Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    meiden, het is vandaag 35 graden op de plek waar we naar toe gaan...

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik zal zoiezo morgen nog wel even een testje doen. Maar ik denk dat ik mijn ei misschien al gehad heb. Gezien mijn auwie boops.

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Julita: oooh heerlijk!

mupkuh: voor de zekerheid toch nog even door testen! Zou ik wel doen, maar als je er zeker van bent, niet doen! ;)

4. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik doe morgen gewoon weer een test. Heb er toch nog genoeg liggen.

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    oh ok! ;)
    Ik had ook een beetje dubbel op gepost, je zei het al, maar ik zit niet op te letten denk ik! Sorry! ;)

6. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    bestwel he? Het koelt daarna weer wat af hoor zag ik. We krijgen meteen volgend weekend mijn man's zus (met man) en moeder op visite dus dat word gezellig. Lekker op het strand hangen!

ik zit ook al te kijken waar ik goedkoop ovu tests etc. kan krijgen. Ik vind het toch wel fijn om te weten altijd. Dan heb ik het gevoel dat ik meer in controle ben ofzo, en die testjes die posi worden zijn ook altijd leuk.

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    :) maakt niet uit meid :)

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Julita: nou als het wat afkoelt is het volgens mij ook nog prima te doen! Wat leuk dat jullie meteen visite krijgen!
    Ja dat is ook nog wat idd, je moet ook nog uitzoeken waar je die kan bestellen enzo!
    Ik heb 1 ronde gedaan met ovu testen, ik vond het ook wel wat hebben die positeive en bijna positieve testen!

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    wat een kletskousen hier! ;)

Mjammie wentelteefjes! Jammer dat ik net m'n lunch op heb :rolleyes:

Volgens mij heeft Miepie nog meer last van haar teen dan ik van m'n ongi :rolleyes:, maar we gaan zo aan de fanatieke schoonmaak, dus zal straks wel weer erger worden denk ik :(

@Cynthia: pas je wel goed op jezelf? Hyperventilatie is niet leuk :( . Doorademen aub!

Bij ons zijn de zomersproetjes ook gearriveerd hoor! Laila heeft ze dit jaar voor het eerst ook op haar voorhoofd (en ik ook). Alleen Yoeri heeft ze (nog) niet, maar hij wordt altijd heel snel bruin, dus misschien valt het gewoon niet op.

@Julita: wat leuk weer van je te horen! Tjee, wat gaat de tijd toch eigenlijk snel he? Je vertrekt alweer naar CA! Ik hoop dat jullie huurbaas niet te moeilijk gaat doen over de oven enzo. Tenslotte kunnen jullie er eigenlijk weinig aan doen! Kun je die viespeuk helemaal niet bereiken? Misschien een deal sluiten met je huurbaas? Hij krijgt geld voor de oven e.d. van de viespeuk in ruil voor de spullen?

@Mupkuh: goed gesmept hoop ik? ;)
    @Tom: als je moeder wordt, word je vanzelf wel een beetje gek he ? ;) Ikke wel in elk geval! :)

Vandaag gyn maar eens gebeld over hoe of wat. Volgens de assistente moet ik gewoon weer aan de 50 mg clomid en dan volgende week weer een ovulatie-echo. Ik wou op maandag, maar dan zijn ze dus dicht :rolleyes:, dus ze wou me op dinsdag zetten. Maar ik heb de kids thuis en mannetje werkt op dinsdag en woensdag smorgens al, dus dat gaat niet lukken! Dus nou mag ik volgende week donderdag om 8.30 uur. Lekker vroeg dus :( Moet ik dus alleen (met de auto :confused: ), want kids zijn nog thuis. De ass. was wel bang dat ik dan misschien al te laat zou zijn (op dag 12)! Maar dat leek me dus erg stug, aangezien mijn eitje afgelopen keer pas op dag 21 is gesprongen. Affijn, we mogen dus weer aan de slag vanaf volgende week! Geen idee welke gyn ik krijg en of ik nog te horen krijg hoe de uitslagen precies waren, maar dat zien we dan wel weer. Moet dus ergens morgen wel nog naar de apotheek (liefst zonder kids ivm vragen). Best lastig hoor dat de kids nou thuis zijn, want wil eigenlijk niet dat ze er ook maar iets van afweten van het hele ziekenhuisgebeuren. Mijn dochter gaat zich dan veel te veel zorgen maken. Hoef gelukkig maar 1 keer in hun vakantie op controle. Hoop dat alles goed gaat deze keer, want de week erop zit tweede pinksterdag er ook nog weer tussen :(
    De logistieke problemen zijn weer begonnen!

Zo. Nou heb ik wel genoeg geschreven. En dan nu: aan het werk! :)

Liefs Tezzz

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Dank u, dank u dames :oops: ;)

Zo'n Kinder verassings ei zit best los in elkaar dus hij had er 2 gekocht en de helften voorzichtich los gemaakt...het kunststof ei heeft ie leeg gemaakt en daar de ring in gedaan. en met een warm thee lepeltje de helften weer aan elkaar "gelijmd"door een beetje te laten smelten met het lepeltje...kinder-folietje er weer een beetje priffie om heen en klaar was beastie mannetje.

Later die week waren we bij een supermarkt en hij pakt bij de kassa 2 verrassings eieren. Thuis maakt hij de zijne open en geeft mij er een...dikke vette ring :) erin! hahaha

Ik heb ook altijd strepen...ga de ramen ook altijd na met glassex en
    een keukenpapiertje...I-D-EAL! 8)

Maare 35 graden [​IMG] mij te heet! Maar betekent wel mooi weer, da's natuurlijk fantasties ;)

@Tezzz.... dus volgende week donderdag jij met de auto...wij binnen blijven? :eek:

11. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Oh wat heerlijk! Nou, zelfs als het wat kouder wordt is het nog lekker! Ik wou dat de zomer hier eens doorbrak!

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Pfoeh, dat is logistiek inderdaad nogal een gedoe, en kinderen, daar kan je toch al niet zoveel voor verborgen houden....maar goed, met een beetje goochelwerk zou het wel moeten lukken toch? En het is wel belangrijk dat je toch gaat. Dat eitje zal er toch nog wel zitten op dag 12? Of gaan je eitjes ook eerder door de Clomid?

13. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tezzz: wat een gedoe allemaal! :rolleyes:

14. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen

Wauw.....zucht, wat superromantisch zeg!

Ik werd gevraagd bij de Mexicaan, tijdens het toetje. Ook leuk hoor, maar haalt het natuurlijk niet bij het ei!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: woow, echt leuk en goed bedacht zeg! GEweldig!

16. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Jemig wat romantisch van beastieman.

ik ben gevraagd met ene email kaartje en ik had het echt helemaal niet verwacht.. Ik dacht eigenlijk dat tomman nooit wilde trouwen..

@Julita Cilitbang ontvetter daar krijg je met gemak de vieste ovens mee schoon. En idd glassex voor de streeploze ramen. Alhoewel ik zon hara geval gebruik ideaal.
    Heerlijk 35 graden ZAaaaLLLUUUgggg.
    En hoe gaat het verder met je meid, heb je het allemaal al een beetje een plekje kunnen geven?

@Tezz Dat word weer een heel gedoe met dat gyn bezoek. Kan dat dan op die poli of moet je daarvoor wel naar het ziekenhuis?

@Cynthia Hoe gaat het met je benauwdheid? Is het al weer een beetje over? languit liggen schijnt te helpen heb ik wel eens ergens gehoord.

@aLL gewerkt net en nu maar even poetsen. De kinderen bouwen een hut midden in de struiken bovenin de straat.
    Vorig jaar zijn ze al een beetje begonnen het uittehollen door wat takken te snoeien. Nu hebben ze midden in de bosjes ineens een hele berg ruimte waar ze kunnen spelen.
    Er staat ook nog een fantastische boom, en daar willen ze een schommel inhangen :( Hopen dat het nu even een beetje droog blijft.

Dikke kus voor iedereen van Mirjam eeh tom

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Tom: veel poetsplezier!
    Wat leuk wij hadden vroeger ook van die struiken als je een paar dagen erop gaat springen krijg je zo een leuke "hut" idd!
    Mijn broers hadden samen met mijn buurjongens ook een ondergrondse hut gemaakt! Daar mochten meisjes alleen niet in.. 1 keer stiekum gedaan, maar was dood eng! :confused:

Ook vreemd, ik had vandaag tussen half 11 en half 12 een telefonische afspraak met de huisarts, maar die vent heeft helemaal niet gebeld!
    Ik heb een verwijsbrief van hem nodig, want het stomme ziekenhuis wilt elk bezoekje een verwijsbrief!

18. ooooh wat leuk beastie!
    ik ben nog niet ten huwelijk gevraagd... ik moet maar afwachten zegt mijn vriend hahahaha. we grappen er vaak over en vragen elkaar zo voor de gein wel eens: wil je met me trouwen... maar nog nooit voor t echie gebeurd..

kreeg net een mailtje ...heb gewonnen met de vriendin actie! en heb een heel staatslot met jackpot gewonnen jahoeeeee!
    nu heb ik er 2 dus 2 keer zoveel kans haha
    dus ben benieuwd of we woensdag miljonair worden ;)

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke: super, gefeliciteerd met je prijs!

20. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ga maar eens wat nuttigs doen!! behalve telefoontjes beantwoorden, doorverbinden, boodschappen achterlaten, hyven en te forummen

Deel Deze Pagina