Wat een prijzen, Julita! Hier in NL is het ook duur als je het allemaal zelf moet betalen geloof ik (weet het eigenlijk alleen van IVF/ICSI, zijn soortgelijke prijzen in euro's). Hoop dat het helemaal niet nodig gaat zijn omdat je lichaam nu doorheeft hoe het zwanger moet worden Rainstarrr, lief dat je zoveel over hebt voor het meekletsen hier. My god, elke letter apart selecteren... Ik rol mijn bedje weer in, tot morgen allemaal! (trouwens, musical was "the Fantasticks"... mij een beetje te hoog VPRO-gehalte, maar zang was wel heel goed)
Laatste gisteren en de eerste vandaag... geloof dat ik zo mijn bedje nog maar weer inrol . Iedereen lekker geslapen? Mijn temp is heel raar aan het doen; al vanaf 3DPO precies hetzelfde elke dag. Heb ik nog nooit gehad... erg saai ! Nou, ik rol er nog even in, tot later!
Goedemorgen DAmes! Fijne dag allemaal! ps: miepie: wat doet je temp dan? Misschien is dat een goed teken!
goedemorgen zooo ik ben ook weer es vroeg erbij! humpie ligt met de hik op de bank haha net hele verhalen met haar besproken ga nu maar even ontbijten! tot later!
Goedemorgen allemaal! Julita, dat zijn flinke prijzen zeg, pffff.... Wat een verschil tussen de diverse landen. Ik ben benieuwd of je jezelf kan verzekeren. Miepie, hoe is het met je teen? Rainstarr, balen van je ongi zeg. En via je ds internetten, een flinke klus. Gisteren zijn we naar droog brood geweest. Was wel euk, maar niet alle delen van de show. Maar dat heb je vaak. En de stoelen waren wel zo vervelend dat mijn rug begon te protesteren. Maar wel een gezellige avond gehad. Nog 1 dagje werken en dan een paar daagjes vrij. Joepie! En we hebben gisteren die babykamer gekocht via marktplaats. Zaterdag gaan we hem halen. Dus ineens liggen we weer op schema met onze spullen haha. Het is een Bopita Blue Water. Erg mooi. Ik ben benieuwd hoe hij in onze kamer staat. Iedereen nog een fijne dag!
Moge..ladiezzzz Vroeg dag voor een aantal! Julita..wat een prijzen...hoop dat je lichaam nu weet hoe het moet en dat het vruchtje zich goed vast houd! @Rainstarrrr...k*t van de ongi...maar lief dat je ff kwam buurten 8) @Leentje..ff gegoogled op je kamertje..MOOOOOI! hoor! @Miep...lekker vakantie...lekker uitrusten neem het er maar even van!
goedemorgen... hier ook wakker.... krijg straks mijn moeder om te helpen met poetsen..... Vanavond nog een bruiloft, dus meld me morgen wel weer voordat we naar limboland vertrekken...........
mogguh meiden... wil iedereen even een fijne dag wensen vandaag....hier is het bud weer..gadver net nu het vakantie is voor de jongens.... Voel me eigenlijk net zo brak als toen ik er gisteren in ging..zucht....nouja...nog even dan mogen we.... @ leentje...wauw ...wat een gave babykamer....lang leven marktplaats! @ julita...belachelijk meis dat het allemaal zo veel moet kosten ..hoop dat er gauw een oplossing kan komen. @ rainstrarr..knuff meis! Voor de rest van de meiden...zet m op he...duimpjes draaien gewoon door hier!
Smep Baby's Mielenl (alias MOAS*)(ronde 7, 1x SMEP) 16 apr. 08, knul. *MOAS => Mother of all smeppers! SMEPpers van s(m)eptember: Diaantje17 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl! ± 24 mei WishfulDreaming \/ (ronde 5, 1x SMEP) It's a boy ± 23 mei Pebbels \/ (ronde 8, 1x SMEP) It's a surprise ± 27 mei Fiona23 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a girl!! ± 30 mei 32 SMEP - kandidaten 27 Ongi.... 5 Zwanger....15,63% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van oktober: Eevitaa \/ (ronde 1, 1x SMEP) It's a surprise ± 10 jun. Coco \/ (ronde 6, 1x SMEP)It's a surprise ± 18 jun. Linda221 \/ (ronde 1, 1x SMEP)It's a girl!! ± 12 jun. Daantje82 \/ (ronde 11, 2x SMEP)It's a girl! ± 13 jun. Erannick \/ (ronde 13, 1x SMEP)It's a girl! ± 20 jun. Mijntje \/ (ronde 5, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Ger78 \/ (ronde 2, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 jun. Nin0 \/ (ronde ?, 1x SMEP)It's a surprise ± 1 jul. Daantje86 \/ (ronde 10, 1x SMEP)It's a girl!! ± 4 jul. 37 SMEP - kandidaten 26 Ongi.... 9 Zwanger.... 2 MK.... 29,73% zwanger, waarvan 2 mk ****************************************************************************************** SMEPpers van november: Beastie \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a surprise ± 11 jul. Liesje76 \/ (ronde 4, 1x SMEP)It's a girl!! ± 11 jul. Pas getrouwd \/ (ronde 3, 1x SMEP)It's a surprise ± 14 jul. Silla \/ (ronde 21, 2x SMEP) It's a boy ± 12 jul. Heidi77 \/ (ronde 4, 2x SMEP)It's a girl!! ±17 jul. Jeldou \/ (ronde 6, 1x SMEP) It's a boy ± 20 jul. Diddl9 \/ (ronde ? 1x SMEP)It's a surprise ± 25 jul. 31 SMEP - kandidaten 23 Ongi.... 7 Zwanger.... 22.58% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van december: CynthiaB (SC*) \/ (ronde 6, 3x SMEP)It's a girl! ± 12 aug. Linda78 \/ (ronde 9, 1x SMEP)It's a surprise ± 28 aug. Leentje79 \/ (ronde 10, 4x SMEP) It's a girl! ± 28 aug. *SC => Super Cynthia! 20 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 3 Zwanger.... ...15% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Januari: Shedevil \/ (ronde 20, 3 x omgekeerde smep) ± 6 sep. Klavertje44 \/ (ronde 9, 2 x smep) It's a girl! ± 9 sep. Flo1975 \/ (ronde 5, 1 x smep) ± 28 sep. Butterfly1 \/ (ronde 7, 2 x smep) ± 03 okt. 21 SMEP - kandidaten 17 Ongi.... 4 Zwanger.... 19.04% zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van Februari: Zico \/ (ronde ?, 4 x smep) ± 09 okt Hanne9 \/ (ronde 6, 1 x smep) ± 24 okt 16 SMEP - kandidaten 13 Ongi.... 2 Zwanger.... 1MK.... 18.75% zwanger, waarvan 1 MK ****************************************************************************************** SMEPpers van Maart: Go4baby \/ (ronde 18, ? x smep) ± 16 nov Wendy \/ (ronde 6, ? x smep) ± 24 nov Parels \/ (ronde 14, 1 x smep) ± 30 nov 14 SMEP - kandidaten 11 Ongi.... 3 Zwanger 21.4 % zwanger ****************************************************************************************** SMEPpers van April: Elba \/ (ronde 11, veel x smep) ± 22 dec Lola1982 \/ (ronde 5 na MA, 1x smep) ± 26 dec Queenie, \/ (ronde 8, 1x smep) ± 28 dec 18 SMEP - kandidaten 14Ongi.... 3 Zwanger ....1 MK ...16.67% zwanger ************************************************************************** SMEPpers van Mei, in Mei krijgt elke smepper een bevrucht ei! 1. Ellenk, ronde ? , NOD 2 mei 2. Miepie80, ronde 16, NOD 4 mei 3. Pooh81, ronde 6, NOD 5 mei 4. Marieke1610, ronde 17, NOD 6 mei 5. Stoetel, ronde 5, NOD 10 mei 6. Tom78, ronde 12, NOD 11 mei 7. Mupkuh, ronde 1 na MA, NOD 11 mei 8. Klingel, ronde 3, NOD 18 mei 9. Rainstarrr, ronde ?, NOD 26 mei 10. Tezzz, ronde 7, NOD 27 mei 10 SMEP - kandidaten 0 Ongi.... 0 Zwanger ....0 negatief....0 twijvel.... 0 MK ...% zwanger Up!
Hallo, Ben ik weer! Op het werk! Gelukkig niet zo'n saaie dag als gister! @ Julita: jeetje, dat zijn nog eens prijzen, ik hoop dat je een goede verzekering kan vinden die het dekt! Sjonge en wat een verschil met in Japan zeg! @ Diaantje: jij ook een hele fijne dag! idd, echt balen het weer nu al die kinderen vakantie hebben! @ Ellen: veel poets plezier en veel plezier op de bruiloft! @ Leentje: ooh wat fijn dat jullie een kamertje hebben gekocht! Ik heb hem even gegoogled ik vind hem echt moooooi! @ Marieke: oooh weer heerlijk met die kleine! Lekker genieten hoor!
mogguh, Ik zit hier en alles om mij heen word ingepakt. Ik word er behoorlijk gestressed van al moet ik zeggen dat de mannen zelf heel rustig zijn. Mijn koffertjes zijn dus ook al ingepakt. Ik ga nu even ergens ontbijten want dat kon al niet meer vanochtend. Ik geloof dat we internet tot morgen hebben. We blijven vannacht in een hotel want ons ned staat er over 10 min. niet meer.
Goeiemorgen weer ! Leentje, supermooi kamertje! Ellen, succes met poetsen en veel plezier vanavond. Diaantje, je mag hier wel wat zon komen halen... is hier zonnig, wel wat wolkjes, maar verder heel lekker. Marieke, geniet van je dagje tutten ! Hoe is het met de rest? Heb 'm in m'n album gezet... niks bijzonders, alleen heel stabiel Moest gisteravond de hele avond schoenen aan... en dat deed pijn! En ik was echt hard van plan veel te gaan sporten deze week
Goeiemorgen meiden, Mijn temp is niet super veel gestegen. Maar denk ergens wel dat ik geen posiovutest meer ga krijgen. Wat zouden jullie doen nog testen?
Julita, raar lijkt me dat... als alles wordt ingepakt en naar de andere kant vd wereld wordt verhuisd. Geniet van jullie nachtje hotel en alvast een heel goede reis morgen! Mupkuh, ik zou zelf nog 1 dagje doortesten (maar ben ik ook gewoon een erg onzekere miep in ) en kijken wat je temp morgen doet. Als ie nog verder omhoog gaat zal het idd je ei geweest zijn. (Had zelf ook een niet heel duidelijke tempstijging deze ronde, heb ook nog even doorgetest ondanks superposi tests).
@ Julita: dat is echt belachelijk veel! Kun je een paar keer van op en neer naar Japan lijkt me...! Hopelijk valt een deel te vergoeden via de verzekering. Dat eerst maar eens goed uitzoeken als je in CA bent! Hier is het weer ale: feest... Gister ook zo'n last van gehad. Had echt gehoopt dat het nu eens minder zou worden. Morgen gaan we inchecken voor de vlucht en we willen naast de wc zitten... Ik ga even uitzoeken of ik primatour mag nemen tegen de misselijkheid tijdens de vlucht (ik ben nogal snel wagen, boot en vliegtuig ziek... helemaal gezellig nu!)... Toedeloe!
G4b: "Aangezien er voor de component cinnarizine onvoldoende gegevens zijn over het gebruik in de zwangerschap bij de mens en er ook over de effecten in dierproeven onvoldoende gegevens bestaan om de mogelijke schadelijkheid te beoordelen, geldt hetzelfde voor Primatour. Antihistaminica gaan over in de moedermelk; gebruik van Primatour tijdens lactatie wordt daarom ontraden. "
@G4B: Alleen al de text ...onvoldoende gegeven....doet mij rillen. Zou het noet doen...misschien die VSM granules? Vanaf week 16 merk je echt verschil ... ik dacht ook dat het wel met 12 minder zou zijn....maar na week 16 schijn je je weer super G4B! tevoelen...
En op efarma.nl: "De eerste maanden van een zwangerschap zijn veel vrouwen misselijk. De precieze oorzaak hiervan is niet bekend. Tegen zwangerschapsbraken mag u Tabletten tegen reisziekte, misselijkheid en braken alleen gebruiken op voorschrift van een arts." Zou dus nog even bellen met de HA...
@ Miepie, ik denk zelf dat ie al geweest is. Dus denk dat nog een testje doen geen zin heeft. Of misschien toch wel voor de zekerheid. Mijn temperatuur stijgt na mijn ei eigenljk nooit zo veel.
@G4B: Minstens 60% van de aanstaande moeders krijgt in de eerste drie maanden van de zwangerschap te maken met misselijkheid en een gebrek aan eetlust. Ongeveer de helft daarvan heeft ook last van braken. Meestal treedt de misselijkheid vooral op in de ochtend, maar het kan ook later op de dag voorkomen bijvoorbeeld tijdens het reizen of bij spanning. De symptomen beginnen meestal rond de vijfde week en verdwijnen weer na de zestiende week. Sommige vrouwen houden er hun hele zwangerschap last van. De mate van misselijkheid en overgeven verschilt van vrouw tot vrouw. Waarom de misselijkheid optreedt is niet precies bekend. Waarschijnlijk heeft het te maken met een combinatie van factoren, zoals hormonale veranderingen. Als je lichaam eenmaal gewend is aan de nieuwe hormonale situatie verdwijnen de klachten meestal weer. De misselijkheid en het veranderde eetpatroon hebben geen invloed op je ongeboren kindje, maar ondertussen heb je er zelf natuurlijk wel last van. De volgende tips kunnen je helpen om je wat prettiger te voelen: Eet of drink iets voordat je opstaat, eet kleine hoeveelheden, bijvoorbeeld 5 of 6 kleine maaltijden verspreid over de dag en vermijd vet en zwaar gekruid voedsel zoveel mogelijk. Drink voldoende water en vruchtensapjes en neem voldoende rust gedurende de dag. Een frisse neus halen door te gaan wandelen helpt ook. Raadpleeg wel even je arts als je heel veel moet overgeven. Je kunt ook VSM puur Mama zwangerschapsgranules bij ongemakken in de ochtend gebruiken. Dit gezondheidsproduct bevat vier natuurlijke bestanddelen die je kunnen helpen als je je niet zo lekker voelt. De granules (kleine korreltjes) zijn gemakkelijk in te nemen. De normale dosering is 3x daags 3 granules; bij acute klachten mag je elk uur een dosis nemen. Bron: www.purelijfkracht.nl