ovutests? idd maar ff afwachten dus hier is de post nog niet gearriveerd (en ik heb net al geplast), dus duurt nog wel ff voor ik iets van een testje kan gaan doen
ja ovu test 2 achter elkaar dus 2 keer geplast laatste keer niet veel maar wel genoeg voor test en twee hele lichte strepen twee verschillende testen
hi SMEPgirls! te weinig tijd om alles bij te lezen maarrr: TEZZ dat klinkt hoopvol bij jou! testjes al binnen? morgen roze donderdag??!! ik hoop het écht! en ook voor de rest! hier ben ik onwijs rustig: het enige voordeel van die ! begin mei wordt het weer spannend. bevrEIdingsdag moet het gaan gebeuren! zo, nu naar werk. nog 2 dagen en dan winter, of beter gezegd: lentesport 8) ! wens iedereen heeel veel vruchtbaar geduld/succes/plezier! liefs klingel
grmbl stomme postbode nog steeds niet langs geweest! Ik hoop wel dat ik ze vandaag nog krijg, die tests. Is Delfgauw dicht bij Den Haag? (i.v.m. staking post aldaar? ) #$%##&#&#$##$#^*&*(
Waarschijnlijk liggen ze nog op het sorteer staion van de TNT in den Haag (of het is een teken dat je niet mag testen... )
ik w8 (on)geduldig haha nou doe ik niks meer. Of mn ongie komt of niet! ga zo mn liefje halen x krientje
Goeiemiddag! Julita, ben benieuwd... Succes vanmiddag en eet smakelijk vanavond ! Tezzz, volgens mij ging het alleen om post bezorgen in DH hoor.. dus zou de postbode nog moeten komen vanmiddag (*duimduim*) Mielenl, fijn dat Mika zich zo voorbeeldig gedraagt Geniet ervan! (maar dat lukt wel zo te horen ) Krientje, balen Misschien idd niet geconcentreerd genoeg? Hier DRAMA vanmiddag. schrijf het even klein voor de geïnteresseerden . Toen ik aankwam bij het ZH (3 minuutjes te laat, kon echt niet sneller weg), was de echo al gemaakt, was zo gepiept en ze liepen voor op schema, dus hij kon eerder (ze hebben niks gezegd, dus moet echt wachten op de uitslag van de uroloog 6 mei). Mannetje zat buiten voor de ingang van het ZH en moest bloed laten prikken.... Nou was ik al bang dat ie niet zou durven, maar hij had dus zelfs al in de stoel gezeten... en was weer naar buiten gelopen. "Ik doe het écht niet. Ik laat ze niet in mijn arm prikken!" :-? Kreeg 'm niet omgepraat, dus ik naar urologie... of ze ook verder konden zonder bloedtest. Nee, was echt wel nodig. Ik weer naar Miepman, die stug vol bleef houden het niet te doen. Toen ik zei "Ok, dan gaan we naar huis en adoptiepapieren aanvragen" kwam er toch wat beweging in... liep naar de draaideur... en liep weer even hard naar buiten Ik ben naar de bloedafname gegaan en heb het daar even besproken, ze wisten precies wie ik bedoelde . Uiteindelijk kon het ook door in zijn vinger te prikken. Man gehaald, naar binnen... 10 minuten later mocht de mevrouw (met engelengeduld!) dan toch prikken. Zodra ze geprikt had ging hij bijna van zijn stokkie, hing helemaal slap en shakend tegen mij aan. Na 3 buisjes kreeg ze er echt niet meer bloed uit, dus polsen onder koud water en weer naar buiten om frisse lucht te halen. Daar weer 10 minuten gezeten, en weer naar binnen (was al bang dat ik 'm niet weer mee naar binnen kon krijgen ). Zit ie net in die stoel, prikmevrouw zat er al helemaal klaar voor... komt een andere prikmevrouw zich ermee bemoeien "Het duurt veel langer zo dan wanneer we je gewoon even in je arm prikken", "Je hebt nu het risico dat het niet goed is en we alsnog in je arm moeten prikken" etc. Zag Miepman steeds witter wegtrekken en de lieve prikmevrouw steeds kwader kijken (was volgens mij haar leidinggevende). En een blik toen mijn man duidelijk maakte toch écht in zijn vinger geprikt te willen worden! Grrrrrr. Nou ja, volgende 4 buisjes gingen gelukkig snel, man bijna over zijn nek, maar de buit is binnen . Nu maar hopen dat het idd goed is en niet nog een keer moet, denk niet dat zijn hart dat overleeft
nou...van mijn ovu-testje word je ook niet echt vrolijker Er is wel lh, maar errug weinig. Tuurlijk zegt dat ook niet veel want ik zit pas op 11 DPO, maar had tóch wel op een beetje meer gehoopt eigenlijk Morgenochtend maar eens een echte test doen met ochtendurine dus Heb trouwens geen last meer van buikkrampen of ongi-gevoel of zo. Voel wel soms iets, maar niet echt iets verontrustends. Hoe zou het met Miepieman zijn gegaan? En met Julita? Edit: je bent er al Miepie!
Jij ook al geen goede ovutest, Tezzz Idd, morgen een echte test doen... en je zit nog ruim voor je NOD... PUPO blijven!
@Miepie: amai! En ik dacht dat ik slecht tegen prikken kon! Buisjes vol bloed uit z'n vinger? Lijkt me veeeeeeeel rottiger dan uit m'n arm eerlijk gezegd! Hopen maar dat het zo dan goed is
Haha, ja, heb hem ook geprobeerd duidelijk te maken dat het toch echt veel sneller ging uit je arm en echt niet veel pijn doet... maar hij kan niet tegen het idee een naald in zijn ader te krijgen :-? En dan 7 buisjes (wel van die kleintjes hoor!) vol...
Jij wordt vast een hele goeie moeder miepie! Zoals jij met moeilijke kereltjes om kan gaan Heb m'n testje eens even vergeleken met mijn 'serie testjes'die ik nog steeds heb liggen. Mijn test laat net zo veel lh zien als mijn test op dag 22. Op dag 25 had ik toen een positieve test in handen. (dus over drie dagen is íe nét zo positief! )
Pfff....Miepie, wat een verhaal. Als hij er zo tegenop zag, dan is het wel echt een held dat hij nog voor de tweede keer terug is gegaan zodat er nog wat extra afgetapt kon worden. En vond hij het uieindelijk mee- fo tegenvallen? Maar de eerste grote barriere zijn jullie voorbij, ook reden voor een feestje! Krientje, balen van je negatieve zw. test. Nog maar even afwachten, misschien te vroeg. Ongeduldige Tezz. Op 11 DPO heb je waarschijnlijk met een zw. test al een vaag lijntje, kan het dan ook niet zijn dat een ovutest ook niet volledig positief aangeeft omdat de HCG waarden nog niet zo hoog zijn. Morgen maar gewoon een zw. test, want ovutesten zijn alleen maar onduidelijk.
Miepie wat een verhaal en vreselijk dat ie zon trauma heeft voor naalden, ik voel met hem mee want ik ben als de dood voor de tandarts.. Eindelijk heb ik weer eens een afspraak met een tandarts die veel angst patienten behandelt. eind mei.. En ik ben nu al bang Maar ik heb veel geleerd over angsten en ook hoe ik er mee om moet gaan. (door mijn studie psycholgie) maar ik vind het echt heel moeilijk om te gaan. Ik vind het dus wel heel erg knap en een opsteker voor miepie man dat hij toch heeft doorgezet. Daar heb ik veel heel veel respect voor. En daarom een dikke knuffel voor jullie en het is een lekker etentje waad