Ja heb hem gelezen. Maar hier op deze site staan ook verhalen andersom. Tis gewoon k*t zo. Ik hoop dat jullie over een paar dagen hierom kunnen lachen als jullie een leuke zwangerschapsbanner hebben uitgezocht
heel erg aan iets anders proberen te denken. Ik heb merk ik toch wel een stuk minder hoop dan jullie door bruine rotzooi... Ik moet ook heel erg hard mijn tas inpakken voor morgenochtend, mijn trein rijd om 7 uur weg. jullie? gewoon nog 2 nachtjes op slapen. (zei ze alsof het niks was)
Nouu stommerd ik had ook een 2e lijn zaterdag op mijn CB digi.. Ik krijg nu zin om morgen ochtend opnieuw te doen haha. En schijnbaar dus ook op een gewone kruidvat test van vrijdag avond. Wel super licht maar wel te zien. Testen werken gewoon niet bij mij
Nu groeit ie best aardig! Vorige keer bij de vk zei ze dat ie een groeispurt had gemaakt, dat was dus tussen week 21 en 25. Dus wie weet dat ze straks de smaak te pakken heeft! Niet te veel zorgen maken, je rust pakken en goed eten...verder kan je er ook weinig aan doen. **en er zijn wel meer dames waar dat tegen gezegt is en daar kwam wel mooi een 8 ponder uit...een vk zit er ook wel eens naast!**
Ik ben in shock...de eerste Juli mama is bevallen van 2 zonen/vechters Ze gaan goed...maar toch veels te vroeg!
Het is echt opmerkelijk waar je je allemaal zorgen over gaat maken vind ik....ik maak me zorgen om alles! Ik word moe van mezelf af en toe.... Maar goed, morgen weer vk, dus dan horen we het wel...
Yep, zorgen maken begint bij het vast houden van posi zw-test En gaaaaat noooooooooooooit meer over #-o Morgen apk? Kan je het meteen horen hoe en wat...en spreek je zorg uit waarschijnlijk kan ze je gerust stelen...ook daar is de vk voor! Volgens mij doen die jongens het wel goed, ze was 27 weken zwanger Nou, net gesprek gehad betreft werk. Ze willen toch echt minimaal 24 uur STOM! Gehad over eventueel thuis werk en dat was bespreek baar...dat valt al mee. En waarschijnlijk neem ik eerst 4 uur per week ouderschaps verlof om toch 20 uur te werken...en ik mag natuurlijk zo'n 20% van me tijd in het begin besteden aan voeden/afkolven onder werktijd zonder aftrek salaris...zal er ook gebruik van maken!
Spannend Tom.. Aah ben echt verliefd op me neefje, hij is de laatste tijd echt veel bij me en super aanhankelijk bij me.. En nu ligt hij lekker naast me te slapen, zal zijn moeder niet mee eens zijn dat hij nu slaapt maarja.
mmmmmmmmmmmmiddag! Was allang thuis, maar moest eerst m'n mail nog doorspitten Nog steeds geen overtuigend roze hiero dus? En maar wachten en maar wachten...wat een gedoe he?