Ja die wel...dacht dat jet om een andere Beau ging Nou..G4b is ook al een tijd weg...iedereen op het terras ofzo? 8) **wil ik ook!**
@Beastie: ik kom net van het terras af en geloof mij...wil je niet! (Ik heb het heeeeel koud gekregen )
Ik ben doodmoe. Ben altijd moe op vrijdag als ik naar de psz ben geweest, maar meestal slaat de vermoeidheid dan nu ongeveer toe. Maar nu was ik echt om 12.00 uur al op! En ik heb nou ook nog een stampende koppijn erbij. Óf ik word ongi (en dan vandaag nog) óf het gaat idd nog 8 maanden duren, maar voel me helemaal niet fijn nu!
Jasje aan..uit de wind in de zon...moet best te doen zijn...cola-tje erbij! Vandaag zijn ze begonnen in me tuin met nieuw terras...duzzz.kan er nog niet op..maar straks in me verlof enzo
Middag! Even heel snel spieken hoe het met Tezzz gaat... nog niet roze, ook niet rood... hmmm, afwachten dan maar :-? Ben er weer vandoor, hard aan de poets en moet nog wat dingen ophalen van de stomerij. Vnavond langer !
Ik ben er weer Boodschapjes gedaan, gepoetst, stomerij, naar de kapper geweest (hihi, Lola, je bracht me op een idee ).... nou mag het weekend beginnen 8) Tezzz, Go4baby en Lola zijn ook zo moe... hmmm, wat hebben jullie nou met elkaar gemeen? Lola, veel plezier met je FRANK-borrel (had er ook nog nooit van gehoord ) En Beau een lekker ding ? Haha, maar goed dat niet iedereen hetzelfde type aantrekkelijk vindt
O, en Elba; heel fijne dag morgen! Weer lijkt goed mee te gaan werken, wordt echt super volgens mij Geniet ervan!
@ Tezzz: Het wordt een roze weekend, ik voel het! @ Elba: En voor jou ook een dubbel roze weekend! Geniet ervan en ik wens je stralend weer en stralend geluk! @ de rest: knuffs! Ga, weer, ben echt helemaal stuk! Moet nog 1000 dingen doen voor ik weg ga. Tjusssssss, liefs! g4b
Wel goed opzich. Ben aan het wachten op mijn ei. Denk dat het niet lang meer duurt En hoe gaat het met jou?