Zwaai zwaai naar Julita...prettige nacht en vlucht morgen Jaha bloemkool en zwanger vrouwen..het is wat! G4b en ik hebben ook een bloemkool tick!
Wij gaan vanaaf roerbakken...met echte beenham! Mjammie! heb nou al honguh...moet nog meer dan een uur wachten! AAAAAAAAAAAARG! hier zijn we trouwens meer van de broccoli
Hey meiden! Sorry, ik ben even ego. Ik heb net nog eens naar mn ovutesten gekeken. Nu blijkt dat mij test op dag 20 (26 april) ECHT positief was. Dus heb ik toen mijn ei gehad. En niet op dag 19. Ik heb mijn lijst op ff aangepast en nu heb ik een gestippeld kruis op dag 19. Dat komt omdat toen mijn temp nog laag was en daarna is ie alleen maar hoog gebleven Zoals ik al eerder vertelde had ik bij mijn laatste 2 cyclussen op dag 20 mijn ei. Ik ga er nu ook echt vanuit dat ik dat nu weer heb. Hier een foto van die testen. De middelste 3 zijn de 'positieve'. Zoals je ziet is de middelste echt de duidelijkste. @ Julita, Ik wens je een goede reis. Ook voor je katjes!
@Stoetel: op de 26ste heb je idd je posi test, maar normaal gesproken springt je ei toch binnen 24 tot 48 uur erna pas? Of je lh-piek en je eisprong vallen samen natuurlijk. Als je temp de komende dagen hoog blijft, zal ff vanzelf een duidelijke streep gaan geven. (bij mij verschoof hij later ook nog 2 dagen). Hoop dat je goed gesmept hebt rond je ei in elk geval!
Dank je voor je reactie. We hebben inderdaad goed gesmept. Ik zal zien wat ff gaat doen. Nu kan ik alleen nog maar plaats nemen op de wachtbank.
Echt waar Beastie? Dat wist ik niet, van die bloemkooltic..... Ik denk alleen dat ik geen bloemkool krijg vanavond.....bloemkool is duur op 't moment..
Goeiemiddag! Julita, bijna zover... geniet van jullie laatste avondje Zürich (moet lukken met een fles champagne ) en heel goede vlucht morgen! G4B, wanneer vertrek jij ook al weer ... ben het weer kwijt... Hier zonder zwanger te zijn ook een bloemkooltic Zijn er allebei dol op, eten het ook elke week wel een keer, maar vanavond wraps (zelfgemaakt, niet van de Aldi! )
Gisteren ook al, kom ik thuis, heeft de vriend van m'n broertje mijn eten opgegeten: chili con carne! Ik kon 'm wel wurgen!
hallo lekkerbekjes... Julita meis hele goede vlucht en tot in de States! Huisje schoon Ohhhh bloemkool wil ik ook. Maar mannetje lust dat niet hij kan al over zijn nek als ik het alleen maar kook! We eten dadelijk bij mijn moeder sudderlapjes zoals alleen moeders dat kunnen... hier verder de hele dag lamlendig. Gatsie of dat nog steeds is van die wijntjes en erg late nacht zondag ik weet het niet.... We zien wel .... Ik heb me maar aangeboden vanavond te rijden naar de bruiloft. Avondje Icetea-en....
@Cynthia: en wat moest jou toen eten dan? broodje kaas? Sielug! ff ego hier: Ik wordt ff knettergek hier! Dochter is van daag gloeiend kwaad. En waarom? Geen idee! Steeds weer ontzettend boos! En maar steeds etteren met broertje. En broertje natuurlijk met haar. Nou is ze weer aan het huilen omdat ze broertje per ongeluk voor de kop heeft geslagen met de afstandsbediening . Zoonlief slipe vannacht pas om 3.30 uur i.v.m. kriebelhoest (en iike dus ook), maar dochter gedraagt zich of ze helemaal niet geslapen heeft vannacht! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Nou ff sussen... Laterrrr!
Ik had nog diepvrieslasagna, maar was niet zo lekker.... Zielig he.... Frustrerend lijkt me dat, want je kunt er niets aan doen en de sfeer wordt er niet beter op. Misschien heeft ze toch ook slecht geslapen doordat iedereen wakker was in huis?
*alleen ego* JOehoe! Ben'k weer! Heb alleen de eerste paar reacties op mn berichtje gelezen! Wat zijn jullie lieve schatten! Ik was inderdaad al meteen bij de HA langsgeweest en heb nu zetpillen meegekregen... Heet Emesafene. Ben benieuwd... Hoop dat ze goed werken! Daarna ging deze lieve laptop opeens stuk en ben ik de halve dag bezig geweest om mn naar de winkel te brengen aan de andere kant van de stad. Nu net weer terug! Gelukkig had ik mn regenpakje mee.... Nou, nu ga ik mn nieuwe camera bewonderen die ik tussendoor ook nog even heb gekocht... Wat een dag! *einde ego op naar de volgende klus...*