Dames, ik gaaaaaa! (boeiend, die 5 minuten minder niemand aan de telefoon, is vast niet erg toch?!) Laterrrrr!
@rainstarrr, hallo! Balen dat je ongi bent geworden. @tezzz, jij trouwens ook he.... ik ga nu even koffie doen met een vriendin. tot later!
@Lola: gefeliciteerd met het doorkomen van deze saaie telefoondag! @Julita: koffie-drinkse! @All: ga ik maar weer ff stofzuigen bleuh...kheb honguh! (Zo lekker patatjes met spare-ribs eten! Mjammie! )
@Cynthia: jij ook gefeli met het doorkomen van deze dag! 't is wel een echte maandag he? Is er vanaaf nog iemand? Of kan ik met een gerust hart gaan strijken?
ja heel fijn om weer even terug te zijn! ik kan in ieder geval weer meelezen. en ja, ongi is balen, maar we gaan er weer met goede moed tegenaan! vertel, wat heb ik gemist? ik gaeven wat terugbladeren. X
Haha, ja inderdaad, dat wel. Maar morgen is alweer de laatste werkdag van de week, dus dat is wel weer lekker. Nou, nu ga ik echt! Doehoei!
Hé Rainstarrr, fijn dat je er weer bent, balen dat je weer een ronde verder bent :-? Ehm... wat je gemist hebt... Julita is weer in Zwitserland en inmiddels bijna naar CA, waar ze alweer een afspraak bij de gyn heeft staan. Elba is zaterdag zwanger getrouwd! Lola is zwanger en begint heel misselijk te worden, Go4baby is nog steeds misselijk ale: De man van Leentje voelt de kleine trappen, Cynthia loopt de hele dag in slobberkleren rond (), maar groeit verder goed door. Ehm... weet het zo snel verder even niet meer... O, de eerste SMEP-baby is geboren, had je dat nog meegekregen? Mielenl is bevallen van een zoon, Mika.
Tezzz, ik ben er in elk geval niet vanavond, ga met schoonzus weer naar een musical Dusseh... strijk ze!
ja dank je (geloof ik ) maaaaaaaaaaarrr kan wél strijken onder Greys Anatomy! Dat dan weer wél! Naar welke musical ga je?
@ Tezz, goed gesmept heb ik zeker wel. Maar heb vanmiddag ook wat sporen van een bloedinkje verloren. Hoop natuurlijk dat het door een eisprong komt. Maar ben bang voor een ongi.
Is dat niet héél erg vroeg, Mupkuh? Lijkt me toch eerder van een eisprong dan, hoor.... Tezzz, geen idee ... weet dat het een premiere is, en dat het in A'dam is... Zij moet er een recensie van schrijven en heeft 2 kaartjes (kan regelmatig mee naar leuke shows ). Laat het morgen wel even weten
@Miepie: dan hoop ik voor je dat het leuk is! (kun je vast wel ergens vinden welke musicals nu hun premiere hebben, toch? ) @Mupkuh: lijkt me eerder bij de eisprong horen hoor, zo'n bloedinkje. Je hebt toch behoorlijk positieve ovutests gehad? ga eten maken! Laterrr!
@ Miepie, ja lijkt me ook erg vroeg. Maar zou kunnen gezien mijn temp en heb het al eens eerder gehad. Weet je wat het rare is, als ik een zwarte string aan had gehad, had ik het niet eens gemerkt. Maar nu heb ik een lichte aan en dan wel. Raar eigenlijk.
oooo miep dat is gaaf doe mij ook zon vriendin hahahaha lekker naar musicals rainstarr welkom terug! jammer van je ongi meid! knuffel! ik ga hier maar ff verder met eten koken.. word een lekker gezond weekje hihi
het was heel gezellig! Ik had vorig jaar ruzie met haar gehad dus dat was niet zo leuk, maar we hebben het gewoon weer opgepakt. Dat kan dus ook. Jammer dat ik nu weer weg ga... Waren me raampjes lekker schoon (nog bedankt voor de tip trouwens Leentje) en begint het te regenen!
Hoooooooooooi! Ben ik weer! Ben achter de laptop gezet door vriendje om aan mijn schoolwerk te gaan! Maar ja, hij is toch sporten dus doe ik lekker niets aan school! (ik heb alleen mezelf ermee, natuurlijk!) @ Julita: gelukkig hebben jullie geen ruzie gehouden, dat is niet leuk! En lekker stom van de regen, zal je altijd zien! @ Tezzz: ik ben er wel hoor! @ marieke: Ja gaat gezond doen? En dat met al die "feestdagen"? @ Mupkuh: misschien een ovulatiebloeding! @ Miepie: veel plezier, wat leuk zeg! @ Rainstarrr: klote van je ongi! @ Cynthia: heerlijk he?! We zijn al op de helft van deze werkweek! Ik ben na morgen 6 dagen vrij! Joehoe!
hihi ja we hebben de laatste tijd t een beetje laten versloffen t gezonde eten dus nu moeten we wel weer es vind ik... dus net lekker broccoli gegeten met een schnitzeltje en heeerlijke jagersaus (naja de saus is dan niet gezond maar jammer dan haha) morgen gaan we bij mn moeder preitaart eten..ook erg lekker.. en dan heb ik nog sla en witlof in de koelkast liggen... maar ja om de witlof doe ik ham en kaas dus das dan ook weer minder gezond maar toch hihi woensdag zal t wel ongezond worden, dan moet vriendlief draaien en dus vroeg weg om op te bouwen enzo..