hihi tezzz ja hier was de zon ook even te zien maar nu is die zo goed als weg...ach, als t maar droog blijft! morgen trouwens weer vroeg op.. mag weer oppassen
thnx voor de update miepie! er is dus een hoop gebeurd! en wat leuk van de eerste smep-baby (erg merkwaardig dat mijn playstation het woord smep herkent ) @go4baby ik hoop dat je snel van de misselijkheid af bent @julita succes met het verhuisgebeuren @leentje wat leuk dat je vriend nu ook de kleine prinses kan voelen! @marieke thnx! @cynthia ik was even terug aan het lezen en las dat ik je trouwjurkenfoto's heb gemist...ben nu toch wel erg benieuwd! ik laat nu weer even mijn duimen rusten, maar ik blijf wel meelezen hoor! dikke kus
@Marieke: wij gaan morgen wel weer iets gezonds doen denk ik roerbakken is wel gezonderig, toch? En woensdag willen we eigenlijk uit eten, als we ergens een plekkie kunnen vinden tenminste. Hier beginnen woensdag de Kei-dagen, dus dat is het overal 'kei'druk (heb een beetje hekel aan de keidagen omdat iedereen zich dan lam drinkt en dan O ZO GRAPPIG de winkel in komt ).
@Rainstarr: dus je bent via de ps aan het internetten? Moet je dan alle letters met knopjes doen? Aiaiaiaiaiaiai medelijden met jou!
hahahahhaa wat erg van die keidagen! dan lig ik t liefst in mn bed! met de deken ver over mn hoofd en hopen dat t snel over gaat... roerbakken is erg gezond hoor dus niet mokken lekker wokken ik ga nu ff iets ongezonds doen
julita, ja zou ik idd doen.. maar heb afgebeld.. vriend kon niet mee en hoorde zoveel nare verhalen over dat onderzoek dat ik t dus maar even afgeblazen heb, had geen zin om alleen te gaan... hoe is het nu met jou? buiten t druk met pakken voor je verhuizing
@ Marieke: klinkt erg gezond idd! Oooh morgen weer oppassen! Leuk zeg! Hoe was het vrijdag gegaan? @ Tezzz: hier is ook de zon! Heerlijk! @ Rainstarrr: aaaaah, wat irritant zeg! Hier sperzibonen gegeten, gebakken aardappeltjes en een stukje vlees! Was niet meer misselijk.. Heerlijk gegeten, zit nu aan de worteltjes (ipv roken he?) wordt echt misselijk ervan! Gatsie....
kijk lola ook gezond! knap hoor worteltjes ipv roken.. wel minder dat je er misselijk van word! vrijdag is t super gegaan.. heerlijk getut met de kleine.. heb je geen kind aan hoor want slaapt meer dan wat anders hahaha morgen maar tot 13.00u maar moeders is erg moe en moet weer wennen aan t werken dus miss dat ik dr naar huis stuur om bij te slapen en dat ik dus de kleine wat langer heb
@marieke, het gaat wel goed met mij. Ik heb de mk wel een plekje gegeven en ik ben alweer klaar om het weer opnieuw te proberen. We weten dat het nu in principe mogelijk is en het is een speciaal gevoel om zwanger geweest te zijn. Al was het maar heel even. Ik ben op de een of andere manier iets rustiger geworden.
@ Marieke: moeders is al aan het werk! Groot gelijk, haar lekker even een paar uurtjes laten slapen en jij lekker genieten van die kleine! Ja toch?! @ Julita: ik hoop zo dat het snel weer raak is! Wel fijn dat je op de een of andere manier wat rustiger bent geworden! Straks daar in de CA een mooi kindje krijgen hoor!
ja toch lola, iedereen blij moeders is vorige week maandag weer begonnen na 5 mnd eruit geweest te zijn dus das erg wennen en ze is ook erg vermoeid dan natuurlijk... en ik vind het niet erg hoor lekker oppassen makkelijk kindje dus scheelt. julita...kan me wel wat voorstellen bij dat je nu wat rustiger bent... je weet nu dat je zwanger kan worden! nu nog hopen dat je t de volgende keer gewoon lekker bij je mag houden 9 maanden lang!
@marieke, nog even over HSG. Ik heb het ook gehad en ik heb daarvoor geen pijnstillers genomen en het was pijnlijk maar echt wel te doen. Ik snap dat je liever met je vriend gaat ( ik ben ook met man geweest) maar je hoeft er niet al te bang voor te ziin hoor. @lola, dank je!
oooh dank je julita dat doet me goed.. als ik t namelijk begreep ga je daar echt kapot van de pijn enzo ben blij te horen dat iemand t dus wel te doen vond! als t deze maand beter uit komt dat mn vriend dus wel mee kan dan ga ik m zeker laten doen
mag ik dan vragen hoe t in zn werk gaat? en hoelang t duurt en wat er dan pijn doet en wat voor pijn? hahahaha sorry voor de vragen... zat al in mn agenda te kijken, maar heb mn ei eerder gehad en dat komt nu dus klote uit voor dat onderzoek want dan moet ik zelf savonds werken... en die dag erna ook en die dag ervoor zal wel weer te vroeg zijn pfff tis allemaal wat hahaha