg denk wel dat het raak is bij jou! x krientje
@Krientje: bij jou klinkt het anders ook erg goed hoor! EN: dit is de eerste keer dat je over de 30 dagen heen bent, of niet? oejajoei! *als m'n testjes binnen zijn vanmiddag ga ik meteen een ovutestje doen *
heb rond 14 15 16 april steekjes gehad en pas zaterdag zondag gingen me borsten zeer doen wel laat vond ik de vorige was het al vrij vlot dat ze zeer deden.Nu zijn ze hard en groot en pijnlijk. heb jij dat ook tezzz zere borsten?
@ krientje en tezzz: PUPO PUPO we kunnen het niet vaak genoeg zeggen @ miepie fijn zeg dat je er met je schoonmoeder zo goed over kunt praten. Ik vond dat erg moeilijk om erover te praten. Alleen twee hele goede vriendinnen wisten dat we "bezig" waren. Nogmaals heel veel succes vanmiddag, hopelijk komt er iets (behandelbaars) uit. Ik weet niet meer wie het vroeg.....maar ja, Mika heeft ons de laatste 2 dagen heerlijk laten slapen. Gisternacht kwam hij nog 2 keer, afgelopen nacht maar 1 keer. Maar dan ging hij lekker eten en gelijk weer slapen. Zooooo trots op dat kleine mannetje! Echt meiden, ik hoop zo voor jullie dat het jullie ook gegund is! Als ik nu alleen maar aan die kleine vent denk dan schieten de tranen al in mijn ogen. Ben zo gelukkig!
Ik hoop met je mee...vind het zo aandoenlijk dat je zo gelukkkig bent! **vandaag alweer 1 weekje oud!**
@Krientje: (nog) geen zere borsten, maar dat heb ik ook bijna nooit! (alleen tijdens de zwangerschap van m'n zoontje van week 6 t/m 12/13de week of zo). Ik slaap ook prima, hoewel ik vannacht om 5.13 wel opeens klaarwakker was . Heeeel raar! Weet trouwens niet of het een opvlieger was, maar had het vanmorgenvroeg behoorlijk warm! Maar het zegt allemaal niks he, weinig of veel symptomen? Bij mijn dochter had ik nergens last van en bij mijn zoon van alles! (Enige overeenkomst was ongi-krampen en moe moe moe!) @Mielenl: oh, wat heerlijk dat Mika al zo vlug doorslaapt 's nachts! En die ene keer: tja, hij moet ook eten he? Ben blij dat je zo gelukkig bent Ik heb een aardig inlevingsvermogen, maar had me nooit zo goed voor kunnen stellen hoe het was om moeder te zijn, totdat ik het echt was! Heerlijk gevoel he? Wens ik iedereen toe, dat gevoel!
hallo hallo, mijn afspraak is vanmiddag pas en ik denk dat ik daarna meteen doorga naar een diner met collegas van mijn man dus ik kom het vanavond laat of morgenochtend even melden. @miepie, wat spannend allemaal vandaag. Ik kom kijken hoe het gegaan is.
succes vanmiddag Julita! En alvast eet smakelijk voor vanavond (Vindt het toch wel heel erg fijn dat je af en toe van je laat horen hoor )
ja weet niet heb had vanochtend twee glazen water gedronken rond half 12 heb ik test gedaan.Ik weet niet of een ovu altijd posi aangeeft als je zwanger bent?
heb je wel 3 á 4 uur niet geplast dan vanmorgen? Volgens mij pikt een lh-test (ovutest) wel hcg op. Dus er zou toch tenminste wel íets te zien moeten zijn lijkt me
Kan ik een ovulatietest gebruiken om een zwangerschap vast te stellen: In principe kan het maar het wordt afgeraden. Wanneer je zwanger bent kan een ovulatietest een positief resultaat geven. Dit komt doordat LH en hCG bijna identiek zijn. Hieronder een simpel voorbeeld van een LH molecuul en hCG molecuul: Een ovulatietest test op de stof die bij beide aanwezig is (blauw). Dus wanneer je zwanger bent kan de ovulatietest een positief resultaat geven. Omgekeerd werkt het niet want een zwangerschapstest test op de stof die hCG uniek maakt (grijs). Liefs Paula (ook van het andere forum ) Dit heb ik gevonden nog een klein kansje hihi nee ik geloof wel dat ik niet zwanger ben ga binnekort naar de dokter wil geen onzekerheid meer hebben of er iets mis is! x krientje