Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ben blij dat het goed met je gaat. Met mij gaat het nu weer redelijk, ben de afgelopen 3 dagen zooo ziek geweest. Heb een flinke buikgriep gehad. Gelukkig kan dat allemaal geen kwaad.

Verder heb ik met vlagen lat van misselijkheid en vermoeidhed maar dat valt eigenlijk wel mee. Afgelopen woensdag (hoe ziek ik ook was) zijn we naar de VK gewwest. Hij heeft met een doptone het hartje al gevonden het was mooi om dat te horen maar dat geeft natuurlijk ng steeds geen zekerheid :oops:
    9 mei hebben we de eerste echo. Maar we gaan dadelijk ff nieuwe kleren kopen want ik kan mijn gewonde broeken al niet meer dicht krijgen.

Ik hoop dat je pendel voor maart uit gaat komen het is je zo gegund!

xxxxx

2. Ellenk

Ellenk VIP lid

hee hallo.

Zie helaas hier nog geen Roze nieuws bij een zeker iemand. Verdorie! ;)

Ik ben moe. Gisteravond feestje vanmorgen vroeg op voor school dadelijk nog repetitie en dan lekker het bedje in ! ! !

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    update: ik ben nog steeds niet rood. Wel weer ovutestje gedaan natuurlijk ;) : uhm...het streepje is wel duidelijker maar weet eigenlijk niet of íe ook donkerder is :(
    Van Rainstarr nog niks gehoord.

Misschien dat ik straks er nog ff ben, maar kan niks garanderen. Ligt eraan of mannetje wil computeren of niet. Anders ben ik er morgen(middag) weer! Mannetje is er trouwens van overtuigd dat ik zwanger ben :) (volgens mij wil hij ook wel aan de % poll mee doen :) )

Laterrrr!

Liefs Tezzz

4. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    He meiden, kwam nog ff voor het weekend voorbij fietsen...

@ tezzz..jij bent zwanger....heb er zo'n goed gevoel over..enne...mijn ovutest was ook posi tijdens zwangerschap.... \:D/

Moet nog ff terug lezen..maar ben onwijs moe en ga zo lekker plat...dus morgenochtend zijn jullie weer de eerste hahaha

Ohhhh..nog ff stoom afblazen...
    Morgen kunnen we de nieuwe fietsen ophalen van de jongens ..kunnen de oude fietsen inleveren en krijgen dan een leuke korting....
    LEUK..denk je dan ....
    Komt Marvin thuis ..........fiets kaduuk......is ie op z'n plaatje gegaan (was vissen..dus emmer vast, hengel..kortom..drama )....heeft hij weer.... ](*,) ....daar gaat mijn korting..... #-o
    Heeft ie ook nog per ongeluk op een hengel van een vriendje gestaan die dat kreng in het gras gelegd had ( een nieuwe ook nog...dusssssssss ketching ketching ) ....pffffffffff...is niet zijn dag hoor :cry:

zo genoeg geklaagd..ga lekker plat..tot morgen allemaal

ehhhhh roze zaterdag?..is toch ook leuk? ;)

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

Inderdaad diaantje: roze zaterdag is leuk, roze zondag is ook niet onaardig, och
    We gaan nu voor roze weekend....;)

6. Niet meer actief

Heey meiden kwam even "afscheid" nemen,

Ik wil iedereen super veel geluk wensen met het zwanger worden maar boven al veel plezier ;)
    Ik hoop dat we straks een gezonde zwangerschap tegemoet mogen gaan !

De zwangere, ik hoop dat jullie een geweldige en gezonde zwangerschap hebben/houden en dat er alles helemaal goed is met jullie beebs..

De mama's, ik hoop ook dat jullie veel plezier hebben met het opvoeden van jullie beeb/kids en dat ze groot en gezond mogen worden !

Dikke knuffel voor jullie allemaal x

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Wendy, dat ziek zijn is wel een heel goed teken ;) Geniet er nog maar even van, grapje hé meid. Ik zou het maar al te graag van je overnemen.

8. Ellenk

Ellenk VIP lid

Ikdus het gaat jullie goed in Spanje en laat af en toe nog eens wat van jullie horen!

9. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Mogguh meiden...ja vroeg uit de veren hier als je 2 kids hebt die zo naar het voetbalveld moeten.. ;)

@ ikdus...meis, veel plezier in Spanje, als je eenmaal lekker zit, beentjes omhoog en een heerlijke sangria (hopelijk alcoholvrij? ;) ) en genieten !
    Enne net wat Ellenk zegt..stay in touch !

@ Tezz....kom maar op met die test !

Zo krijg de kleine van de buuf zo even hier..mannetje is nu 2 maanden ...kan ik alvast oefenen \:D/ ...kijken of "het" er nog in zit hahahah..is al weer zoooooooooooo lang geleden.
    Vanmiddag verjaardag, boodschappen doen, kortom..weer eens volledig volgeboekt.
    Dus meiden..mocht het er niet meer van komen ..hele fijne zaterdag!

laterzzzzzz

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen Dames!

Ik dacht: even spieken of Tezzz al getest heeft, maar nog niets vernomen, ik duim dan rustig verder!

Hoe is het met alle andere dames?

Hier weer om 7 uur wakker (al een uur later dan gister!) en ben blijven liggen tot kwart over 8, maar kon echt niet meer slapen!
    Straks naar de zwartemarkt! (alweer)
    Gister terrasje gepakt met vriendinnetje en ze vond het wel vreemd datik niet dronk! Ik had geen goede smoes klaar, maar zei dat ik gewoon geen trek had! (kan toch?) Later waren we nog even in de hema en toen liepen we langs de baby afdeling, zei ze:aaah, kijk ditwat lief, die ga ik voor je kopen binnenkort! Ik zei: pardon? Ik heb dat niet nodig hoor! ;) Dus ik kreeg het al helemaal warm, maar goed ze zegt: nee, maar binnen nu en 5 jaar heb je wel een kind! OPLUCHTING!
    Morgen ga ik met een andere vriendinnetje wat drinken in de stad, dus dat wordt weer zoiets....

Nou fijne dag allemaal en voor ik wegga kom ik nog wel een kijken of Tezzz al roze is!

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ps:ik had gedroomd dat tezzz zwanger is, moest ik opeens aan denken!

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen!
    Haha, Lola, toch maar even een standaard smoes bedenken? ;) (antibiotica?) Enne... vaker voorspellende dromen?

Heb vannacht gedroomd dat ik wat roze had bij het afvegen... op dag 5 DPO ofzo... en was ervan overtuigd dat het een innesteling was. Hmmmm, als je zelfs al dat soort kleine dingen gaat dromen is het wel heel erg met je, toch? ;) Geen idee trouwens of het goed afgelopen is, werd weggeroepen door een paar kinderen dat er een dode man in het park lag :rolleyes:

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hahaha, miepie, ik had ook gezegd van antibiotica, maar ik kwam niet echt geloofwaardig over denk ik! (ik kan ook niet liegen.... daarom weet mijn beste vriendin het ook al vanaf dag 1)
    En over die dromen, voor tezzz hoop ik dat ik voorspellende dromen heb! (ik heb laatst heel veel nare dingen gedroomd, dat mijn moeder dood ging enzo dus wat dat betreft hoop ik niet dat ze voorspellend zijn!)

Enne... Jouw droom! ieieieie een dode man in het park! Gatver! Was ie vermoord?
    maar die innestellingsbloeding zou wel weer mooi zijn als dat voorspellend was, moet je alleen die man erbuiten laten in het echt!

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Tezzz nog niet gesignaleerd?

15. goedemorgen!

hahaha die lola ja das moeilijk dan he om t verborgen te houden!

nog geen tezz?
    spannend :D
    heb nu 6 dagen vrij! heeeerlijk... was helemaal kapot gister.. vanaf 7 tot 5 die kleine gehad en dan van 7 tot 23.00u werken.. was om half 12 pas thuis en was helemaal dood!
    dus nu maar lekker uitgeslapen hihi

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    mmmmiddag!

Nou, heb wel getest dus maar kan er weer niet meer van maken dan een indrooglijntje (zo eentje die je ziet als je 'm tegen het licht houdt) :( Temp 37 (niet hoger, maar ook niet laag dus) en geen ongigevoel of rood te zien. Wel moe nog steeds. Geen nieuws dus eigenlijk.

Ik wacht maar gewoon weer af de komende dagen. Zie wel wanneer ik weer test. Misschien dan toch maar volgende donderdag roze maken?

@Lola: wat heb jij aparte dromen ;)
    @Miepie: Je kunt wel een film-scenario maken van die van jou! :)

@Ikdus: hoop dat je veel geluk krijgt in Spanje!
    @Diaantje: Doe je wel kalm aan met al die drukte?

Wat lief dat jullie allemaal zo aan me denken!

Tot later vanmiddag!

Liefs Tezzz

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha ik gun het je ok echt! ;) Zwanger worden dan niet het ziek zijn!

18. hmm vaag hoor tezzz.. nu maar weer afwachten, erg hoor die onzekerheid!

tot snel ikdus!
    goeie reis en veel geluk!

19. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    middag meiden

En ik had zo gehoopt dat Tezz roze zou zijn...MAar wat niet is kan nog komen je temp is wel mooi toch?

@Diaantje leuk om even op zon klein babytje te passen, idd kun je alvast weer ff oefenen ik geloof dat je het nooit helemaal verleerd. Mijn moeder pikte ook alles weer meteen op met onze baby alhoewel het wel 20 jaar geleden was voor haar met zon kleine spruit

@Lola ik heb nooit last van voorspellende dromen he? :oops:

@hier

Gisteren onverwacht heerlijk wezen dansen!
    Heerlijk ik sliep pas om half vier, en was er om zeven uur al weer uit :(
    Maar zit nu nog in mijn slobberkloffie achter de pc,
    We krijgen vanavond om 2000 uur eters dat moet ik nog voorbereidden, er moet hier nodig een stofzuiger door de kamer gehaald worden en er ligt een metershoge wasbult die opgevouwd dient te worden..
    :confused:
    Mooi einde ego bericht doei!

20. Ellenk

Ellenk VIP lid

Hallo hallo,

Kijk in het weekend is het goed bij te houden hier :)
    Ik kwam ook ff voor Tezz kijken maar zie dat er nog geen nieuws is dus maar weer in PUPO-stand dus :) :)

Zo ik ga maar eens lekker bank hangen na een hele dag vol met kinderen....We hadden st. Jorisgdag dus we hebben een hele grote draak verbrand en een tochtje gelopen en dat twee keer vandaag.
    Ben er wel achter dat 'mijn' bevers beter zijn dan de welpen. De bevers konden de rode roosjes van crepepapier gewoon vasthouden. Bij de welpen moesten sommige het in de mond stoppen en die waren dus helemaal rood. hahahahaha fijn als die thuis komen................

Deel Deze Pagina