@Krientje: aaaaaaaaaaaah sh*t zeg! Je bent al de tweede 'rode' vandaag! Komt ongeluk altijd in drieën? @Ellenk: leuk, vakantiegevoel! hihi, mannetje net naar ANWB geweest. Even routekaarten gescoord voor de vakantie en een boekje gekocht 'wie wat waar in het Noors'. Hartstikke leuk van hem dat enthousiasme, alleen: we gaan naar Denemarken! Hij was weer lekker wakker dus!
Zo ik ga zo maar eens lunchen en dan maar richting kapper... Ik wil eigenlijk mijn haar kort net als Darma van die serie. Zal eens kijken of ik een plaatje kan vinden en printen...
hallooo jeetje voor de meiden die ongi zijn geworden knufff! tezz jammer dat ie nog niet meteen dik positief was! dan zaterdag maar! verder geen nieuws! kom strax weer ff loeren!
@ lola1982 Het is eker gaaf om het hartje voor de eerste keer te horen! @ Ellenk heerlijk een weekend weg! Ik ben afgelopen weekend met mijn mannetje naar kortrijk geweest. Het was heerlijk om er even uit te zijn. En ben trouwens ook benieuwd naar je nieuwe kapsel. Ik krijg zaterdag hairextensions ben benieuwd!
Hallo lieve meisjes! Allereerst Tezzzz, balen meid dat je niet al een mooie positieve test in je handen hebt Ik blijf wel doorduimen hoor! Btw, mocht je toch ongi worden moet je dan volgende ronde de clomid omhoog doen? Omdat je toch pas op dag 21 je ei hebt gehad. Mijn gyn vond dat te laat en dan moest ik de dosis nog weer verhogen. Ze vond zelfs dag 18 te laat.... Krientje en marina71, balen meiden dat de ongi er weer is Wees maar een beetje lief voor jezelf! Wendy, fijn dat je het hartje gehoord hebt! Hopelijk voel je je snel weer wat beter! Julita, balen dat je eitjes niet zo goed groeen maar er is natuurlijk wel iets heftigs gebeurd met je lichaam. Je zult ff tijd nodig hebben ben ik bang om het weer een beetje op de rit te krijgen. Dikke knuffel voor jou! Miepie, jeetje wat een gedoe zo op het zh. Gelukkig is het allemaal gelukt en ik ga nu heel hard duimen dat jullie gunstige uitslagen krijgen 6 mei! **duim**duim** Ik heb helaas nu niet zoveel tijd meer om alles terug te lezen Ik moet dadelijk mijn oma gaan helpen. Kan wel zeggen dat het met mij nog steeds iedere keer een beetje beter gaat. Ik kom later wel weer ff spieken hier
@Wieffie: wat fijn dat het elke dag weer een beetje beter met je gaat! Nog 2 maandjes tot je vakantie! (nog een boekje 'wie wat waar in het Noors' nodig? ) Ik heb geen idee hoe of wat, als ik ongi wordt. Misschien heeft de gyn het wel gezegd maar zowel mijn man als ikzelf kunnen ons dat dan niet herinneren (Ik zoomde uit toen hij zei dat als ik niet ongi werd ik een test moest doen ). Mocht ik ongi worden dan zal ik wel weer bellen. Heb wel een herhalingsrecept voor nog 3 x 50mg clomid in de tas zitten, dus kan zo weer door. Mocht dat nodig zijn
Smep Baby's Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) 16 apr. 08, knul. *MOAS => Mother of all smeppers! SMEPpers van s(m)eptember: Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl! ± 24 mei WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy ± 23 mei Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise ± 27 mei Fiona23 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! ± 30 mei 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger....15,63% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a surprise ± 10 jun. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP)It's a surprise ± 18 jun. Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! ± 12 jun. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl! ± 13 jun. Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl! ± 20 jun. Mijntje \/ (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 jun. Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! ± 4 jul. 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise ± 11 jul. Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! ± 11 jul. Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise ± 14 jul. Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy ± 12 jul. Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! ±17 jul. Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy ± 20 jul. Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP)It's a surprise ± 25 jul. 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC*) \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a girl! ± 12 aug. Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 aug. Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) It's a girl! ± 28 aug. *SC => Super Cynthia! 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) ± 6 sep. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) It's a girl! ± 9 sep. Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) ± 28 sep. Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) ± 03 okt. 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) ± 09 okt Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) ± 24 okt 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) ± 16 nov Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) ± 24 nov Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) ± 30 nov 14 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 3 Zwanger 21.4 % zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: 1. Nynke1980, ronde 9, NOD 2 apr 2. Ikdus, ronde 4, NOD 4 apr 3. Marieke1610, ronde 16, NOD 6 apr 4. Ellenk, ronde ?, NOD 6 apr 5. Wieffie, ronde 10, NOD 8 apr 6. Tom78, ronde 11, NOD 9 apr 7. Stoetel, ronde 4, NOD 9 apr 8. Julita (ronde 14, veel x smep) 9. Elba \/ (ronde 11, veel x smep) ± 22 dec 10. Goofychick, ronde 5, NOD 14 apr 11. Lola1982 \/ (ronde 5 na MA, 1x smep) ± 26 dec 12. Klingel, ronde 2, NOD 19 apr 13. Queenie, \/ (ronde 8, 1x smep) ± 28 dec 14. Rainstarrrrrrrrrrrr, ronde 15, NOD 21 apr 15. Krientje, ronde 9, NOD 22 apr 16. Tezzz, ronde 6, NOD 22 apr 17. Dag, ronde 5, NOD 24 apr 18. Marina71, ronde 6, NOD 25 apr 19. Nyncke, ronde 6, NOD 29 apr 19 SMEP - kandidaten 12 Ongi.... 3 Zwanger ....1 negatief....0 twijvel.... 1 MK ...% zwanger ************************************************************************** SMEPpers van Mei, in Mei krijgt elke smepper een ei! 1. Ellenk, ronde ? , NOD 4 mei 2. Pooh81, ronde 6, NOD 5 mei 3. Marieke1610, ronde 17, NOD 10 mei 4. Stoetel, ronde 5, NOD 10 mei 5. Mupkuh, ronde 1 na MA, NOD 11 mei 6. Klingel, ronde 3, NOD 18 mei Marina en Krientje: heb jullie op rood gezet (helaas ) En mijzelf maar op groen. Nyncke moest toch ook op rood? Dag is het laatst online geweest op 20 april. Op 13 april verzond ze haar laatste berichtje waarin stond dat ze maar steeds haar ei niet kon vinden. Hoop dat dat inmiddels gelukt is Dag! Laat wat van je horen! En Rainstarr? Zal wel ff een mailtje sturen! Moet er nog wat veranderd worden dan hoor ik het wel weer!
Tezzz: op hoeveel dpo krijg je normaal gesproken je ongi? Ik ga ervanuit dat dit niet gebeurt, maar gewoon nieuwsgierig! Mijn duimen draaien zoooo hard hier he?! Ik vergeet helemaal te werken! (gelukkig dan maar dat al mijn clienten niet komen opdagen! ze hebben zeker weer geld gekregen ofzo?!)
heb net gister bericht gehad wat mijn eigen bijdrage is aan die wortelkanaalbekandeling van laatst , dus is volgende week al weer 120 euro minder Heb net de test nog eens bekeken...en heb werkelijkwaar een heeeeeeeeel licht indroogstreepje! Heb ik nog nooit gehad! Ik kan zien waar het streepje zou moeten zitten en da's me nog niet eerder gebeurd! Ik ben errug goed in mijzelf gek maken! (Zal ik nog een ovu-testje doen? Zou toch duidelijker moeten zijn dat die van gisteren dan toch? )
aaah, shit, dat is een dure grap! Jaaaa, ovu test, ovu test! Weet je nog vorige week dinsdag mijn eerste zw-test die ik deed? Dat was erg vaag, als ik zo keek zag ik wel iets rozigs, maar keek ik in heel fel licht was ie geen kleurtje... Nou ja heel raar! En als ik hem nu naast die ander leg, zie je wel degelijk weer kleur.... Dus gewoon een ovutest er tegen aan gooien! Anders heb ik er nog wel zat voor je hoor!
Ja het ging idd super snel! Maar zo mooi om te horen. Het geeft me ook meer zekerheid voor me gevoel, nu ga ik wel relaxter naar de eerste echo denk ik.