hai meiden .... Ook hier vroeg wakker, rond 06:00, maar verdomde het zoals Beastie om er uit tegaan.. Word je niet blijer van hoor..meer duf..dus volgende keer toch maar eruit hahahah Straks even naar de kwantum...lekker ff neuzen.....geld moet rollen ( alleen zo jammer dat het altijd van me af rolt ..en niet naar mij toe ) later meiden! oh enne tezz...heeft het doorgezet? of was het een stiekeme innestelling ....hoop het voor je meis..
@ Mupkuh: oh dat is hier ook erg ver vandaan! Ik hoop dat het zo hier ook gaat gebeuren! Wou lekker aan mijn schoolwerk in de tuin! @ Diaantje: Ook al zo'n vroege vogel! Winkelse in de Kwantum!
Goedemorgen allemaal! Sorry dat ik er zo weinig ben heb slecht bijgelezen. Alleen Tezzz even in de gaten gehouden! @ Tezzz: mmm verdorie! Maar dan gewoon raak in mei toch? In mei krijgt iedereen toch een bevrucht ei? @ Diaantje: hoe is 't meis? Het lijkt me dat de rust je goed doet (en de kleine natuurlijk ook) Is de hoeveelheid vruchtwater weer aangegroeid? Kan dat? Ik heb geen idee hoor... @ Beastie: ohh ik was ook rond 5 uur wakker. (moest weer eens plassen) en heb nog een uur ligen woelen. Toen gelukkig weer in slaap gevallen tot 9 uur!) Hoop dat je vanavond lekker vroeg en goed slaapt! @ de rest: knuffs! Hier gaat 't goed, lekker druk maar ook tijd voor leuke dingen. Gister vier vrienden gezien die ik al tijden niet gezien had. De eerste vroeg met een blik op mijn buik: oh, zie ik daar wat leuks...? En later kwam een andere die er van overtuigd was dat ik zwanger was... en het niet geloofde dat ik zei dat 't mn vetrol was... totdat ik 'm even flink vastpakte... (had ook wel een shirtje aan dat mn pensje accentueerde) (we hadden elkaar al lang niet gezien en ik ben 15 kilo aangekomen in bijna 2 jaar.... ze vonden het wel een beetje genant... ) Ik ben net een aantal kilo kwijt dus... lekker weer! Maar ik vertel ze later wel dat ik zwanger ben. Je kunt het alleen nog niet zien nu. (de uitwendige echo was ultra vaag van de week en alleen inwendig was er echt wat te zien). Nou, dat wilde ik jullie niet onthouden....
Gelukkig ben je ook echt zwanger G4b anders was het nog genanter hoor! Tezzzzz balen meis... maar...... (ik bekijk het maar weer van de positieve kant) Je hebt tenminste nu een ei gehad en weer een normale cyclus. Ik heb wel een gelezen dat ook met alles OK en op tijd (smep) het "maar" in 30% van de gevallen raak is.. Het komt goed in mei meis, ik weet het zeker! *geeft digiknuf aan Tezz* Lola ken jij het verhaal van st Joris niet? Het is een verhaal over moedig zijn en strijden tegen het kwaad eigenlijk... http://www.brownsea.nl/index.php?option ... Itemid=153 voor als je je verveelt!
Goeiemorgen (Beastie, goeiemidag !) Go4baby, wat kan jij liegen zeg ! Haha, wat minder om zo'n opmerking te krijgen... maar goed dat je wél zwanger bent Ik kreeg aan het begin van het schooljaar een soortgelijke opmerking van een collega die er een jaartje uit was geweest (wees naar m'n buik "Goh, wat leuk!" ) Tezzz, hoest met jou nu? Doorgezet? Pffft... en we hebben zó hard geduimd met z'n allen :-? Beastie, nog een lekker middagdutje doen zo? Was ook vroeg wakker nachtje weg, 1 jaar getrouwd... 's ochtends wekker gezet voor tempen en daarna niet meer in slaap kunnen komen :-? Rest; dikke knuffel!
middag Miepie! Was het leuk...jubeleum vieren! Wij zitten nu aan de thee met slagroom soesjes...jaja de vriezer moest maar een beetje leeg **wat een smoes!** Aha dus ik ben niet de enige die aan het nacht wakken was...Vanavond maar een beetje optijd naar bed inderdaad.. Idd G4B is maar goed dat je wel zwangert bent! Anders kan zo'n opmerking wel stevig aankomen..Na je NY avontuur en je nekplooi meting maak je het wereld kundig? (vrienden, schoonmoeder...boze ex?) Wanneer stap je nou op de airplaine..gaat dde labtoppie mee?? Horen we nog wat uit NY? Maak je wat foto's enne welke shops moet je hebben voor je zw-shoppen usa style? 8)
@ Go4baby: Jeetje je vriendinnen hebben wel lef om het te zeggen! Gelukkig is het dan wel zo, maar toch! Was het voor de rest wel gezellig? Wanneer ga je vliegen? @ Ellen: nope, nooit van gehoord! Ik heb hem even vluchtig door gelezen, maar ben een beetje moe om me zo lang te concentreren! @ Miepie: jullie jubileum goed gevierd? @ Beastie: oooh heerlijk, soesjes! zo hier nog net even een uurtje gedoezeld op bed! Buren waren bezig met een kettingzaag, ik weet nou niet of ik heb geslapen of niet! Beetje vaag gelegen dus.... Het zonnetje komt hier niet door! ik wou nog wel in de tuin aan mijn schoolwerk! Niet dus! (gelukkig heb ik toch geen puf!) Vriendje is even met broertje op pad! sinds broertje na heel lang in de bajes gezeten te hebben op vrije voeten is, moet ik vriendje heel vaak delen met zijn broertje.. Grrrr! maar wel lekker rustig!
Goedmiddag alweer! @GO4BABY lekkere tactische vriendinnen zeg.. pfff Maar goed je ben wel lekker heerlijk zwanger @Beastie Je was idd erg vroeg vanochtend. Vanavnd vroeg met een boek in bed? @Diaantje Is de Kwantum open bij jullie? Vele plezier met het neuzen.. @LOLATJE Je zwagertje wil gewoon zijn vrijheid vieren denk ik wij doen dat meestal op 5 mei Enne ik heb zin in de rode lak pumps met teentje eruit.. Maar gaan straks naar de vogelkijkhut en dan moet ik eerst een end door de modder baggeren Ik hoop dat hier het zonnetje ook wat doorkomt want wij hebben blote beentjes vandaag. (dochter en ik) @Ellenk mooi verhaal! Ik zal m uitprinten en mijn zoontje geven. Die vind dat wel leuk. Heb je nog een weekkie vakantie? @Miepie je hebt zeker mei vakantie of niet? Kun je dan lekker bijslapen @Al wat van Tezz gehoord @hier gisteravond vrienden te eten gehad erg gezellig maar was weer een latertje. En daarbij opgeteld de twwe uurtjes slaap van die nacht ervoor dan kan ik wel zeggen dat ik behoorlijk slaperig bne heb net op de bank een uiltje geknapt. Trouwens vanochtend heel vroeg nog een geweldige SMEP gemaakt daar ben ik eigenlijk nog van het nagenieten Tot hjoen groet van Mir
Hey Ladies, Daar ben ik weer even. Dacht ff snel bijlezen voordat ik zo ga testen. Ben benieuwd of mijn streep een stuk dikker is.
@ Tom: een echte diva gaat met haar pumps door de modder baggeren! hahahaha! Nee hoor, ik zou gewoon een paar regenlaarzen aan doen! ik heb een heel gaaf paar, maar die heb ik ooit uitgeleend aan mijn inmiddels ex-schoonzus, dus weet niet of ik die ooit nog terug krijg Ach ja en mijn zwager, ze moeten maar genieten, want hij heeft voorlopig nog een enkelband, dus moet hij elke avond om half 7 thuis zijn! Dus doordeweeks kunnen ze elkaar niet zien! 2 handen op 1 buik zijn ze Maar veel plezier! @ Mupkuh: ben benieuwd of ie al positief is! Ik ga hamburgertje bakken! hihihi, cheeseburger maken met chedar kaas! heeeeeeeeeeerlijk!
Hier is me lief tosti's aan het maken 8) met verse Jus d'orange want we zijn met ze drieen hard in de tuin aan het werk...wordt helemaal leuk...en een grote bloemen zee rond kraam tijd **shit moet roosvicee fero door me jus...niet te zuipen!!..beetje dan maar goed voor frummel!**
ooooh dus jullie hebben zo een prachtige tuin om met de kraamvisite te zitten! Waar is die "fero" goed voor dan?
@ Beastie, wat een mooie fotos zeg in je album. Ik heb bijna mijn ei. Denk dat mijn test zo bijna positief is Er kwam meteen een streep te voorschijn. Nog 5 minuutjes wachten en dan weet ik het.
Beastie, ook in de tuin? Lekker he? (Kwam even binnen om een korte broek aan te doen, is toch wel erg warm met lange zwarte broek ) Lola, Fero is voor het ijzergehalte. Goed als je wat bloedarmoede hebt... Tom, zie het al helemaal voor me, op je rode pumps door de bagger Zo, korte broek aan en de tuin weer in. Later!
Ik hoop het wel jah. Joehoe, ik ben echt zo blij. Gister was ie nog een stuk lichter. Nog maar net zichtbaar
@ MIepie: ooh thanks! Best warm buiten he? @ Mupkuh: wat goed meid! Misschien dat ie vanavond positief is, ik zou als ik jou was later nog even een test er tegen aan gooien! Nou ik ga ook even genieten, want het zonnetje komt door en net toen ik in de tuin stond merkte ik dat het echt heel warm is! Doei dames! Kom later misschien nog wel even spieken, ik ga later met een vriendinnetje in de stad wat eten en drinken!
Mupkuh...**dank je wel voor het compliment ** en nu ... AAN DE SMEP!! Lola..YEP, Fero...eigenlijk Ferro...is idd goed voor je ijzergehalte..die daalt wat tijdens je zwangerschap en die van mij is al niet zo hoog dus ff wat extra...**Tip, alleen door sinasappelsap is het redelijk te drinken..verder is het VIES..understatemant..smerig! ** En veel verse groentes als paprika en broccoli eten zit ook veel ijzer in Miep...ja lekker in de tuin piellen ... krijgen nog een nieuw terras en het pad langs het huis zit er al in...ff met de plantjes spelen dussss 8)
mmmmmmmmmmmmmmmmiddag! kheb een nieuwe banner Wat zijn jullie allemaal vroeg op vandaag! Ik heb heerlijk uitgeslapen tot 11.30 uur! En nou genieten van het mooie weer. Heb meteen de hoezen van de bank getrokken en in de wasmachine gepleurd. Ze zijn zoooo vies! Hopen dat ze droog zijn voordat het morgen gaat regenen. En nou ga ik lekker niks meer doen, want ...kheb een beetje au in de buik @Mupkuh: maak er iets moois van vanavond! En morgenavond en overmorgenavond @G4B: toch flauw dat ze denken dat je zwanger bent. Had je nou niet de neiging om het dan maar gelijk uit te schreeuwen dat het ook ECHT zo is? @All: liefs van mij! Jullie zijn lieffffff! Tezzz