Het grote SMEP-topic (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Volgens mij zijn dat dezelfde pillen die ik ook heb gehad. En die werkte best goed. Alleen had ik geen zetpillen maar gewone pillen, maar de naam doet wel een belletje rinkelen.

2. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hoi Dames,
    Was druk hier vandaag! ;) Dus niet alles bij gelezen!
    @ Julita: Goede vlucht voor jou en je man gewenst! En tot in CA! (lekker warm daar!)
    @ G4B: wat goed dat je zetpillen hebt gekregen, hopen dat ze werken!
    @ Tezzz: Sterkte nog vandaag, maar ik neem aan dat het niet lang meer duurt dat ze naar bed gaan!
    Hoe is het nu met het kriebelhoestje van je zoontje?
    @ Mupkuh: wat heeft je temp gedaan?
    @ Miepie: Je hebt echt een mooie stabiele temp!
    @ Stoetel: ja die op 26/4 was echt positief! Goed zo dat jullie goed hebben gesmept!
    @ Cynthia: ik had de vriend van je broertje ook gewurgd! ;)

Zo hier nu 6 dagen vrij! Heerlijk, probeerde 3 dagen in deze dag te proppen, maar was niet gelukt.. Had dus ook 2 afspraken afgezegd om rustig even wat te eten... Ik trok het even niet, moe en misselijk...
    Ik kwam bij een client thuis, en het rook niet zo lekker dus stond daar te kokhalzen! :rolleyes: Best lullig...
    Nou nu heerlijk genieten van 6 dagen vrij! En vriendje moet vanaf morgen 6 dagen werken! Gezellig he?! ;)
    Kan ik lekker even aan mijn schoolwerk, zodat ik nog afstudeer in juni! :confused:

3. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Lola, mijn temp is 0.1 gestegen :D Niet veel maar wel iets.

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Haha, idd niet veel.. Nou mijn temp steeg ook maar 0,1 na ei... Werd er niet veel wijzer van in ieder geval! (was eerste keer dat ik tempte)

5. go4baby

go4baby Fanatiek lid

11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Zo, ben ik weer even in de wat socialere modus ;)

@ Julita: geniet van jullie laatste champagne avondje in Zurich!
    Ik hoop dat jullie allemaal een super goede vlucht hebben en dat de poezels lekker in 't ruim kunnen tukken!
    Wel gezellig dat we dan de komende twee weken samen vanuit de VS kunnen posten als de NL'ers al op 1 oor liggen!

@ Miepie: Hoes't met je teen? Kun je weer pijnloos je (sport)schoenen aan enzo? Stom he, dat zo'n teen zo belangrijk is en zo voelbaar! Dikke kus erop ;)
    ps. and stay PUPO! ;)

@ SC: Nog lekker gegeten vanavond? Kook je nu voor jezelf of bij/voor je ouders & broer? Wanneer krijg je nou precies de sleutel of heb je die al?

@ Diaantje: Nou meissie, ben benieuwd wanneer ik bij jou een nieuwe bannert zie ;) Elke keer als je even langskomt denk ik weer: oei bijna!
    Nog een beetje te doen met de bolle buik?

@ Beastie:
    Hoe'st met de spierpijn? Al weg (laten masseren door tuinkabouter M.? :-D)
    Ik heb de bloemkolen periode al weer achter me gelaten... Wil nog wel elke dag aardappels eten... Dus ik schil me weer een ons tegenwoordig! Ben benieuwd wat ik de komende twee weken ga eten in NY enzo...
    Weet dat die misselijkheid bij 16 over kan zijn. Maar het was gister en vandaag zo hevig (incl. bleh) dat ik dacht: dat wordt niks als ik straks ook nog in zo'n termiek toestand kom. Toen we naar Londen vlogen werd ik bij het landen (met veel geschud en gedoe) al hartstikke misselijk en toen was ik nog niet eens zwangert!

@ Leentje: gefeliciteerd met de op de kop getikte babykamer! Echt fijn dat het gelukt is nu!
    Alles nu bijna klaar in huis en tuin? Laat de zomer dan maar komen! Kun je lekker genieten in de tuin (heb je al een hangmat... da's pas genieten ;))

@ Lola: hoe'st er nu mee? Ook nog zo lekker bumpy? Ik ben wel blij voor je want het is in elk geval een goed teken!

@ Ellenk: zo Bobby! Gedurft hoor, naar een bruiloft en dan niet drinken ;) Hoe staat het met de aanzoek plannen? Ben benieuwd! (of loop ik zo erg achter dat je 't aanzoek al gedaan hebt... :oops:)

@ Tezzz: lekker gewokt? Kids weer in bed? Tjonge wat een nacht & dag is het weer geweest. Gelukkig kunnen jullie morgen lekker rustig aan doen! Hoop dat ze allebei goed slapen en zonder hoest en andere irritaties morgen weer vrolijk en blij zijn!
    Wel heftig hoor dat jullie zo veel uren in de winkel maken!

Iedereen lekker genieten van de Koninginnendag morgen!
    Gaat er nog iemand naar een of andere vrijmarkt?
    Ik ga dit jaar voor het eerst sinds jaren mn wekker NIET om 6 uur ofzo zetten, maar ga pas als ik wakker ben... kijken of ik nog iets leuks kan vinden.
    Zou eigenlijk nu naar Utrecht maar door die laptop crash had ik mn handen vol vandaag!
    Ga nu eten maken. Mannetje is zo thuis van de boekhouder en heeft hopelijk goede tips over het kopen van een auto (op de zaak of prive ofzo...)

Doeitoedeloei!

Ik vlieg trouwens donderdagochtend! Dus donderdagnacht ofzo als ik ben geinstalleerd in hotel kom ik misschien wel even langs! Vanaf zaterdag zit ik er een week in mn uppie... (en in een minder sjiek hotel. Hoop dat er draadloos en gratis internet voorhanden is daar... Kan ik lekker vanuit mn bedje lezen enzo!

6. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Goedenavond!

Diaantje, nog heeeeeeel eventjes wachten en de filet americain kan weer aangesleept worden )jaloers...'. Wanneer had je ook al weer de volgende controle=

Julita, geniet van de champagne en een heeeeeeeeeele goede reis!

Ik zti nu in mijn eentje thuis met een jogginbroek aan op de bank en laptoppie op schoot. Nick moest vandaag trainen (voetbal) en gaat daarna op stap. Ik ben echt supermoe omdat ik de laatste tijd ´s nachts vaak wakker wordt en te laat naar bed ga. Dus ik ging maar niet mee. Morgen wel een paar uurtjes naar EIndhoven, hopelijk blijft het een beetje droog.

Is iedereen weg...

Willen jullie me er morgen aan herinneren dat ik erge zin heb in wentelteefjes. Mijn geheugen is echt een zeef en ik zie telkens het woord wentelteefje staan en dan heb ik er zo´n zin in, alleen is het dan niet het goede moment. Trouwens, volgens mij hebben we geen eieren in huis. Jammer...misschien vrijdag.

7. tom78

tom78 Fanatiek lid

30 nov 2007
    3.176
    0
    0
    Go4baby wij hebben ook net een nieuwe auto gekocht.
    Op de zaak maar geen lease. Wij hebben hem gewoon gekocht met geld uit de zaak en een gedeelte geleend omdat dat weer handiger was voor de belasting. Wij hebben ook advies gekregen van de boekhouder.
    Omdat ons lease contract pas overtwee maanden afloopt. kopen we hem officieel dan pas. maar hij staat nu in het plastic bij de dealer en hij schijnt echt prachtig te zijn volgens mijn man net een klein jongetje die met zijn tong uit de mond voor de bart smit staat vor de nieuwste nintendo WI Ik heb altijd beweerd dat het mij geen hol uitmaakt in wat voor auto hij rijd. heel heel stiekum maar niet tegen mijn groene vriendjes zeggen vind ik hem ook heeel moooi gelukkig istie wel zuinig
    enne veel plezier in New York.....ik ben zo jaloers 8) 8) ik hoop dat de misselijkheid wat mee valt . Ik heb bij onze oudste wel een middeltje van de dokter gekregen maar dat heb ik ondanks de misselijkheid niet vaak genomen..

@Leentje Heerlijk om lekker in je jogging broek met de laptop op je schoot te zitten. Die techniek van tegenwoordig! Het leek of dat het gisteren was dat ik met een analoog telefoonlijntje moest prutsen om enige verbinding te hebben. (was geloof ik in 96)
    Het is nog maar een paar weken toch de voetbalcompetitie, speelt ie hoog? Of meer voor de lol?

@Beastie Al wat kookinspiratie opgedaan? Of word het zeker en vast de frituurpan

@lola Wat heb jij een gek :rolleyes: krabbeltje boven de mijne een beetje cryptisch maar je begrijpt me wel

@ ik ga de fietsen binnen zetten en dan op bed dirty dancing voor 188 ste keer kijken tabe!

8. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Tom, jij hebt dus ook zo'n lekker avondje.

Mijn vriend speelt in zijn geboortedorp bij het eerste team en ze spelen eerste klasse. Niet slecht, dus het is ook wel mooi om te zien, al ben ik niet zo'n voetballiefhebber. Hij heeft afgelopen zondag de laatste wedstrijd gehad, maar ze moeten nog wel wat weekjes trainen (zij het in mindere mate) en dan hebben we suuuuperveel avondjes samen!

Wat voor auto is het trouwens?

9. goedeavond!
    zo hier weer thuis van lang dagje, heb de kleine om 2 uur thuis gebracht en toen wilde de moeder dat de kleine oorbelletjes kreeg.. (vind ik persoonlijk zielig zo jong al maar ja tis niet mijn kind he :D en denk als ze ouder is dat ze dan die pijn meer begrijpt en er miss last van blijft houden dus miss wel een voordeel om t zo jong te doen)
    meisje zat lekker bij moeders op schoot te keuelen en toen pang! krijsen joh! hihi maar goed na 2 tellen was t over en was er nix meer aan de hand!

daarna zijn mn vriend en ik bij mijn moeder preitaart gaan eten.. jammie!
    en nu ben ik aangestoken voor mn vriend... die is snotverkoude en ik krijg nu ook keelpijn en een dichte neus dus zal niet lang duren voor t hier ook doorzet ben ik bang..

verder wel terug gelezen maar weet t echt niet meer sorry dames!

julita iig nogmaals een goeie reis!

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    brrrrrr..gaatjes met 2 maandjes :confused:. Ik vind dat zo zielig! Ik vind dat als ze gaatjes willen dat ze die keus zelf moeten maken (en dus de bijbehorende :confused: ) en ook goed moeten kunnen herinneren. Ikzelf mocht vroeger nooit gaatjes van mijn vader ('als je gaatjes in je oorlellen had moeten hebben, hadden ze er wel in gezeten bij je geboorte ') en heb ze dus pas op m'n 17e laten schieten. Nou, wat een ellende! Ze hadden ze scheef geschoten én ik bleek dus voor alles allergisch te zijn! Compleet ontstoken oren gehad en al. Ik pas dus wel op met zulke jonge kids al gaatjes te geven! Heb de mijne trouwens eerst dicht laten groeien en toen een jaar later opnieuw laten schieten. Maar kan alleen chirurgisch staal verdragen. Draag ik iets van zilver of goud, dan kan ik het nog nét een dagje uithouden voor m'n oor weer begint te zweren. Ik draag dus eigenlijk nooit wat, maar mijn gaten blijven nu wel voor altijd open! :)
    Snap niet dat je je baby moedwillig pijn kunt laten doen voor de mooiigheid :rolleyes:

sorry...moest er even uit :oops: ;)

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    lieve dames,

Ik ga mijn gemiste aflevering van grey's anatomy kijken! Tot morgen!

Liefs Tezzz

12. hihi ben ik met je eens hoor tezzz... ik vind het ook erg zielig met die kleintjes.... sommige doen t zelfs al als ze net 2 weken oud zijn ofzo... dat snap ik dan echt niet... maar ja...
    moet ieder voor zich weten vind ik.. ik zou t iig ook niet doen...
    ik kreeg ze toen ik 7 was... dat vind ik opzich wel een mooie leeftijd.. mn nichtje is 3 en die heeft ze ook al maar die vroeg er echt zelf om... die zeurde de kop gek van mn zus.. dus ja dan denk ik dan maar pijn lijden hahaha

tot morgen!

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Navond..

@Tom, nee geen inspiratie,,zulke mensen moesten beter (op)gevoed wezen! ;)

@G4B...we gaan eerst aan de wentelteefjes morgen, dan bea kijken met een oranje tompouce en als et droog is Alkmaar in. Maar de favo kroeg is gesloten en mevr. mag niet aan de drank dus ben benieuwd of het wat wordt.

@Leentje...er zijn veel supermarkten open morgen...ff eitje scoren ;)

@Miep..poot stijfhouden hé! ..of alleen je teen :rolleyes:

@Marieke...ik vind het niet eens leuk staan baby met oorbellen. Idd Voor oorbellen moeten ze minstens 8 jaar zijn .... en geen piemeltje hebben 8)

14. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ G4B: misselijkheid is nu wat minder, maar het komt steeds wat vaker, net moest ik een stukje rennen in de regen, als ik mij inspan, pfoe, dan dan komt ie hoor! Laat maar komen!
    Morgen eerst lekker uitslapen voor jou dus! Woon je vlakbij het centrum?
    Lekker bijna vliegen naar de US, krijgen wij ook nog wat foto's te zien?

@ Leentje: zal je helpen herinneren, maar er zijn toch wel supermarkten open?

@ Tom: ja vaag krabbeltje he?! :rolleyes: of er nog kinderen in de planning zijn! Nou ze moet eens weten dat ik 10 dagen na haar ben uitgerekend! :)

@ Marieke: het lijkt zielig bij die k indjes idd, maar je kan het beter meteen doen! Ik had ze ook al in maand 2.... Als ik een meisje krijg en mijn schoonmoeder komt dan zal ze wel met een naald gaatjes er in jassen en dan 10 dagen een touwtje er door heen doen, daarna oorbelletjes! Dat gaat daar zo he?! :confused: Nou liever niet hoor, ik sta het niet toe!
    Ik hoop niet dat je verkoudheid doorzet!

@ Tezzz: hahaha, wat sielug was je toen! ;)
    Mijn dochter krijgt wel meteen oorbellen! ;) Ik zou het persoonlijk pas bij 6 maanden doen! :oops:

Morgen rustig dagje, ik haat koninginnedag, vooral zonder alcohol, vorig jaar was ik ook zwanger! Toen was het mooi weer en ging ik naar het strand!
    Vriendje moet werken tot 3 uur dus we kijken wel wat we gaan doen!
    Ligt aan het weer! Anders lekker thuis niksen!

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Beastie: dan ben ik wel benieuwd naar je favo kroeg! ;)

16. iiiieeeee lola, dan liever t bij de juwelier! wat zielig!

maar ben dr idd wel van overtuigd dat een baby t later niet meer weet hoe t voelt... ik heb er nu nog trauma's van hahahaha

en idd beastie... oorbellen bij een jongen vind ik walgelijk ...zo stom staan he!

17. Leentje79

Leentje79 Fanatiek lid

15 mei 2007
    3.183
    0
    0
    Eindhoven
    Ik vind het er ook helemaal niet uitzien, zo'n kleintje met oorbellen. Bij mij werden de gaatjes geschoten toen ik een jaar of 7 was. Kon ik er zelf voor kiezen. Ik kan alleen tegen chirurgisch staal en zilver kan ik ook wel een tijdje aan. Maar van dat goedkope spul, dat gaat een half dagje en dan heb ik dikke rode oorlellen. Maar vaak zijn ze wel erg leuk, dus dan doe ik ze naar een feestje aan en dan heb ik later jeuk.

Ik ga naar bed. Iedereen alvast welterusten en ik sipek morgenochtend nog wel eventjes.

Doei!

18. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity

:D Ik weet wel een leuk thee tentje in Alkmaar....met choco truffels 8) gaan we die uitproberen morgen ;) :) :eek:

19. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    @ Marieke: ja zielig he?! Dat sta ik echt niet toe hoor als het een meid is! Doen ze meteen na de geboorte vaak! Nee, dat zou ik ook niet willen! Blugh... Maar 6 maanden zou ik wel willen, maar goed, wie ben ik! ;)

@ Leentje: kan ik ook niet tegen! Begint echt te jeuken en te ontsteken! Soms vind ik het best jammer, maar goed!
    Slaap lekker!

20. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Atlantis is dicht :(

Deel Deze Pagina