Hoi Dames, @ Leentje: gaaf wat voor kinderwagen heb je gekocht? @ Miepie: ik moest zowaar snoozen vandaag! Was gewoon nog aan het slapen toen de wekker ging! @ Tezzz: Shit zeg, maar ja 12 dpo is wel erg vroeg, maar je temp is mooi hoog! Ik heb goede hoop voor je hoor! Kom maar op met roze zaterdag! @ Marina: voor jou ook roze zaterdag! Ik duim! @ Beatie: Ook lekker wezen shoppen! Hebben jullie eigenlijk al een kamertje? @ de rest: haaaaaaiii! Hier begon gister avond na een kopje thee de misselijkheid toe te slaan, vanmorgen ook weer, maar nu gaat het weer! Yeah, bevestiging! (roep ik nu heel stoer)
Bevestiging...altijd fijn **de wc maar even een grote beurt geven voordat je non stop met je neus er in hangt? ale: ** Yep...nou ja een comode en kast..ledikantje nog niet en me ma is bezig om me trouwjurk om te toveren tot wieg bekleding...familie wiegje...die is rond Mark's verjaardag..12 mei af dan maak ik zeker even een foto van net als van het kamertje...er licht nu nog veelgereedschap op de verschoonings kussen.. Heb vannacht gedroomd dat me kindje geboren was, vlak voor een concert van de Beastie boys **lekker belangrijk** , maar dat me kindje het niet deed. Pfff..nu al spook dromen?
Ja, grote beurt heeft ie al gehad, voordat het weer mijn beste vriendje wordt! (zoals vorig jaar...) Ohja, van dat wiegje wist ik ergens wel idd! Leuk, dus we moeten nog even een paar weekjes wachten voor de foto's. Ziet er ook niet pedagogisch verantwoord uit als je nu een foto zou plaatsen met al dat gereedschap op de commode idd! Was meteen jeugzorg ingeschakeld, hele drama's... Gatsie, wil je niet zulke enge dingen dromen?
@Beastie: lijkt me een nare droom Ik droomde bij de tweede altijd dat de baby net geboren was en al kon lopen en praten. En dan liep íe daar dus in z'n nakie! (Nou ik erover nadenk: Yoeri en Laila lopen idd nog steeds het liefst in hun nakie )
Goedemorgen meiden, @ Tezzz, jij ook al van die rare dromen ik ook. Bij mij komt het denk ik omdat ik zo ontzettend jaloers ben op een vriendin die gisteren bevallen is.
Morgen! Gyn zei dat alles er goed uitzag en ik stond binnen 10 minuten alweer op straat. Wel meer dan 100 euro armer maar dat heb je wel voor je gezondheid over... Mijn eitjes waren heel klein en ik vond dat ze een beetje klungelig meette. Mss zou ik geen eisprong hebben deze maand zei ze. In ieder geval word ik dan over zo'n 4 weken ongesteld en dan gaan we er gewoon weer voor! Ik heb vandaag nog veel te doen en we gaan vanmiddag de trein pakken naar het zuiden van Zwitserland. Ik lees nu even snel bij!
@ Mupkuh: confronterend he?! Zwangere vriendinnen/collega's/nichten etc?! Vooral als ze bevallen! Dikke knuffel! @ Julita: klinkt niet echt als een bevredigend bezoekje! Dat is echt jammer! Gatver! Nou ik hoop dat je in CA gewoon heel snel verder kan met de IUI's! Dikke knuffel ook voor jou!
@Miepie, wat een drama zeg...Arme man van je. NOu ja laten we hopen dat het hierbij blijft voor hem voorlopig. Zeg maar dat HSG ook geen pretje is. Ik hoop trouwens dat jij dat niet hoeft. Ik heb weinig tijd dus ik kwam even een dikke knuff geven.
@ Lola, dat is inderdaad niet echt fijn. Maar ik weet wel dat mijn kindje het straks beter krijgt. Gezien hun thuis situatie. Ik ga vanmiddag weer ovutest doen vind het zo spannend. Had gister al een heel dun lijntje
hoi lola, nee het was niet zo leuk.. Het goede nieuws is dat ik al een afspraak heb staan in CA bij een vruchtbaarheidskliniek!
@ Julita: oooh dat is zeker goed nieuws! En straks lekker genieten van een weekend weg! @ Mupkuh: ik hoop dat je cyclus nu weer in orde is!
Heeeé Julita...aller eerst, dikke knuff! (blij dat je neusje soms nog om het hoekje komt!) Fijn dat alles er goed uitziet...met een goede gezondheid ga je toch ook weer gerust verder..toch? En nu alweer een afspraak staan in CA...dat geeft goede moed! Jullie laten er geen gras over groeien Hoop het zo voor jullie...een kleine krullebolletje [-o< @ Lola... had het idd wel eerder gemeld van de wieg...maarja zw-dementie hé! (heb jij er nu al last van?) Was trouwens in me droom er super relax onder...suf mens als ik ben! :-s
Denk idd dat ik er nu al last van heb! Ik wijdt (of is het met een korte ei?) het maar aan het afstuderen, te drukke baan enzo! Hmmmm, dat is helemaal gek dat je er dan zo relaxt onder was! Ik wou net al vragen; en heb je de hele buurt wakker gegild? Maar nee dus... Gelukkig voor de buren! En je mannetje!
Julita veel plezier ... fijn dat verder alles OK was, jammer dat er geen mega ei al voor je klaar lag... Maar goed dat je meteen al wat hebt ondernomen om in CA verder te kunnen... Tezzzzz..... verdorie... maar idd 12 dpo... kan nog makkelijk Lola hoe gaat het verder? Hoe ist trouwens met je melkie melkie? Het lijkt mij zo eng om weer zwanger te zijn. Jij hebt toch ook een keer net als ik ook een late ma gehad toch? Krijg je nu extra echo's? Mijn gyn wil me dan extra zien met 7-11(bij vk)-14 en evt 16 wk Maar ik voel het deze keer gaat alles OK! Weet het zeker!
@ Ellen: Ik heb nog wel last van wat melk!! Maar ja, mijn vriendje mag niet meer aan mijn borsten zitten aangezien ze nu heel zeer gaan doen! hij durft sowieso amper aan me te zitten en seks al helemaal niet, in de angs dat ik een mk krijg en zelf heb ik er niet meer ingeknepen! Enne... Ja weer zwanger zijn is verschrikkelijk eng... Ik ben blij dat ik morgen 5 weken ben, dan lijkt mij dat het kindje wel goed vast zit! Ik krijg bij de gyn 2 echo's meen ik en bij de vk mag ik ook extra op controle! Die 12 weken grens zegt me niks namelijk!
Nou testen niet nodig...k mag weer gewoon op rood K had deze maand ook al geen ideeen erbij maar baal dr toch van ... Nou Tezz..you go girl
Marina idd balen! Lola, nee die 12 wk grens zegt mij ook niets vooral omdat mijn gyn zei dat er tussen 11 en 14 wk het nog relatief vaak mis kan gaan. Maar ... het gaat vaker goed dan mis. Ik had trouwens gedacht dat nu de melkproductie wel ff op hold zou staan..