Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    aaaah. lekker frietjes, hadden wij ook!
    Nog steeds niet aan het roken! Echt goed hoor!
    hier ook niet, maar heb het de laatste dagen echt moeilijk ermee!
    Stond net al in de rij voor sigaretten te halen in de winkel, maar het duurde me te lang, ik kon even tot bezinning komen! Goh, ik wou er maar 1, gelukkig moest ik lang in de rij staan en anders was vriendje al naar huis gereden en had ik moeten lopen ben ik bang! hahahaha!

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Nou dames, ik ga weer, even lezen!

"de prins op het verkeerde paard"

Geinig boek!

Toedels, truste voor later!

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Volhouden hoor, Lola! Hihi, wij hebben altijd hetzelfde meisje achter de counter staan bij de AH en die pakte al vanzelf mijn merk als ik er was. Heb haar verteld dat ik gestopt ben en dat ze me géén sigaretten meer mag verkopen :)

4. Ellenk

Ellenk VIP lid

Doeg doeg....
    Ik ben ondertussen ook NCIS aan het kijken...

Wij hadden chinees vandaag...
    Nou ik ben echt rood hoor.. maar goed dat we vandaag geen kreeft aten. dan had ik nog op moeten passen. Nu lijkt het of het zo gaat onweren

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    nou, dan offer ik me wel op hoor! *steekt ultralicht sigaretje op mét extra filter (want je weet maar nooit ;) ) * :)

6. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ik heb echt bewondering voor jullie stoppen!
    Echt geweldig hoor!
    Tja als je stopt met roken gaat alles weer normaal werken maar... een paar kilootjes meer is minder erg dan roken....

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ehm... paar kilootjes extra is met mijn overgewicht niet echt lekker.. maar idd beter dan roken. En ga volgende maand - als ik gewend ben aan niet-roken - afvallen.

Tezzz, ik meende het niet hoor :oops: Jij als zwangere vrouw :)lol:)...

8. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Miepie: om 7.30 ga ik pas net tempen, dus ben ik nog niet echt wakker of zo :rolleyes: Benieuwd of ik morgen uberhaupt de tijd heb om te testen (kids moeten ook op tijd op school zijn he ;) )
    Eerst maar tempen morgenochtend en dan weer verder zien!

Ncis is weer begonnen..later!

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hmmm... misschien dat ik tussendoor nog even kan spieken. Temp blijft hoog, tuurlijk!

Bedje is inmiddels opgemaakt, ga er gelijk induiken. Tot morgen, sweet dreams :)!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    slaap lekker allemaal!

Liefs Tezzz

11. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    welterusten morgen testen he Tezz>? hoe laat eigenlijk?

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0

Lekker geslapen allemaal?
    Julita, gezellig etentje gehad gisteren? En wat zei de gyn?
    Tezzz, je bent nog niet wakker... maar kom je even wakker brullen zodat je test voor ik vertrek :)...TEZZZ!!! ... testen!

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen allemaal!

Miepie: werkse!

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Nog geen Tezzz :(?
    Lola, jij wel weer lekker vroeg uit de veren ;). Goed geslapen?

Nou ja, ik ben er vandoor, tot vanmiddag. En laat wat taart van het feestje voor mij over ;)

15. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen,

Ik kwam even kijken of Tezz vanochtend nog iets gepost had, maar helaas. Dan kom ik iets later spieken.

Ellenk, goed verbrand lees ik. Dan zijn je borstjes alvast voorbereid op de zomer ;).

Lola, goed dat je tot bezinning kwam. Je moet maar gewoon denken dat jullie minimensje nog veeeeeel te jong is om mee te roken. En het is gemakkelijker gezegd dan gedaan.

Miepie, zelfgemaakte sate, mmmmm, lekker. En vanavond ook lekker eten. Mooi vooruitzicht. Ik ben vanavond alleen met eten want mannetje gaat voetballen en ik moet thuis zijn omdat de installateur komt. Dus dat wordt SUSHI! Jammie jammie... Ik heb er nu al zin in.

Julita, hoe is het gisteren geweest bij de gyn?

We hebben trouwens gisteren onze eerste grote aankoop gedaan, een kinderwagen. Prenatal had 20% korting en dat scheelde best veel. Dus we gaan vooruit.

Nou, ik kom zo weer even spieken.

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    mmmmmmorgen!

@Miepie: oh? was jij dat die ik hoorde waardoor ik om 6.45 al wakker was?! ;)

Heb getest, maar kan niet echt een lijntje ontdekken geloof ik. Ben ook niet ongi en m'n temp is nog steeds 37.1, dus zeker niet slecht (aangezien ik eigenlijk al een half uur stiekum wakker was toen ik tempte :(). Volgens mij zie ik wel waar het lijntje had moeten staan, dus ben de hoop nog niet verloren! Zit pas op 12 dpo. Zaterdag dus nog maar eens testen (als dat dan nog nodig is ;) ).

Nou haren doen en schoenen aan en dan zo de kids naar school brengen.

Laterrrrrrrr!

Liefs Tezzz

17. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Das jammer Tezz :cry: maar 12 dpo dat zijn idd nog niet zoveel dagen.
    Het is wel jammer! Groeten aan de kinderen,en suc6 met je haar! :)

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Goeden Morgen :D
    Goed gedaan! Ik heb ook misbruik gemaakt van de 20% aktie...maar meer met kleine dingen. Grootste aankoop was een luiertas...helemaal leuk...maar mannetje snapt niet waarom vrouwtje weer een tas nodig had :rolleyes:

Als jij roze zaterdag wil...ben ik helemaal voor! Ik ook goede moed hebben ;) (mooi hooge temp!)

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    ja, roze zaterdag is ook leuk he? (zolang het vandaag maar geen Duivelse Donderdag wordt ;) )

20. marina71

marina71 Bekend lid

12 nov 2007
    605
    0
    0
    Zullen we dan samen kijken of we voor een roze zaterdag kunnen zorgen Tezz? :) :)

Mijn NOD is vandaag...gister flinke hoofdpijn en krampjes maar nu niks meer....gaat weer lekker dus

Deel Deze Pagina