Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    Nee, heb rond dag 17 geen ovu testen meer gedaan. Ben benieuwd wat me temp gaat doen en wat FF er evt nog aan bijstelt. We zullen zien...

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen!

Stoetel, wat deed je temp vanmorgen?
    Tezzz, poets ze vandaag :)! Weer een tas met verrassingen klaar liggen om Laila aan het werk te krijgen/houden? ;)
    Lola, naar hoor, zo misselijk :-? Fijn dat je uiteindelijk nog wel zo van je weekend hebt genoten :).
    Mupkuh, mooie dromen gehad?
    En G4B, ik vind ons ook stoer 8). Teen doet nog wel pijn, is de hele nacht aan het kloppen geweest :-? Jij nog kunnen genieten van je hoogstaande literatuur, of snel in slaap gesukkeld ;)?

Ik duik nog even mijn bedje in (heeeeeeerlijk, vakantie :)), tot later!

3. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Goeiemorgen....

AUW! Miepie!.. :confused: Sterkte met je teen..pff da's nix hoor de nagel die een andere kant opgaat dan de teen :(

Zit nu met wat spierpijn van de tuin op me werk...voel me een oude vrouw! :x

4. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    @Beastie rustig aan hoor, ik weet het je bent niet gehandicapt maar wel zwanger! Maar ik begrijp ook goed dat je die tuin af wilt hebben.

@Miepie sterkte met die teen, ik stoot de mijne heel vaak aan de tafelpoot :oops:

@Tezz Suc6 met poetsen vandaag. Vinden de kinderen altijd leuk, de mijne in ieder geval wel maar het moet niet t elang duren.

@GO4BABY Ik heb de pumps thuisgelaten gistermiddag maar ben met zilveren ballerinas naar de vogelkijkhut geweest. Het was een hele fijne middag en zo heerlijk zonnig! Later nog gevoetbalt met de kids, en een krabburger voor de kids gemaakt die rolden mooi rozig van de slaap hun bedje in.

@lola Knuf van mij, gewoon om dat je zoveel frisjes moest drinken?

@Mukpuh en pooh sucses met de posiovutesten.
    Ik heb ook weer een dikkere tweede streep we zijn hier dus druk aan het SMEPPEN

Ik ga nu weer aan het werk heb t druk met factuurtjes maken nou mazzl!

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Goedemorgen dames!

Tom: wat lief! :D

Hier op het werk, heb de hele dag bureaudienst, dus suf telefoontjes beantwoorden! grrrr!

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Gezellig de tijd om te komen buurten dus ;)

Wat een ander weer dan gisteren :( Hopen dat dat - zeker voor Tezzz en Tom met de kids thuis deze week - wel weer beter wordt komende dagen.

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Tom, gefeli met je positest. Klus ze ;)

@ Tezzz, ik denk dat ik misschien mijn ei al gehad heb. Of het doet nu gewoon ongelofelijk veel pijn omdat hij nog moet springen.

@ Lola, thanks meid :D

Ik heb trouwens niet echt goed geslapen. Misschien wel omdat ik zenuwachtig ben voor mijn ei :oops:

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Miepie: ik kan echt de hele dag komen buurten!
    ja zal wel fijn zijn voor de kinderen als het mooi weer wordt, anders worden de moeders gek! ;)

@ Mupkuh: ik hoop dat je eitje bevrucht wordt hoor! Goed smeppen dus!

9. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

Die moeders zijn al een beetje gek! ;)

@Mupkuh..ik had na het smeppen, de laatste keer voor me huidige situatie, onwijs pijn in me baarmoeder :rolleyes: dus wie weet! 8)

@Tom..lief dat je zo bezorgt bent maar gaat wel weer was wat stijf en stram vanmorgen...spierpijn in me boven benen van het bukken ;)

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: Das waar! ;)
    Naar zeg die spierpijn! Bah!

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Beastie, ik hoop ook dat het helemaal goed gaat komen. Heb ergens ook het vermoede dat dit pas de 2e keer is dat ik mijn ei krijg :(

12. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    :)

Beastie, inmiddels al wat minder aan het worden, die spierpijn? Ik had geleerd van de vorige keer en ben op m'n gat in de tuin gaan zitten en elke x een halve meter verschoven. Wel dreigende spierpijn van het vegen, maar een warm bad na het tuinieren doet wonderen :).

Mupkuh, al getest?

Ik heb onwijze ongi-kramp. Vind het een beetje flauw van mijn lichaam dat het zo vervelend doet met krampjes en pijnlijke b(*)(*)bs terwijl het ondertussen niet zwanger wil worden van die paar duizend zaadjes die het wel doen :-?

13. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Goedemorgen dames!

Hoe is het hier? Ik lees allemaal vervelende dingen: Miepie teen gestoten, Tezzz rood....:( Niet leuk!

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hoe is het met jou, Cynthia? En mijn teen geneest wel weer hoor, Tezzz rood is een stuk vervelender :-?

15. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Mogge!
    We hebben een heel fijn weekend gehad met veel zon.
    Vandaag allerlei laatste dingen doen en dan morgen komen de verhuizers! Arghh!
    Ik kan niet geloven dat het nu al tijd is om te verhuizen.
    Ik heb geen tijd gehad om bij te lezen helaas, maar daar heb ik na de verhuizing vast genoeg tijd voor. Verder gaat het redelijk met ons, we zijn nogsteeds heel verdrietig ,maar we hebben wel weer zin om opnieuw te beginnen.

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Cynthia: hooi! Hoe is het met je? En je buikie groeit je kleine meid lekker?

@ Julita: wat fijn om wat te horen, en wat fijn dat jullie hebben genoten!
    Heel veel succes met de verhuizing!

17. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Wat lief allemaal bezorcht om me spierpijn....Ik sport sinds ik zwanger ben niet zo veel meer **zw-gym is ook niet zoooooooo intensief** dus ik ben ook nix gewend. :( Gewoon wat spierpijn in me kont en bovenbenen..begint nu wel wal losser te worden :rolleyes: **zet rollator in de hoek....**

@Miepie...dat vervelende lijf zorgt misschien samen met een eigenwijze zwemmer wel een keer voor een verrassing 8) **stoer van jullie dat jullie evengoed de smep er in houden...genoeg stellen die in een groot zwart gat vallen en er niet meer uit komen...en smeppen is ook gewoon leuk met je lief! ;) **

18. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Miepie, nee pas om een uur of 1. Heb nu pas een uurtje mijn plasje opgehouden.

19. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    ja, als je ons forum zo wilt noemen :)
    Was een boek aan het lezen een tijdje terug maar dat ben ik alweer kwijt...

Mogguh!

Iedereen dus lekker genoten van die eerste zomerse dag! Ben gewoon een klein beetje verbrand op mn bovenarm... oei oei... Zonnebrand maar mee naar NY!

@ Tom: hihihi zilveren ballerina's is wel een goed alternatief voor rode pumps ;)

@ Lola: joehoe lekker misselijk.. Niet fijn, maar wel een fijn teken!
    Hier is het erg misselijk. Nu ik er aan denk voel ik het weer opkomen... Hoezo zit tussen de oren...

@ Tezzz: knuff tegen die helse pijnen! Nie leuk!

@ Beastie: rustig aan he jij, ZWANGERE vrouw! Je hoeft niet al het onkruid weg te knagen... Laat dat maar aan de tuinkabouters over!

Zo, ik ga ook aan de facturen... pffff maar eerst even douchen enzo. De mannen zijn ein-de-lijk klaar!

Toedeloei!

20. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    @ Julita: Ja, dat gaat snel he! Over een paar dagen al in CA! Goed om te horen dat jullie er weer lekker positief tegen over staan! En fijn dat die afspraak daar al staat, dan kun je er lekker naar toe leven!

Deel Deze Pagina