Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dank je lola! ik moet ook nog een hoop doen hier eigelijk maar heb geen zin hihi
    ben benieuwd wanneer ik iets van mn voorlopige terug gaaf hoor.. iemand hier al iets gehoord?
    ben benieuwd of t van vorig jaar is goedgekeurd en vorig jaar kreeg ik op 3 mei mn geld al... zou heel mooi zijn want krijg behoorlijk wat geld..altijd welkom natuurlijk haha

2. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Vind 't allemaal al heel nuttig klinken hoor, Lola ;)

Marieke, gefeliciteerd! (dacht eerst dat je gewonnen had - als in staatsloterij gewonnen :))

Zal maar niet vertellen hoe mijn man me "ten huwelijk heeft gevraagd" :oops: Onromantischer kan niet ;)

3. haha ja heb dus een lot gewonnen, nu maar afwachten of ik ook echt iets ermee win lol!

nou vertel miep!?

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke: oooh dat wil ik ook wel van de belasting krijg ook wel een aardig bedrag terug!

@ Miepie: vertel....

5. Ellenk

Ellenk VIP lid

nou nou Miepie.... ben benieuwd

6. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
  7. Ellenk

Ellenk VIP lid

Zo erg? ;)

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Flauwerik!

9. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @miepie,
    Hij zat op de wc en jij zat je ochtend krantje te lezen. ?

10. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    wat flauw...ons eerst nieuwschierig maken...en dan je mondje houden... We vertellen hier uitgebreid wanneer er gesmept wordt maar dat wil je niet delen? :rolleyes: ;) :D

11. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    alleen voor een aanzoek kwam ze de rol wc papier terug brengen? aiaiai :rolleyes: ;)

12. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    nou miepie? vertel!

(die van ons was ook hartstikke onromantisch hoor! We zaten bij de notaris voor een samenlevingscontract en hij zei dat we beter konden trouwen. Dus dat hebben we toen maar gedaan :(. Dus de notaris heeft ons ten huwelijk gevraagd! :))

@Marieke: ik heb m'n teruggaaf allang binnen ?

13. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0

Ja idd heel erg flauw hoor :( [-o<

14. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Haha, het kan dus nóg erger ;). Wij hebben het er wel over gehad toen we een samenlevingscontract gingen ondertekenen, maar onze ouders begonnen gelijk van alles te roepen over uit eten, jurken, bloemen, etc... toen hebben we besloten het maar wat later en dan echt goed te doen.

voetbalwedstrijd Italië-Oekraïne tijdens het WK 06...samen op de bank met een biertje... ineens vanuit het niks "zullen we dan maar gaan trouwen?" :confused: .... volgende dag samen een ring wezen uitzoeken, had geen zin nog langer op een écht aanzoek te gaan wachten, vond 8 jaar wel genoeg ;)

15. tezzz huh? heb je m allang binnen ja? je geld? oke... ja vorig jaar kreeg ik t rond 3 mei.. dus ben nu benieuwd, maar ik heb nog geen brief gehad of t van vorig jaar goed is gekeurd... dus hoop t wel anders moet ik even 2600 euro terug betalen.. en dat heb ik niet meer :oops: maar goed dit keer krijg ik nog meer terug dus hoop dat t snel komt dan...

miep...kom nou! zeg t nou ;) vertel ik de mijne ook als ik ooit ten huwelijk wor dgevraagd :)

16. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @tezzz, lekker 'down to earth' zo trouwen.
    Wij hebben het ook niet zo romantisch gedaan. We hadden het erover en toen hebben we gewoon met zijn 2en besloten dat we graag wilde trouwen.
    Daarna heeft hij wel voor het 'nep' mijn hand gevraagd.

17. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    @miepie, maar dat is hartstikke lief!

18. o hihi je was me net voor.. hahaha tja ik denk dat mijn vriend ook niet zo romantisch is hoor.. zal wel in een fles bier komen die ring hahaha

19. Julita

Julita Fanatiek lid

11 apr 2007
    3.923
    0
    0
    Danseres
    Die van mij was altijd te onzeker om mijn hand echt te vragen. Bang dat ik nee zou zeggen.

20. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Da's ook wel schattig :)
    Ik zat echt tegen beter weten in te wachten op een romantische actie van hem :-? Uiteindelijk dus maar bij neergelegd dat die niet zou gaan komen...

Wel een superromantische bruiloft gehad trouwens ;) Cynthia en Beastie, foto's op hyves

Deel Deze Pagina