@go4baby, ik hoor dat jij ook wel lekker gaat? Ik ben ook blij met de afspraak, ik denk dat ik hem mss nog wel een keer moet veranderen want ik weet niet of ie nu precies in mijn ongi valt ofzo, maar het contact is gelegd. Jij nog een klein weekje en dan ben je over die eerste moeilijke 12 weken heen!
Ik heb een kop vol met sproeten..vind ik altijd wel leuk staan! (geen teken van zw-masker...PFFFFieuw! ) Mark alias Tuinkabouter (heb gister wel vaak om hulp geroepen...nu mag het! 8) )
@ G4B: oeoeoe, nog last ervan! Ja bij mij komt het nu wel opzetten! (of het is idd dat het tussen de oren zit en dan zit ik mezelf weer eens te belazeren!) Net had ik mijn broodje bijna weer in mijn mond, dat is niet zo fijn!
Ja echt goed...dat je hem moet verplaatsen dat is tot daar aan toe..idd contact is gelegd! Komt helemaal goed..hopenlijk lekker snel
Tja, jouw teen deed gewoon even mee met Tezzz... Met mij is het wel goed hoor, alleen heb ik vandaag al de hele ochtend last van hartkloppingen en een benauwd gevoel. Beetje eng.
Hee Lola! Gaat alles nog goed met het beginnende kindje? Maakt de baby je al misselijk of moe, of valt het nog wel mee? Buikje groeit best goed volgens mij. De baby zit nu al een dag of drie laag volgens mij, want het trappen voel ik echt helemaal onderin, best een raar gevoel af en toe. Maar ja, ze zal nog wel draaien.
Cynthia: ooh dat klinkt niet best die hardkloppingen en een benauwd gevoel! Moet je niet even naar de huisarts? Hier erg moe en sinds gister ook misselijk! Maar is voor een goed doel, dus ik ga vooral niet klagen!
Ik heb hyperventilatie, dus ik denk dat het daarvan is. Ik heb niet zo goed geslapen vannacht, daar zal het wel mee te maken hebben. Het is meestal gewoon ongevaarlijk, maar het voelt gewoon k*t... Enne....misselijkheid is echt niet prettig, maar inderdaad, je weet waar je het voor doet en het gaat ooit een keer over, probeer dat maar in de gaten te houden. (en als je écht misselijk wordt, dan kom je ook niet zoveel aan tijdens de zwangerschap )
Ik klaag nog 1x over mijn teen: schoenen aan is geen pretje Blijf denk ik maar lekker binnen vandaag... Beastie, ook al sproetjes? Ik ben ook in een week tijd flink bijgekleurd & heb mijn sproetjes weer terug. In mijn hals wel erg verbrand gisteren, jeukt! Julita, fijn weer van je te horen. Succes met de hele verhuizing!
@cynthia, dat klinkt niet zo fijn...Ik hoop dat het niet iets blijvends is. Ik ben wel blij te horen dat het goed gaat met je kleine meid!
Krijg zo een vriendin met kids voor de lunch, en dacht voor de kids wentelteefjes te maken. Maar twijfel nou een beetje hoe dat ook al weer moest. Melk, ei, kaneel en een snufje zout mixen en daar brood zonder korsten doorheen halen en dan in de koekepan, toch? Lang geleden....
Nee hoor ben idd knetter de knetter gek. ga namelijk komende woensdag als non verkleed (als republikein op koninginnedag) Dus ik ben gewoon knettergek.... En geen diva (lola) En geen vrouw van de wereld (GO4BABY)
Yep...mag ook met korsten hoor **gooi er ff eentje deze kant op...hhmmm ** Enne schoenen moet open neus? ...kan die teen ook lekker luchten..vindenze voor genezing wel fijn!
Had ik idd ook bedacht, Lola Kan alleen niet sporten, want sportschoenen aan doet echt veel pijn :-? Cynthia, rustig aan hè! En anders misschien toch even laten nakijken....