kijk en daar gaat t om toch? beter een romantische bruiloft en een minder aanzoek als een super mooi aanzoek maar een saaie bruiloft hahaha ik ga maar eens wat doen hiero!
hihi toen ik de ringen had opgehaald ben ik met de ringen en de kersverse videocamera (alvast voor ons trouwen gekregen) naar boven gegaan en op 'm'n allerschattigst' op m'n knie gaan zitten en hém ten huwelijk gevraagd! Hij vond het lang niet zo lolloig als ik . Hij baalde gigantisch dat íe me niet zelf al eerder had gevraagd! Hij steeds maar weer: 'maar zo had het helemaal niet moeten gaan! ' Dus dat was wel weer heel lief @Marieke: we hebben het over definitieve teruggaaf inkomstenbelasting 2006? Tenminste, ik wel. Hebben we 2 weken geleden ofzo op de rekening gekregen. (en da's maar goed ook want onze auto moest 2 nieuwe banden hebben )
Ja, het gaat al beter dan vanochtend. Voel met nog steeds niet super, maar die dagen heb je gewoon wel eens. Niet zo erg, ben al blij dat het echte benauwde weg is. Ben niet gaan liggen, maar wel rechtop zitten. Dat hielp ook wel. @MIepie: nu moet je het vertellen hoor! Ben heel benieuwd geworden!
Hihihi.....die is wel leuk hoor! En precies, gewoon gelijk de daad bij het woord voegen en die ring gaan uitzoeken! Aanpakken! Wij moesten wel trouwen, want anders mochten we niet samenwonen van zijn familie. Aangezien we toch al van plan waren om te trouwen, maakte het niet uit, maar het heeft er wel voor gezorgd dat we snel van alles zijn gaan plannen. Ik kijk ff of ik een foto'tje van mijn Marokkaanse bruiloft in m'n album kan zetten.
you go girl...ja meteen vast leggen die vent! hihihi gelukkig heeft die trouwdag zelf een hoop goed gemaakt!
Cynthia, zie de kleine lettertjes Lola, jij wel? Jammer dat hij niet wil dan... maar eerlijk gezegd heeft het bij ons weinig veranderd hoor (behalve dan dat ik nu een andere achternaam heb). Marieke, jij was wel heel nieuwsgierig ... kan ze nu ook zien
@ Miepie: Ik zou wel voor de jurk willen trouwen, voor de rest hecht ik er weinig waarde aan! maar toch lijkt het me wel iets hebben!
Als het die foto's van hyves zijn van jou... ..wauwie echt sprookjes achtig (1001 nachten) wonderbaarlijk mooi! 8)
hahaha ja miep ik denk dat wil ik ook wel es zien tezz.. eeehm ja die bedoel ik maar heb je dat geld nu pas? ik heb vorig jaar mei t geld van 2006 gehad.. daar moet ik nog en bevesteging van krijgen of dat dus goed was.. zo niet moet ik t terug betalen zo ja nix aan de hand... nu krijg ik t geld van 2007 terug.. en dan krijg ik in 2008 daar weer een brief over.. maar bij jullie werkt dat dus anders begrijp ik?
zucht zucht komt er net zon ik zit de hele dag naar het groeien van het gras in mijn voortuin naar buiten te kijkenbuurvrouw naar me toe of ik wel weet dat mijn kinderen in de struiken zitten te zagen met een speelzaagje!!!zaag. En dat ze takken uit de hut slepen... Zucht zucht 123456789`10 Ja buurvrouw dat weet ik en dat mag van mij (anders worden ze waarschijnlijk net zon hersendode muts als u) het si goed voor kinderen om buiten te spelen. Ik zal er goed op letten dat ze alles weer netjes opruimen maar ze doen heus geen kwaad. Ik heb me omgedraaid en ben weggebeent kei kwaad natuurlijk. Had ik mijn rode pumps maar aan gehad had dat wegbenen nog wat dramatischer geleken. Ik hou he goed in de gaten ze doen echt niet vervelend ze snoeien alleen maar wat. Laatst ook al gelazer toen de kinderen in het snoeimateriaal zaten. Ik ga dit wel even aankaarten tijdens een bewonersvergadering. (Ben ik voorzitter van) vind iedereen het vreemd dat kinderen alleen nog maar computeren? Er zijn te veel kleinzielige mensen die balen van ballen in hun tuin, spelen in gemeente struiken en uberhaupt dat er mensen zijn die ademen....g*$%dv#@%@#%
Wat ben jij prachtig Cynthia wat mooi als ik de foto aan mijn dochter laat zien denkt ze dat jij een prinses bent .. Datz zal ik straks even doen.
Diep inademen.... diep uitademen... diep inademen... diep uitademen... en nou een lekker kopje thee, Tom. Wat een zeikerd! Cynthia, had bij jou al even gegluurd... echt supermooi! Beastie, was idd een heel mooie dag (weer hielp ook goed mee ).
hahahhaa die tom! moet altijd erg lachen om jou stukjes heerlijk! maar goed.. idd een stomme buuf! laat haar lekker achter de geraniums blijven!
ha die Tom! Wel hilarisch beschreven in ieder geval. Je buurvrouw klinkt een beetje triest inderdaad. Laat maar gaan joh, jouw kids kunnen gewoon lekker doorspelen als jij dat goed vind.