@ Lola, dat is misschien wel een goede vanavond nog testen. Heb ik eigenlijk nooit gedaan. Thanks voor de tip. Bedankt meiden, dat klussen zal wel lukken. Hij is nog niet helemaal positief. Maar denk dat we toch maar gaan beginnen
Hey meiden! Wat een heerlijke dag is het vandaag! 8) Het smeppen zit erop. Ik heb gisteren mijn eisprong gehad. Voor de zekerheid vandaag wel even klussen. (gewoon omdat we dat willen ) Dus ik zit al in de wachtdagen. Zucht. Iedereen nog veel succes en geniet van deze mooie dag!
@ mupkuh suc6 met smeppen @ tezzz neeeeee dat was niet de nieuwe banner waar ik zo hard voor geduimd had! @ beastie klinkt gezellig, die tuin van jou. in onze tuin staat nu zoveel onkruid dat de kindertjes uit de buurt komen zoeken naar inheemse plantensoorten Weet je wat ook heeeeeeel smerig is? Vrouwenmantel capsules. Je hebt er ook thee van, maar die capsules slik je effe wat sneller weg.. @ go4baby jeetje wat lomp zeg van die vrienden om dat te zeggen.....gelukkig ben je wél zwanger dus dan komt het niet zo hard aan he hier heeft het zonnetje zich weer een beetje verstopt....maar wij zitten hier f1 te kijken lees: ik deed, liggend op de bank, een ferrari na tot mijn echtgenoot me wakker maakte Misschien straks nog even een rondje lopen
@tezzz... balen joh dat je ongi bent geworden. Maar zoals ik ergens al eerder heb gelezen in mei krijgen we aleemaal een bevrucht ei. Hier nu al 6 dagen provera nog 4 te gaan en dan mn ongi. Wie weet hoeveel dagen erna ik die dan krijg? Ik heb donderdag mn laatste.
@Nyncke: ik slikte op donderdag m'n laatste provera en werd toen op zondag ongi. Ik hoefde trouwens maar 7 dagen te slikken. jaaaaaaaa we gaan allemaal voor een mei-ei!
Smep Baby's Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) 16 apr. 08, knul. *MOAS => Mother of all smeppers! SMEPpers van s(m)eptember: Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl! ± 24 mei WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy ± 23 mei Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise ± 27 mei Fiona23 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! ± 30 mei 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger....15,63% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a surprise ± 10 jun. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP)It's a surprise ± 18 jun. Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! ± 12 jun. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl! ± 13 jun. Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl! ± 20 jun. Mijntje \/ (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 jun. Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! ± 4 jul. 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise ± 11 jul. Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! ± 11 jul. Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise ± 14 jul. Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy ± 12 jul. Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! ±17 jul. Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy ± 20 jul. Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP)It's a surprise ± 25 jul. 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC*) \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a girl! ± 12 aug. Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 aug. Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) It's a girl! ± 28 aug. *SC => Super Cynthia! 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) ± 6 sep. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) It's a girl! ± 9 sep. Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) ± 28 sep. Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) ± 03 okt. 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) ± 09 okt Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) ± 24 okt 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) ± 16 nov Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) ± 24 nov Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) ± 30 nov 14 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 3 Zwanger 21.4 % zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: 1. Nynke1980, ronde 9, NOD 2 apr 2. Ikdus, ronde 4, NOD 4 apr 3. Marieke1610, ronde 16, NOD 6 apr 4. Ellenk, ronde ?, NOD 6 apr 5. Wieffie, ronde 10, NOD 8 apr 6. Tom78, ronde 11, NOD 9 apr 7. Stoetel, ronde 4, NOD 9 apr 8. Julita (ronde 14, veel x smep) 9. Elba \/ (ronde 11, veel x smep) ± 22 dec 10. Goofychick, ronde 5, NOD 14 apr 11. Lola1982 \/ (ronde 5 na MA, 1x smep) ± 26 dec 12. Klingel, ronde 2, NOD 19 apr 13. Queenie, \/ (ronde 8, 1x smep) ± 28 dec 14. Rainstarrrrrrrrrrrr, ronde 15, NOD 21 apr 15. Krientje, ronde 9, NOD 22 apr 16. Tezzz, ronde 6, NOD 22 apr 17. Dag, ronde 5, NOD 24 apr 18. Marina71, ronde 6, NOD 25 apr 19. Nyncke, ronde 6, NOD 29 apr 19 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 3 Zwanger .... negatief....0 twijvel.... 1 MK ...% zwanger ************************************************************************** SMEPpers van Mei, in Mei krijgt elke smepper een ei! 1. Ellenk, ronde ? , NOD 2 mei 2. Miepie80, ronde 16, NOD 4 mei 3. Pooh81, ronde 6, NOD 5 mei 4. Marieke1610, ronde 17, NOD 6 mei 5. Stoetel, ronde 5, NOD 10 mei 6. Tom78, ronde 12, NOD 11 mei 7. Mupkuh, ronde 1 na MA, NOD 11 mei 8. Klingel, ronde 3, NOD 18 mei 9. Tezzz, ronde 7, NOD 27 mei Mijzelf maar op rood gezet en (voorlopig) er maar weer opgezet voor eind mei. Van Rainstarr nog steeds niks vernomen en Dag heb ik ook al lang niet gezien!
het wachten is ook voor mij begonnen. Dag 10 een pos ovutest en FF geeft aan dat me eisprong rond dag 17 was. we zullen zien wat de uitkomst is...
@ Pooh, dat is wel raar meid. Pas zo laat een ei. Heb je je temp kaartje ergens staan. Dan kan ik eens kijken.
Ik was ervan overtuigd dat mijn eisprong gisteren was. Maar nu heb ik al 3 dagen achter elkaar een vet positieve ovu-test. Bij de vorige cyclus had ik dat 2 dagen. En toen bleek dat ik de op de 2e positieve testdag dag mijn eisprong had. Gezien alles per dag gelijk liep ( ovutesten en temp.) dacht ik dat ik dat nu weer had. Nu maar afwachten waar ff het rode kruis zal gaan plaatsen. Echt een mysterie dat vrouwenlichaam,haha!
goedenavond! hier de hele dag heerlijk in een t shirtje in de tuin kunnen zitten bij vrienden.. was gewoon warm! heerlijk maar ja vanaf morgen word t al weer minder (hoe worden we ziek?) klote van je nieuwe banner tezzz... de rest fijne avond nog! tot morgen!
Tezzz, nogmaals dikke knuf. Laat je je een beetje verwennen door je mannetje? Hoe is het met je buikkrampen? Stoetel, wat deed je temp vanmorgen? Als die al wat omhoog was kan je er vanuit gaan dat je eisprong idd gisteren al was hoor... Pooh, wat vaag... posi test op dag 10 en volgens FF op dag 17... Heb je rond dag 17 ook nog ovutesten gebruikt? Nou ja, afwachten maar... misschien dat FF het nog bijstelt :-? Marieke, heerlijk vandaag buiten he? Heb ook heerlijk zitten wroeten in mijn tuintje... iets té, pijn aan mijn rug nu :-?
Joehoe! Ik vlieg de 1e in de ochtend en ben de 14e in de ochtend weer terug (compleet met jet lag 8) ) Maar laptoppie gaat mee! Dus in de avond als jullie op bed liggen en ik afgepeigerd mn bed opzoek kom ik nog even langs! En ik ga me helemaal suf fotograferen en natuurlijk lekker shoppen voor mezelf en de kleine ook een beetje.. denk ik! We willen het nog een beetje rustig houden tot na de 20 weken echo, zeker richting ver weg buiten zeg maar! Nou, ga weer verder lezen!
Gezellig dat je ons niet vergeet als je aan de andere kant vd wereld zit, G4B Zou zo met je mee willen.... Auwauw, net gestuikeld over een opplak-drempeltje bij de slaapkamer - met blote voetjes en net heel ongelukkig natuurlijk. Halve grote-teen-nagel afgebroken. Wat kan je dan bloeden zeg !
Goed verwoord marieke! @ Tezzz: mei is de maand! Dikke knuf en ik heb een goed mei gevoel! @ Tom: hoe was 't in de vogelkijk hut met je rode pumps heb je er vogels meegelokt of waren ze van schrik allemaal op de vlucht? Zou dat wel willen fotograferen. Zo'n vrouw van de wereld op rode pumps die lekker op een mooie dag met de kids vogels gaat kijken en dan als de kids door de verrekijkers loeren haar pumps af veegt met een tissue ofzo... @ Miepie: Goed om te horen dat je tuin weer een beetje aangepakt is Ik wil mn achterbalkon nog doen voor ik weg ga... Doe ik lekker op koninginnendag als ik moe ben van het struinen! Ik ga trouwens dinsdagmiddag al naar Utrecht om daar met mn moeder en zusje al wat rond te struinen... @ Lola: Lekker moe en misselijk? Nog lekker op het terrasje gehangen aan de spa ofzo... Ik moet nu zo lang nadenken over wat ik wil drinken... Niet normaal. Mis een lekker witbiertje wel een beetje op een dag als deze. Maar heb het er ook wel weer voor over. Nou, ik ga mn nieuwe zwangerschaps boeken eens uit de tas vissen! Heb mezelf getrakteerd op het betere naslag werk (kleine gaat nu pas naar bed... vakantie... dus de kust is veilig! Truste allemaal! Liefs g4b
@ Miepie: au! Dat is allesjakkes naar! Tenen stoten doet altijd erg veel pijn. Nagels eraf is helemaal vreselijk! Maar zo stoer dat je niet meer rookt! Pluim!
Hey meiden, Ik ga zo lekker plat en dromen over een dikke vette posi ovutest morgen. Ik droom/duim ook voor jullie
Goedenavond dames! @ stoetel: nou dat is ook vreemd zeg! Ben benieuwd wat je temp morgen doet! @ Tezzz: neeee, wat stom zeg! Maar je hebt wel een ei gehad, dus dat is wel heel positief! @ Miepie: auauau, dat klinkt echt pijnlijk! Gatsie! Maar wel heel knap dat je niet rookt! @ Mupkuh: op naar een positieve ovu test! @ G4B: heerlijk meid, nog een paar daagjes en dan ga je! Zal wel een uitputtingsslag worden! Hoe voel je je nu? Voel je je goed? Of nog steeds zo moe? Yep, op het terras gezeten, ik was in de middag misselijk, had vanmiddag een broodje hamburger gemaakt! Daarna werd ik een partijtje misselijk, ik ging met een vriendin even met haar mee een blokkie om met de hond, ging bijna over mijn nek, toen kwam ander vriendinnetje mij halen om naar de stad te gaan! Ik was toch misselijk! Maar uiteindelijk toen de kaart voor eten op tafel kwam ging het wel weer! Moeilijk qua drinken hoor! Sjonge jonge! Eerst maar spa blauw, daarna fanta, daarna colaatje, beetje afwisselen anders wordt het echt saai! Eten ook moeilijk hoor, dacht lekker zalm, maar daar zit dan weer brie bij en ik weet niet of het de goeie of de foute brie is en dat wil ik dan niet vragen! Deze vriendin deed niet zo moeilijk over het niet drinken. Heb wel een slokje van haar wijn geproefd, want ze had hele lekkere zei ze, ik moest proeven! Kan ook geen kwaad.... Ik was bekaf, keek geloof ik scheel van de moeheid, maar toch tot half 10 volgehouden, vriendje kwam ook nog op terras, gezellig! Was echt heerlijk weer! (sjonge heel verhaal!) Nou ik ga liggen! Bekaf! Slaap lekker dames!
nnnnnnavond! Wat was het lekker weer vandaag he? Het leek wel zomer hier! Kids hebben de hele dag buiten gespeeld en ik ben weer een beetje door m'n was heen! Vanavond helaas wel behoorlijk wat krampen gekregen en lichte hoofdpijn erbij Maar mannetje kwam thuis vanavond met een hele berg gelukspoppetjes! Zaten ergens bij ofzo, dus hij had ze mee naar huis genomen. Weet je wat íe zei? Als we ze nou allemaal aan elkaar knopen kun je er een riem van maken! Ze brengen toch geluk? Lief he? @G4B: nog een paar daagjes dus en dan lekker naar NY! Ik wens je alvast veeeeel plezier! @Miepie: auwie! Niet leuk! Hoop dat het bloeden al een beetje gestopt is? Goed dat je nog steeds niet rookt! Ik heb er vandaag toch maar weer een paar opgestoken hoor! (Moet trouwens zeggen dat ik er niet eens zo heel veel heb gehad wie weet wordt het nog wat met mij! ) @Mupkuh: ik hoop dat je je ei gauw vindt, vastpakt en niet meer laat gaan! @Stoetel: die rare eieren ook altijd willen altijd wegrollen he? @Lola: goed zo! Maar 1 colaatje! Balen dat je misselijk bent geweest vandaag, maar is voor goed doel he! Ik hoop wel dat je misselijkheid hierbij blijft en niet erger wordt. @Tom: lekker vogels gekeken? tjielp tjielp! @all: ik ga lekker naar bed! Morgen wordt het pokkeweer dus heb met de kids afgesproken dat we het huis eens grondig gaan schoonmaken. We beginnen in de hoek achter de bank (omdat onze zoon de overtuiging heeft dat zich daar onze prullenbak bevindt NIET DUS! ) Benieuwd of ik in staat zal zijn het ziekenhuis te bereiken (Kids willen natuurlijk altijd het naadje van de kous weten ). Tot morgen! Liefs Tezzz