@Ellenk: en die ouders maar denken dat ze die draak hebben doodgebeten heb daarstraks rood gespot . Mijn ovu-testje daarentegen was een stuk duidelijker al dan die van donderdag! (niet positief maar bijna wel). Mijn tepel voelt sinds vandaag ook alsof íe in brand staat. Heel raar. Snap er niks meer van Zal wel ongi worden dan toch? Afwachten dan maar weer! *zucht* Morgen ben ik er weer! Laterrr Liefs Tezzz
pffff tezzz meid wat hou je het toch spannend! ik kwam speciaal even kijken hoe knalroze jij was geworden maar helaas nog geen spetterende streep op de test! Nou lekker weer in PUPO-stand en over een paar daagjes wél positief testen he! @ ikdus ik ben vast te laat maar heeeeeel veel succes met verhuizen en inburgeren daar in Spanje en laat nog eens iets van je horen nou hier (eindelijk) weer een rustig dagje achter de rug. Mika had twee regeldagen (zul je net zien, zo vlak nadat de kraamhulp weg is), in zijn geval hield dat dus in dat hij bijna direct na de voeding alweer aan de borst wilde Gelukkig gunde hij ons wel onze nachtrust maar oh het was echt super vermoeiend en zoooo vreselijk om dat mannetje elke keer te horen huilen! Vanmiddag dan ook ruim anderhalf uur liggen slapen, had ik blijkbaar hard nodig Vanmorgen ook lekker even een stukje gewandeld. Dat valt wel tegen hoor, ik kan echt nog niet ver lopen! En ik heb zo'n enorme zin om met z'n drietjes de stad in te gaan, lekker winkelen of even de vrijmarkt over op koninginnedag.....
Tezzz verdorie da's dubbel maar....pupo pupo! Mielenl... lekker is dat he dat je nu kunt zeggen we gaan met ons 3en......
hahaha verdorie had ik daar nu maar aangedacht. Had ik wel een grapje van kunnen maken.... Zo ik ga nog maar ff genieten in de tuin 8) van de zon. Kom morgen wel weer spieken....
@ Marieke: ja zeker! Morgenavond met een vriendinnetje wat "drinken" in de stad! God o god, ik kan beter niet meer afspreken met mijn drink-maatjes! @ Tezzz: oooh dus jij houdt het nog eventjes extra spannend! Rood en een bijna positieve ovu test! Maar hoe zat het ook alweer? Bij je dochter testte je toch ook laat positief? @ Tom: ja! Jij hebt echt voorspelbare dromen! Heerlijk even de beest uitgehanden dus! You go girl! @ ellen: Een draakverbrand? Wat is dat dan? Is dat ook iets van uit het oosten? @ Mielen: Lekker dat jullie weer een rustig dagje hebben gehad! Heerlijk weer was het om te wandelen! Nog steeds zo vermoeiend? Nog even kleine beetjes oefenen voor woensdag! Zo hier de hele dag op de zwartemarkt rondgelopen! Ben kapot! Net hebben we maar simpel even hamburgertjes gemaakt! Erg lekker, maar niet zo gezond! Ben echt blij dat m'n vriendje dit weekend vrij is!
hoihoi o leuk ik wil ook naar de zwarte markt.... hopen dat t belastinggeld snel binnen is hahaha he bah tezz nu is t dus nog onzekerder... vervelend! maar idd PUPO! hier de hele middag buiten gezeten heerlijk weer en nu weer thuis en verveel me nu al... in drukke weekenden wil je lekker rust en in rustige weekenden wil je juist wat doen hahaha tis bij mij niet snel goed
Vermoeidheid valt wel mee hoor, ik doe rustig aan. Maar na een stukje lopen krijg ik last van mijn bekkenbodem, en die heeft nog best wat weken nodig om helemaal te herstellen
ff snel helaas lijkt de ongi tóch echt door te zetten Waarom mijn ovu-test dan bijna posi is, weet ik ook niet Het vrouwelijk lijf is ook echt 1 groot mysterie he? Ben er morgenmiddag weer! Liefs Tezzz
jullie knuffels van harte in ontvangst genomen (Ik zit hier nog steeds een beetje in de ontkenningsfase geloof ik Snap nog steeds die ovu-tests niet en die vage indroogstreepjes dus ook niet ) Tot morgen! Liefs Tezzz
Tezz kussen vanuit hier voor jou, getsiederrie. helemaal niet leuk @Lola ik ben en blijf een diva met rode pumps mzzl
Mogé, hier eentje die optijd wakker is....voor een zondag! Dikke knuff voor Tezzzzzzzzz , daar hadden we niet op gerekend!? iemand wakker? Lola?
Goedemorgen! Tezzz: hoe is het nou? Is het al doorgezet of niet? Tom: dat is waar! Beastie: ik was voor de verandering eens om half 9 wakker! Echt blij! Maar jeetje, jij was dus ook echt vroeg uit de veren! Heb je nog een beetje kunnen slapen?
Goedemorgen meiden, Wat een heerlijk weer zeg. Mijn temp is aan het zakken. Dus denk dat mijn ei eraan komt. Ben benieuwd wat de test vanmiddag zegt.
hmmm was al om 4.27 wakker...buik ook...kon niet meer slapen en ben er om 5.55 uitgegaan. Nog een klein slaapje op de bank gedaan van een half uurtje...meer niet zal vannavond we zo moe zijn dat ik heerlijk slaap!
@ Mupkuh: waar woon je dan? hihi, hier is het niet zo mooi, heleboel wolken! En ik wou nog wel in de tuin zitten vandaag! @ Beastie: jeetje zeg, datis echt vroeg! Idd een voordeel slaap je vanavond goed!