@ Cynthia: wauw! Je ziet er echt heeeeel mooi uit! @ Tom: wat een achterlijk wijf! Laat die kinderen toch lekker spelen, sjonge... wat een zeikerds kan je hebben!
@cynthia: mijn dochter zegt: WHAUAUAUW! en nou wil ze computeren! (sorry Tom! ) Ik ga weer ff wat doen! Laterrrr!
zooo super mooi! idd net een sprookje... maar is dat allemaal op 1 dag geweest? dus dat je je een aantal keer per dag moest omkleden? kom denk ik dom over hahah maaar geen idee hoe dat in zn werk gaat in andere culturen oid
Middag steletje wentelteefjes (lekker hoor, moet ik dan ook nog maar even maken voor ik aftaai naar NY) Wat een gezellig gekles hier! Heb snel doorgelezen en heel hard gelachen en in katzwijm gevallen tegelijk! (Beastie: echt een superman-man heb jij, wat een gaaf idee!) En Tom; duw die buuf maar in de struiken, zal ze blij zijn als de kids haar komen lossnoeien @ Julita: sterkte met de grote schoonmaak! Gelukkig heb je een goed vooruitzicht of heb je al een goed voorRUIT-uitzicht? Ik ga even broodje eten.. ben de hele dag weer lekker misselijk! Bleh! Als het donderdag maar over is!
Nee, het was drie dagen. De eerste dag op z'n Nederlands, dus 1 jurk, stadhuis, zaal, eten en feest. De tweede dag had ik twee jurken, en werd er henna op mijn handen en voeten gedaan. De derde dag had ik 3 jurken plus mijn "Nederlandse" bruidsjurk, dus in totaal 6 jurken, waarvan 5 marokkaans. Echt wel een hele belevenis hoor, zo'n feest. Maar je bent wel echt helemaal dood na drie dagen!
@ Cynthia: wat leuk dat jullie zo gecombineerd hebben, met ook echt nederlands dagje erbij! Super gaaf meid... Klinkt echt als een sprookje!
@G4B ... Ja nog ffies...vanaf nu zal het waarschijnlijk minder worden..hoop het voor je... Ach als je misselijk ben in het vliegtuig heb je best kans dat er niemand naast je wil zitten en lekker veel ruimte heb Alles positief bekijken
Cynthia mijn dochter en twee vriendinnetjes hebben even gekeken: Dochter ooo het is net een prinses of kristel van k3 die heeft ok wel eens donkere krulletjes Vriendinnetje 1 Vond dat je op mij leek! Nou dat is echt een compliment hoor dat mocht ik willen..... hahaha Vriendinnetje 2 vond dat je net Yasmine was van alladin en dat ze nog nooit zon mooie mevrouw had gezien. Nou daar kun je weer even op teren! De kinderen hebben hier net even thee gedronken maar waren niet echt onder de indruk van de buurvrouw Ze is zelf zeker nooit kind geweest en dat soort uitspraken. Nou ik ga nu echt es wat doen heb nog niet eens de afwas in de machine hang hier mar wat rond. En Lola en ik zijn ook wel benieuwd miepie