hihi lekker hoor voor altijd op vakantie hopelijk heb je snel internet daar! tezzz leuk zon mannetje, als mijn vriend zich verveeld gaat ie mij ook altijd bellen hahaha leuk dat mannetje zo meedenkt over roze donderdag je bent ook gewoon zwanger! als je mannetje t zegt! heb je eigelijk al symptomen?
Lijkt me ook heerlijk hoor Lola naar Curacao, moet je vast je kindje beetje papiemento leren hoor Al is dat daar niet echt nodig .
En waar ga jij naar toe Marieke, of blijf je lekker in NL Julita gaat ook bijna weg toch, of is ze al weg?
ik wil ook naar spanje met de tijd.. maar de concrete plannen zijn al bijna 4 jaar van tafel hahhaa denk dat t word als de kinderen (die we nog moeten krijgen) t huis uit zijnhahaha
@ Marieke: sorry! @ Ikdus: daarom wilt mijn vriendje daar heen, om onze kind(eren) spaans en papiamento te leren! Want zelf spreekt hij die talen ook vloeiend (hij komt daar vandaan) en hij vind dat erg belangrijk dat ze de basisschool en middelbare school daar doen! En mij lijkt het heerlijk daar, is genoeg werk voor een afgestudeerde nederlandse hbo-er daar! (en vooral in mijn richting)
@ Marieke: daar mee bezig zijn is toch ook al een leuke gedachte he?! haha! Lekker wegdromen bij het idee! En waarom niet als je kinderen nog jong zijn?
ja alleen t dromen is al lekker nou omdat als de kids nog klein zijn we ze graag naar een nederlandse school willen sturen.. maar ja aan de andere kant kunnen ze dan beter ook meteen de taal leren he... wel gaaf dat je mannetje daar vandaankomt lola! ik wil wel graag, mannetje opzich ook maar nog niet zo erg als ik haha
Als kinderen klein zijn is pikken ze sneller de talen op, stel je kinderen gaan naar een spaanse school en je spreekt thuis gewoon nederlands spreken ze binnen no time vloeiend spaans! Dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit! Jaaa, is wel lekker dat ie daar vandaan komt! Hij is een relatief rustige antilliaan en gelukkig niet zo stoere macho die de hele dag swa roept! (daar ben ik allergisch voor) Lekker blijven dromen hoor en misschien dat je vriendje ook nog wilt! Bij ons is het ook maar zien hoor of het doorgaat ,mijn vriend wilt altijd van alles!
Nou dames, Ik kruip met mijn mannetje onder de wol! Even lekker kroelen! En een filmpie kijken! Slaap lekker allemaal! En ikdus: het beste he meid, veel plezier en succes!
hahaha ja daar heb ik dus ook een hekel aan aan mensen die de hele dag chill en swa roepen enzo hahaha dus jullie krijgen een half bloedje leuk hoor... krijgt t wel een nl naam of word t een mixje? of weet je t nog niet haha
Heey was ik weer.. Lola, ja in jou richting zit het echt wel goed hoor met het werk en als de kids nog jong zijn leren ze de taal echt snel.. Ik heb ook het gevoel dat op curacao en daar in dat gebied de scholing beter is dan in NL want hier is het volgens mij tegenwoordig bagger alleen studeren is volgens mij weer wel beter hier.. Marieke, ik zou die plannen toch weer boven tafel vissen hoor ! Waar wij heen gaan is een internationale school dus dat is makkelijk ! Ons kindje word kwart italiaans en 3 kwart NL met nederlandse nationaliteit, lekker vreemd En Lola, thanks again slaap lekker !
avond meisjes! vandaag een heftig dagje hoor....ik geloof dat het een regeldag heet.....Mika de halve dag aan het huilen geweest, wilde constant aan de borst. Heel frustrerend hoor, je gaat aan jezelf twijfelen en dat moet natuurlijk precies gebeuren als de kraamhulp weg is.... Ben echt bekaf nu, ik hoop dat meneer lekker moe is en vannacht een beetje doorslaapt @ ikdus spannend hoor, nog maar 4 dagen! mijn man wil graag in duitsland wonen, het hoofdkantoor van het bedrijf waar hij werkt staat daar ook. ik zou het ook best willen hoor, met al dat getrut hier in nederland.....maarja....ben 3 jaar geleden al naar brabant verhuisd vanuit het noorden, leuke baan hier, een paar goeie vriendinnen redelijk in de buurt......nee ik ben er voorlopig nog niet aan toe om dit ook weer achter me te laten!
Moet je ook niet doen hoor, je hebt net wat opgebouwt dan eigenlijk, zou dan ook nog lekker blijven waar je zit.. Dat verhuizen naar Duitsland komt dan later wel toch Balen hoor dat Mika net een regeldag heeft wanneer de kraamhulp net weg is hahaha, is het nog een beetje goed gekomen?
Hoi! Hee daar! Zag ik Tezz in het groen... mmm maar dan kan het nog alle kanten op niet Verder niet gelezen. Beetje te druk hier. Ga nu mn bedje in maar kwam even hoi en doei zeggen! Doei
hij ligt nu lekker te slapen....zometeen de laatste voeding en hopelijk slaapt hij daarna weer net zo lekker
Bagger? Niet bij mij op school [-X O Mielenl, de dag is bijna voorbei . Hoop dat ie morgen weer "de oude" is en jij even bij kan slapen... Tezzz, ik zet in op 100% (weer een polletje maken? Haha, kan je alleen met 100 of 0% goed zitten )
Hahaha Miepie niet alle scholen zijn bagger natuurlijk, gelukkig maar ! Hoe waren de echo's en bloedonderzoeken van miepman? Heb je meteen de uitslagen gekregen ? Mielen, wat fijn dat hij slaapt, hopelijk is je kleine ventje morgen weer de oude en slaapt hij heerlijk door zodat jij ook kan bijslapen
Zo ik ga er ook weer vandoor misschien ben ik er morgen weer even en anders tot in Spanje Doei meiden x