@Julita: ben boven heel hard aan de opruim en denk steeds het licht ook te zien...totdat ik weer beneden kom
Thanx! Julita, spannend hoor... bijna helemaal weg uit Zürich, heerlijk de zon in! Succes nog met de laatste dingen pakken.
Ik moet iets verzinnen en mijn creativiteit is helemaal weg (al een tijdje moet ik zeggen). Mijn schoonzus gaat trouwen en over een paar weekjes is het vrijgezellenfeest. De ceremoniemeester wil voor iedereen shirtjes maken met dezelfde tekst en ook voor de bruid een shirt met een tekst. Hebben jullie leuke ideeen? Ik vind dat heel moeilijk. Het moet niet te gek of grof zijn want dat past niet bij haar en ik ken ook niet iedereen van het vrijgezellenfeest dus ik weet niet of iedereen humor heeft. Het moet een goede pakkende zin zijn. Ideetjes?
Voorop: "Trouwen?" en bij iedereen achterop: "Ik niet!"... bij de bruid achterop "Ik wel!" (niet zelf bedacht hoor, ook niet zo creatief )
Ik zal er over nadenken leentje, maar die van miepie is niet slecht. @lola, ik vlieg op woensdag. We moeten hier dan om 10 uur s'ochtends weg. Met katten en al op het vliegtuig!
trouwens miepie ik zit naar jou banner te kijken. Heb jij nou zo'n belachelijk vroeg ei gehad, of zie ik dat verkeerd?
Ehm... nee hoor, meestal rond dag 13. Gewoon een korte cyclus Hij was zelfs 'laat'; dag 14 Leentje, iedereen "wij feesten nu zolang het kan" en de bruid "want volgende week ben ik aan de man" (hmmm... minder leuk..:-?)
Of alleen voor de bruid: voorop: "Nu gedraag ik me nog als een beest" achterop: "Want volgende week (?) is mijn trouwfeest" Miepie gaat door zolang ze niet gestopt wordt
@miepie, ja is ook zo...maar het leek mij zo vroeg, cd21 en al 7 dpo. Komt mss omdat mijn ei altijd pas rond cd21 komt kijken.
Kan er niks aan doen... en anders zou mijn LF ook wel erg kort zijn met een cyclus van rond de 26 dagen Heb wat dat betreft gewoon geluk; meer kansen
hihihi...voorheeen mopperde me mannetje wel eens.. "Alweer ongesteld?" Is wel eens vervelend...maar qua kansen..
heb iets gevonden opm op het forum te komen! berichten schrijven is een tikkie lastig, maar hoe is het met iedereen? heb jullie super gemist! ik kan mijn banner niet aanpassen, maar kwas afgelopen maandag al ongie
@Rainstarr: jippiejajeee! Je bent er weer! Wat balen dat je ongi bent geworden ben niet zo crea met vrijgezellenrijmpjes. Nooit vrijgezellenfeest gehad en ook nooit de behoefde aan gehad en ook nooit op 1 geweest. (Bij mij in de omgeving zjn ze niet zo trouwerig Óf ze trouwen aan de andere kant van de wereld )