Zo ik ben voor de zekerheid nog even een ovu-testje aan het doen... @ Beastie, jamm wentelteefjes. Ik heb ze nog steeds niet gemaakt. Ben nu maar even een wrap met feta warm aan het maken. Nu mag ik het nog eten
@Mupkuh: kweetniet wat je allemaal in je wrap stopt, maar Feta mag je gewoon eten hoor ? hoe is je test?
Aiaiaia...als het zo'n wrap van de Aldi is?? Suc6...vond ze NIET lekker. (zacht uitgedrukt!) Feta mag gewoon hoor!
Misschien morgen naar Den Haag, maar ben bang dat ik met al dat lopen last van m'n bekken krijg. Dus ik kijk wel even, maar ik ga in ieder geval genieten van m'n vrije dagen. En gaan jullie nog wat leuks doen met de kinderen?
@Cynthia: aangezien koninginnedag samenvalt met de Kei-dagen (lokale jaarlijkse festiviteiten) hebben ze de spelletjesochtend voor de kleinere kids dus geschrapt Alleen morgenochtend ballonnetje oplaten dus. Morgenmiddag moet mannetje werken en als iedereen 's avonds thuis is, gooien wij de winkel lekker ook dicht! Donderdag is het hemelvaart en hebben we de winkel ook gewoon open (vanaf 13.00 uur) en vrijdag is onze fulltimer er niet dus mag mannetje van 9.00 uur tot 21.00 uur. Dus misschien zaterdag maar naar de kermis of zo. Feestdagen zijn voor ons nooit zo fijn helaas. Nog een 'geluk' dat het zondag dodenherdenking is, dan moet de winkel namelijk verplicht om 18.00 uur al dicht! @Mupkuh: hoe is je test geworden? Ei voorbij of nog niet?
oh van het weekend ook geprobeerd....hadden de tonijn en die met de feta... ieuwwwwwwwwww ale: * heb zo'n zin in een broodje gerookte zalm....en een broodje filet american....* :-#
ranzig hé! dat die dingen in productie zijn genomen..niet normaal! OOOhh, vers broodje van de bakker dikke laag Filet-usa! en uitjes en beetje peper...** aaahhh, straks maar weer een ijsje nemen **
PFFFFFFFF....krijg vrijdag mee-eters... en hij is een moeilijke eter..geen pasta geen borito/taco dingen, geen groentes en geen sate saus... denk dat ik de frituurpan maar opsteek, want ik weet het niet meer Moeilijke gast! (mannen !)
@beastie: gebakken aardappels (met erover heen mixje van champignonnetjes, ui, spekjes en ananas) met een schnitzeltje met stroganoffsaus.
@ Tezzz, echt waar. Ik dacht altijd dat feta ook niet mag tijdens de zw-schap. Maar op de test was amper een streepje zichtbaar. Dus tel die van een paar dagen geleden maar positief.
ik zit op de grond hier en ze gaan zometeen alles in de container laden. De keuken en badkamer zijn al schoon ik hoef alleen nog de grond te doen. En dan lekker KLAAR! Het is hier prachtig weer en we hadden nog een fles champagne staan die kennelijk niet mee mocht dus die gaat vanavond op! De katten zijn helemaal van slag, maar ik heb een kalmerend spulletje voor ze gekocht dat wel helpt.
@Mupkuh: zou fijn zijn als dat dan idd je ei is geweest. Heb je eindelijk weer een gewone cyclus! Enne Feta is gewoon 'bewerkte' kaas. Verhit enzo. Die schimmelkaasjes, daar moet je van af blijven! Kan trouwens ook niet dat Feta niet meer zou mogen, want ik zou nooooit 9 maanden kunnen zónder filet americain EN feta!
@Julita: zit je nou dan met je laptoppie op schoot? Arme poezebeestjes. Maar waar ze heen gaan is het heeeeeeel leuk! Heb je ze dat wel verteld? Gaan ze nou ook mee het hotelletje in vanaaf? Of mogen ze nog 1 nachtje in jullie huis blijven? En moeten ze dan in de vrachtruimte van het vliegtuig? Of mogen ze mee als handbagage?
Ik heb net nog wel even ovu test gekocht, hetzelfde merk als ik altijd kocht hier. (maar wel wat goedkoper!) Dikke knuffels voor iedereen!
Hoi Tezzz, Ik zit op de grond met lap top voor me. De kitties blijven een nacht gans alleen in dit apparterment, beetje zielig maar goed kan ze ook niet mee brengen naar het hotel. Dan gaan ze morgen mee met de 'bagage' want in de cabine maken ze zo'n lawaai en daar worden ze ook heel onrustig van...
Oeh, Julita, nu gaat het echt spannend worden he? Kan me zo voorstellen dat zo'n laatste avond echt iets bijzonders heeft.....maar op naar gelukkige tijden zullen we maar zeggen! En veel plezier met de fles champagne vanavond! Volgens mij is het weer bijna etenstijd, want ik zie weer allemaal lekkere suggesties langskomen. Ik heb trek in bloemkool met een jusje en een gehaktballetje!
Volgens mij is champignons groentes ui lust ie niet en durf al niet meer te vragen naar ananas..en er zit in stroganoffsaus paprika...vind ie niet lekker! (grrr. snap niet dat die gozer evengoed 2 meter is geworden!)
@Beastie: dan gaan jullie lekker alles eten wat ik net heb opgeschreven en krijgt hij alléén aardappels met een schnitzel, naturel, zonder smaakje. HA!