Jajaja, ik had een volgelopen mailbox... 8) en daar moest ik natuurlijk op reageren... en toen nog een pb... daar moest ik ook nog op reageren en toen was ik eindelijk hier! En wat lees ik allemaal... vage streepjes en rare pijntjes... oh oh oh, kom maar op met die roze donderdag dan! En ik ga even kijken bij de juli mama's. Wat heftig!
Hoi Dames, Tom en Marieke dat is dus wel hoopvol - die link van marieke - voor jullie! En Tom, die ovu test ook, want hij is nu toch wel donkerder dan laatst? @ Go4baby: heb je het zo druk meid? Rustig aan doen hoor, voor dat kleine garnaaltje in je buik! @ Julita: shit.... Ik had het zo gehoopt! (en jij natuurlijk helemaal!) @ Ikdus: schattig, hoe oud is je neefje? @ Beastie: jeetje heftig zeg!
Ik denk dat je gelijk hebt. Zorgen maken zal je altijd blijven doen over je kind... Okee, volgens mij zijn baby's levensvatbaar vanaf 24 weken, toch? Nog 2 weekjes voor mij, whoehoe! 24 uur, 60% dus. Wat had je zelf in gedachten? Ik was voor de scheiding van plan om 3 dagen te gaan werken, maar nu heb ik echt een 80% salaris nodig. Dus ik ben in onderhandeling met mijn baas om vanaf het einde van mijn verlof (1 november) tot half 2009 op basis van 80% te werken, maar wel 1 dag vrij te nemen per week. Eigenlijk werk ik dan dus 3 dagen. Dat zou voorlopig een oplossing zijn. Trouwens, nog nieuws van mijn scheidingssituatie: mijn man heeft spijt....
Zo weer terug van de gyn! Alles was in orde, al die keren bloed prikken was gewoon goed, paste precies in het verloop van mijn cyclus! Inwendige echo gehad, daarop was duidelijk te zien dat mijn eitje gesprongen is! Alleen mijn temp zegt wat anders, maar goed, zo'n echo weet het toch lekker beter dan die gekke temp! Prolactine was ok, waarom ikdan melk heb, kon die gyn geen antwoord opgeven. Hij zei letterlijk: sommige dingen zijn gewoon onverklaarbaar! (ja, zo ken ik er ook nog een paar!) Hij zei: je mag terug komen als je zwanger bent!
Ja, inderdaad. Een paar maanden geleden, toen iedereen tegen hem zei: denk er goed over na, je krijgt er spijt van.
Bij een zwangerschap van 25 weken gaan de dokters er voor vechten in nederland, in belgie al bij 24 weken **die belgen ook altijd ze zijn beter in taal en krijgen meer echo's begin jaloers te worden!** Is toch ook weer zo'n magische grens...maar wij laten ze nog een poos zitten hoor! Dacht zelf 50% ...a 20 uur dus. We zien wel hoe het loopt...ik laat iedergeval niet vaker me neus zien op me werk dan 3 dagen! Wat een slimme vent! Maare ...what the ... en nu? Laat je het zo of .....
@ tezzz wat goed van dat eitje van je! Nu duimen voor de samenlevingstest donderdag en wie weet groeit dat eitje wel uit tot een echte clomid-beeb @ tom, marieke, julita en wieffie *duim*duim*duim* jullie zouden eens terug moeten lezen in het NOD augustus topic om te zien hoe ik me heb lopen aanstellen @ beastie poeh 27 weken da's heftig! ik hoop dat ze het halen..... @ cynthia lekker hoor, dat hij daar nu mee komt!
nee, geen last van Nou Lola: wordt maar gauw lekker zwanger dan! Nothing can stop you now! Pupo pupo! @Cynthia: En nou? Wil íe zeker huisje-boompje-beestje terug?
Lola, me neefje is in januari 3 geworden. Fijn dat alles goed was en je eitje gesprongen is. Soms stijgt een temp ook 2 dagen na eisprong Cynthia, wat een sukkel dat hij nu opeens spijt heeft. Nu zijn jullie gescheiden ( toch ?) en heeft hij spijt. Heeft hij ook gezegt waarom hij spijt heeft?
@ lola nog even over stoppen met roken hier ook een ex-roker, nu ongeveer 8 1/2 jaar geleden. Ik ben zelf "cold turkey" gestopt, geen acupunctuur, pleisters of andere hulpmiddelen. Ik heb het een week of 3 heel moeilijk gehad, daarna eigenlijk niet meer. Mij hielp het altijd heel goed om naar rokende mensen te kijken, ik vond het ineens maar heel raar, een beetje aan zo'n stokkie zuigen en dan rook uitblazen, dan had ik er zelf ook geen zin meer in
Tja, België is een stuk beter voor zwangeren. Is het al te laat om te emigreren? Heerlijk, zoveel tijd thuis met je kindje straks! Ik laat het zo, en ik wil er niet teveel op in gaan tegenover hem. Het is nog te kort geleden voor mij om er overheen te zijn en ik vertrouw mezelf niet genoeg dat ik recht in zijn gezicht nee kan zeggen. Dus wil ik gewoon zo min mogelijk contact. Als hij echt spijt heeft, dan is hij er over een jaar ook nog wel, als ik mijn eigen zaakjes weer op orde heb.